Olen siis 17 vuotias poika ja mulla on ollut jalkapohjissa syyliä n. 7 vuotiaasta lähtien. Olen kokeillut mm. jäädyttää, hioa, käyttänyt erilaisia aineita syylien päällä mutta mikään ei tunnu auttavan. Nyt syylät on alkanut levitä mun käsiin, tällä hetkellä oikeassa kädessä mulla on 1 pieni syylä. Jaloissa sen sijaan on 20 varsinkin oikea jalka on täynnä syyliä. Olen kuullut että syylät lähtisi itsestään, itselläni ollut osa näistä syylistä yli 10v joten ei taida itsestään lähteä. Voisiko joku kertoa lisää keinoja jolla voisin päästä näistä eroon. Mua varsinkin kiinnostaa se että jos syö tarpeeksi tiettyä vitamiinia, niin syylien pitäisi lähteä. Mikä se vitamiini on ja mistä sitä saa? En syö oikeastaan yhtään kasviksia yms. niin niiden vitamiinien syönti saattaisi auttaa syylistä eroon pääsemiseen
helpp
helpp
1
52
Vastaukset
- nahshdbd
Auttakaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846555- 353581
- 443138
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402352Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282211- 1202113
- 1932087
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292029- 401912
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241648