Uimahallin aukioloajat

aamuvirkku äiti

Lauantaina ja sunnuntaina auki klo12-18. Miksei näitä aikoja saa viikonloppuisin pidemmiksi?

14

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plääplaa

      .. ja täältäkös luulet vastauksen saavasi??!

      äänestä seuraavaksi joku muu päättäjäelimiin

    • verot laskee

      Muuta Turkuun. Turussa uimahallit ja kirjastokin on auki pyhäisin.

    • mitä valitat

      Vesistöjä riittää näin sulan kelin aikaan.

    • Uimari Paimiost

      Mä kävin eilen maauimalas. Ihmettelin, et paikka auki, mut vessat oli lukos. Mitäs ihme toimintaa tää tällänen on. Yks mitä oon kans ihmetelly, ni ei oo lukittavii pukukaappei, niinku esim. Turun Samppiksen maauimalas. Olis kiva käyttää oman kunnan palveluja.

      • hätäeiluelakia

        Vessojen lukitsemista ei voi käsittää. Jonain päivänä - tai yönä - minä vielä väännän pökäleeni siihen lukitun oven eteen. Ihan noin niinkuin mielenilmauksena.


      • artits
        hätäeiluelakia kirjoitti:

        Vessojen lukitsemista ei voi käsittää. Jonain päivänä - tai yönä - minä vielä väännän pökäleeni siihen lukitun oven eteen. Ihan noin niinkuin mielenilmauksena.

        Olen suunnitellut ihan samaa. Ensin ajattelin rikkoa lukon mutta en jaksa. Kannattaa paskantaa muovipussin tai tyhjän pitsalaatikon päälle niin voi taiteilla seinille.


    • kärbä

      Viikonloppuaamuina ollaan krapulassa eikä vedellä läträämässä. Menisit sinäkin vain baariin.

    • tuplahintaan uimaan

      Paljonko se maksaisi jos uimahalli olisi auki myös sunnuntaina?

      Monta ihmistä tarvitaan töihih, jotta uimahalli saadaan auki? Kassa, uinninvalvoja, siivooja ainakin. Muita? Entäs saunan lämmitys ja veden puhdistus?

      Auki vaan sunnuntaisin, mutta laitetaan kulut lipunhintaan.

    • Helmen vakkari

      Mä makaan ainaki sunnuntaisin kauhees krappes stondis pääl alasti sohval. Tasaisin väliajoin helpottaen paineita.

    • Tu23

      Koska ei ole varaa palkata lisää työntekijöitä. Koko ajan muutenkin menevät alimiehityksellä ja sijaisia todella vaikea löytää. Nytkin miettivät lomautuksia tai hallin sulkemista pariksi viikoksi,, että avantoon vaan tai muihin halleihin. Kunnalla matti kukkarossa.

    • Tu23

      Niin ja viikonloppuisin kyllä on toimintaa aamupäivisin mutta koska vauvelit ovat herkkää kansaa avataan mulle yleisölle vasta 12 jälkeen. Kyllä siellä täys työpäiviä viikonloppuisin tehdään.

    • rahalla saa

      Verorahalla saisi vaikka mitä, pikku korotus vain.

    • Sari Kalmelainen

      Niimerkille TU23 kysymys. Mis päi Paimioo on avanto?

      • igor1ak

        Talvisin Ankkalammella. Uimaan ja saunaan pääsee toki vuoden ympäri!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1355
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      76
      888
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      817
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      65
      737
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      701
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      688
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      665
    Aihe