Riippusillantie

Johanneksen poika

Kaustisella on Jehovan todistajien valtakunnansali Riippusillantien varrella. Oletko käynyt siellä? Kuinka paljon tiedät Jehovan todistajista ja heidän toimintatavoistaan? Jos haluat lisätietoa, sitä löytyy mm. Facebookista.

http://www.facebook.com/johanneksenpoika

9

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jw sinks

      Jokohan ne Jehovat ovat laivansa täyttäneet 144 000 hengellä jotka pelastautuvat täältä maailmasta.
      Aika kauan ovat heitä valinneet ja edelleen jatkuu..
      Ei ole ole oikein luottamuksen arvoista hommaa..
      Ja listoja tekevät kotiovikäynneillään edelleen.

    • Johanneksen poika
      • Johanneksen poika

        Jehovan todistajat karttavat entisiä jäseniään. Televisiossa Yle Fem -kanavalla esitetään torstaina 12.9.2013 klo 21.00 mielenkiintoinen dokumentti. Seportaasi: Elämäni enkelit ja demonit. Muistakaa katsoa! Lisätietoa ohjelmasta täällä:

        http://johanneksenpoika.fi/uutiset/juttu_k90.html


      • Johanneksen poika

    • jw mortals

      Onko se pelastuminen sitä että kuljetaan oveltaovelle antaen vihkonen joka ei edes uunissa pala ja puhutaan sontaa ns. jessestä jota ei ole kukaan koskaan nähnyt?
      Sitten jos sanotaan että olen toisen kinkerikunnan pihdeissä - paetaan ovesta saranapuolelta pakoon häveten.
      Olen valmis lähettämään jehut kuuhun.

      • kuutiotilavuus?

        miten ison raketin joudut rakentaa?


      • tottoona
        kuutiotilavuus? kirjoitti:

        miten ison raketin joudut rakentaa?

        Kivesten koolla on suora yhteys hoivaviettiin . Olettaakaamma vitjamunien kyllä olevan myös niinkuin että jeesusksellakin .


    • Hui, en!

      Koko yhdistelmä Jehovan todistajat Riippusillantie tuntuu ahdistalta.

      • noppiivaa

        Pallivahan Tyrni on juheva , muutoin samaa mut niitteen laeva on lasikuitua


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7548
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2822
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2412
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      113
      2129
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1399
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1337
    Aihe