Aamulla huomasin, että valoautomatiikka ei toimi päiväasennossa, mutta muuten valot toimivat. Eilen talliin ajaessa toimi vielä.
Onko mahdollista, että laturi olisi rikki, vaikka latausvalo ei sytykään? Latausvirta tyhjäkäynnillä n. 13,2 V. Voiko laturin ongelma aiheuttaa päivävaloautomatiikan toimimattomuuden?
Päivävalot lopettivat toimintansa
2
111
Vastaukset
- Relevika...
Vika olikin kahdessa vioittuneessa releessä. Toisen syöttöliitin oli ilmeisesti huonon kosketuksen takia lämmennyt ja sulanut, ja toisesta oli diodi räjähtänyt. Saa nähdä kestävätkö korjatut releet jatkossa.
- Se on sitä
Renault laatua, kalliiksi tulee ja kärsiä saa kun renua yrittää ajokuntoisena pitää, kaikenlaista roskaa sitä maa päällänsä kantaa ihmisten harmina. Onkohan helvetissä kaikki autot renuja? varmaankin, näin uskon vakaasti, olisi se kamala rangaistus ja tuomio jos iäisyyden joutuisi renua työntämään ylämäkeen pirun istuessa kyydissä viiniä maistellen. Tehkää parannus ja hankkikaa oikea auto, sillä renun kanssa joudutte kuseen ja diodi räjähdyksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006