Eli oon 18v tyttö ja elämä on muuten ihan okei mut koulu alko ja nyt pelkään etten pärjää sielä. On ollu ''pahimmillaan'' 4päivän ryyppyputkia ja 2viikon pilviputkia . Viimeksi join viime viikonloppuna ja nyt tekis ihan hirveesti mieli vetää nuppi sekasi.. Millä sais nupin sekasi?
Haluis nupin sekasi
NUPPISEKASI
3
219
Vastaukset
- trupaduuri
mieluummin pilvee ku viinaa.
Kannabis on 2953 kertaa turvallisempi päihde kuin alkoholi
http://www.tusky.fi/uutiskategoriat/22-2011/143-kannabis-on-2953-kertaa-turvallisempi-paeihde-kuin-alkoholi - s,k,d,l,
Niitä on muutamia reseptivapaita ja voisin neuvoa käyttämään oikein, mutta sensuurin vuoksi en ala tässä jakelemaan tietoa.
- Vanhahko kysymys
Kysyppä isoveljeltäs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352226
- 841303
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361226- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565