Oon kuullu (ihan hoitajan suusta), että osa hoitajista on "tavallaan palkattu" tekemään viraapelityönä myös paineenpoistoja pitkäaikaissairailta tai käsivammasilta esim . cp- potilailta. Että se on niinkuin armeliaisuustyötä, tavallaan. Sitä ei tiennyt, että miltä momentilta korvaus maksetaan ja paljonko se olisi. Melkein enkeleitähän tuollaiset hoitajat ovat, ja todellinen kutsumustyä silloin. Voi tietysti olla niinkin, että joku on niin tositosi kiimanen itsekin, että saa (orkut?) siinä samalla?? OLISI KIVA KUULLA TÄSTÄ ASIASTA LISÄÄ!!
Sairaanhoitajat lypsää
48
10337
Vastaukset
- Jonte vaan
Aika tuulesta temmatulta taas kuulostaa, :p
Vaikka sinänsä kiihottava ajatus. :)
Todella kiihottava.
Itse niin monet kerrat kroonisten juttujen takia kopeloitavana olleena voin sanoa, että tosi usein hoitajan ja hoidettavan välillä kyllä kipinöi. En ole koskaan sitten niihin lähtenyt, mutta varmaa on, että sitä tapahtuu.- ei usko
Helvetin sairasta kajota potilaaseen ja tuskin toi on tottakaan no pitäähän sitä kuvitella
- tylsä realisti
Ei ole totta. Ei kuulu hoitajan toimenkuvaan missään. Ns. sairaalaprostituoiduille olisi kyllä käyttöä aloittajan mainitsemissa tapauksissa, mutta jos nyt ensin saatais järjestettyä edes perustarpeiden tyydytys (vrt. vanhusten ravitsemus)
ennen kuin aletaan seksuaalisuuden toteuttamista pohtimaan. - hoitoa saanut
Lypsämisestä en tiedä, mutta mukavaa kalun silittelyä hellästi olen saanut viisaalta leikkaussalihoitajalta joka ymmärsi tyylikkäästi helpottaa aivan sietämätöntä kipua kinnittämällä huomioni toisaalle.
Tyhmänä ja ujona en osannut kiittää häntä muuten kuin jätin kukkakimpun sairaalasta lähtiessäni.- ....!!!
Siinä toinen trolli
- hoitoa saanut
....!!! kirjoitti:
Siinä toinen trolli
Ihan turhaan kadehdit ja olet katkera. Kyllä tuo on onnekseni tositapahtuma ja osoitus viisaan hoitajan harkintakyvystä ja potilaan parhaaksi toimimisesta.
- Hoitsu69
Minkähän sortin leikkaussalissa olet uneksinut olleesi..?
T:alalla toistakymmentä vuotta
- doktor.
Joo, ja me lääkärit otamme joskus poskeen potilailta, siis mieslääkärit. Eikä pelkästään käsivammasilta, vaan ihan kaikillta
- >_> Vaikea uskoa
Kai semmone ois laitonta, enkä haluais että henkilö joka hoitaa mua ois seksikumppani
- 15+20
Äläs nyt jauha laittomuuksista, eiks se ykskin päässy kun koira veräjästä potilaan nännin imemisestä :D
- pyöop
epävirallisestihan tuota kyllä tapahtuu. tosiaan hyväsydämiset hoitajat toisinaan auttaa pitkäaikaissairaita ja vammasia.
- talkkari tale
Juu, ja ihan epävirallisesti me kiinteistönhoitajatkin osallistumme sairaaloissa ihan hyvää hyvyyttämme tähän samaan toimintaan. Minäkin saapastelin paskaisissa vaatteissani eilen leikkaussaliin ja autoin ihan hyväsydämisyyttäni potilasta juuri ennen leikkausta saamaan unohtumattoman orgasmin
- suklaasilmä..suu
Muuten kyllä olen itsekin nuorena miehenä ja hieman vanhempanakin saanut ns. flirttiä ja jopa hellää hoitoa potilaana, Iskenyt sitten parannuttua osastolla olleen hoitajankin raflasta yökylään luokseni. Maailma on täynnä kaikenlaista jos on pelimies niin naiset sen huomaa.
Normi jäykästi ajattelevat miehet eivät tajua että naiset lähtee usein mukaan flirttiin, eivät kaikki, mutta lähtökohtaisesti mitä yllättävimmistä paikoista tullut saatua.
Monesti rouvilta joten kyllä sitä pettämistä tapahtuu myös. Olen tumma,sopivan karvainen ja isäni ei-suomalainen joten se lisännyt vientiä.- 1+3
Ja monesti ne naiset on niitä, joilta se flirtti ensimmäisenä lähtee. Eikä tartte olla ulkomaista verta, ihan suomi-junttikin saa kaikkea kivaa osakseen. ;)
- 17+16
Jos tuo pitää paikkaansa niin minäkin haluaisin olla vammainen. Epäonnekseni olen ainoastaan mielenterveysongelmainen. Pitäisi varmaan tahallaan murtaa kätensä. Sitten kuitenkaan yksikään hoitaja ei auttaisi paineiden purkamisessa ja saisin kärsiä helvetillisestä puutteesta kun ei pystyisi edes runkkaamaan.
- KaljupäinenGangsteri
Minunpa pippelin kimpussa oli kolme naista yhtaikaa sairaalassa ja 8 katseli selkäydinpuudutuksen ansiosta jäin armeliaasti vaille tuntemuksia. Esinahka leikattiin
Nauratti vaan siinä lääkepöhnässä maata. - jaguaari2
Hoitsut ei oo huoria hölmö paitsi jonkun kuvitelmissa. Tuollainen toiminta on ehdottomasti kiellettyä. Älä likaa hyvän ammattikunnan mainetta.
- hoitaja82
Enpä ole kyllä moisesta kuullut, että hoitajat sitä tekisivät. Ainakin meidän, ja kuulemani mukaan myös naapurikaupungin sairaalassa, sitä tekee vahtimestari.
- pötypuhetta
Suomessa tollasta tuskin tapahtuu, oon kyllä nähnyt kuvia singaporelaisista hoitajista, jotka lypsää potilaita spermanluovutuksissa, tämäkin johtuu ainoastaan siitä, että kiinni jäädessään masturboinnista saa siellä kuolemantuomion. En usko että Suomessa tapahtuu. Joskus hoitajat voivat yrittää helpottaa potilaan oloa ikävissä tutkimuksissa, itselläni tehtiin kaksi tähystystä ja suun kautta tapahtuvan tähystyksen yhteydessä, hoitaja silitti hiuksia, se itseasiassa vähän helpotti oloa, mutta en usko että ne sukupuolielimin koskee huvikseen.
- olli 59
Sain kyllä hoidon ku olin pahassa kunnossa!
- Peppu Repe
Aina kun joutuu käymään lääkärissä ja kohdalle osuu joku parikymppinen hottis rupean valittamaan eturauhas oireita.
Siinä sitten ollaan sormi perseessä hymyssä suin muna pystyssä. Samperi kun olisi pokkaa kaivaa kamera esiin hetkellä kun lääkäri tajuaa missä mennään. On meinaa lääkistyttöjen ilmeet välillä sen verta mielenkiintoisia.- hoooo mooo
"kohdalle osuu joku parikymppinen hottis rupean valittamaan eturauhas oireita.
Siinä sitten ollaan sormi perseessä hymyssä suin muna pystyssä"
Sekö parikymppinen hottisboy on muna pystyssä? Hyi hel...... - hot t is
Parikymppinen lääkäri, just :)
- olen 93
vuotias vuodepotilas. Ei ne mitään sellasia palveluja anna, vaikka olen pyytänyt. Tämä on selvästi provosointia.
- jnhb65vgcf4d
Oot liian nuori, jos oot vm -93. Ne tohtorisedät ja vaxit tykkää pikkasen vanhemmista miehistä
- maalainen..
ehkä parhaat lypsyt vois saada maatalon emännältä,
ja tietenkin kumihanskankanssa. - kj htrgfewd
Hauskinta tässä ketjussa on se, että jotkut ehkä oikeasti luulee, et noin voi tapahtua :)
- Lääkärikäynti
En usko että tollasta voi tapahtua. Tosin ihmettelen erästä lääkärikäyntiä. Valitin jalkakipua, oli vaikeeta kävellä ja istua.. Sitten sellanen nuori ja kaunis hoitsu sanoo, että täytyy sukuelimet tutkia. Tietysti olin innoissani siitä, koska se oli nuori nainen. Odotin muna pystyssä aulassa, kunnes mut pyydettiin sisään. Vastassa ei ollut sitä mitä odotin. Siellä oli karvanen mieslääkäri. Siinä se sitten kätteli ja pyysi istumaan ja veti kumihanskat kätee. Siinä vaiheessa muna kutistui arviolta n. 3 senttiseksi. Siinä se räpelteli mun kutistunutta nakkia jonkun aikaa ja totesi, että kaikki on kunnossa. Saatuani housut jalkaani huomautin mun jalasta, että mulla on vittu jalka kipee, ei munat. Sanoi sen kuuluvan toimenpiteeseen. Ja paskat. Homo koko ukko.
- ujynhbtvg
Niil oli diili ja se hoitsu oli sen lekurin tytär
- h. sini valkoinen
Oot kuullut ihan oikein. Eikä täs kannata laittaa lainausmerkkeä, malliin "tavallaan palkattu", koska toi on ihan virkaehtosopimukses määritelty juttu. Jos sitä teet, niin palkka on noin 20% parempi
- Tosi on
Olen saanut moneltakin sairaanhoitajalta seksihoitoa joko niitten kotona tai omassa ja antanut myös hoitajalle.
- m34..
Olen nainu hoitsua tämän kotona,miten voi olla niin kiimasia naisia kuin se oli.Ihmettelen onko kaikki hoitsut niin kiimasia aina.
- 15+5
m34.. kirjoitti:
Olen nainu hoitsua tämän kotona,miten voi olla niin kiimasia naisia kuin se oli.Ihmettelen onko kaikki hoitsut niin kiimasia aina.
Kyllä siltä ainakin tuntuu :)
- 6+2
Tavallaan olet oikeassa,
olen ollut töissä yksityisessä paikassa, mikä oli täyden palvelun talo.
Periaatteessa tehtiin vain hoitotyötä, mutta tehtiin paljon muutakin, hoitajasta ja asiakkaasta riippuen, tietääkseni siitä ei tullut mitään lisämaksua.
Minäkin vähän avustin muutamaa nuorta miestä joissain henkilökohtaisissa asioissa, koska se kuului talon kuvioihin.
Oli muuten elämäni paras työpaikka; maailman ihanimmat työkaverit ja asiakkaat! - Real life, yeah!
Vai toisten runkkaaminen on todellista kutsumustyötä? No ei varmana ole!
Kyllä se HENKIEN PELASTAMINEN ja KIPUJEN LIEVITYS sitä on, ei toisten "paineiden" helpottaminen - se ei ole kipua ja ilman runkkaamista voi elää.
Potilaaseen ei saa koskaan kajota!
Jos ei muuten potilas kestä ilman runkkausta niin pitää antaa vahvat puuduttavat lääkkeet mutta potilaaseen ei koskaan kajota!- Seitit kasvaa
Ja joiltain se torttu on jo nuorella iällä kasvanut umpeen. :)
- tyttöhoitsu
Vähän kahdenlaista ilmaa vastauksissa. Kyllä hoitajakin on ihminen ja jos molemmat tykkää, niin keneltä on potilaan paineiden poisto pois??
- Blondiin ihastunut
Oletko se sinä, jolla on stringit ja niin pieni ja terhakka peppu? :)
- sairas vääns
Aina kun olen sairaalassa yötä, nain kaikki yövuorossa olevat hoitsut. Kovasti ne on kiitelly juu.
- minä
Ammattina hoitaja ei todellakaan ole ammattina h. Ikinä ei kukaan ole oikeasti ollut mitään vailla. Olen suht "näpsäkkä", mutta työ on työtä. On huumori juttuja, mutta oikeasti ei mitään ihmeempää. Sanon aina isommille viisastelijoille, että pestään suu saippualla. Tai ihan vain kerron, ettei olla mitään objekteja. Pieni hyväntahtoinen huumori yleensä auttaa. No, joskus olen tainnut sanoa isommalle suun pieksäjälle, että polkaisen penkin reunaan. 11
- urbaanilegendaa
minulla on lähes kolkytsenttinen ja aikas paksu kulhi ja olen useasti joutunut olemaan sairaalassa monta vuorokautta perättäin. niin kivaa kun oliskin että hoitajat kävis antamassa handjobin tai blowjobin niin ei sellaita oikeessa elämässä tapahdu.
- komee pitäöä olla
taijat olla vaan ruma niin ne ei siks
- hoitaja +30v
Kyllä joskus on pakko auttaa, että esim. hyvin levoton rauhoittuu.
- Anonyymi
Hyvää j uhannusta.Sairastan itse tautia oka vie liikuntakyvyn,jos ei kuolema tule ennen.Jos makaan liiikuntakyvyttömänä sängyssä niin naisen kosketus voisi tuoda vielä syyn elää .Sellainen seksi jutttu.Yrittäisin palkita hoitaan jos vain siinä tilanteessa mihinkään pystyisin
- Anonyymi
Fysioterapeuttini on pitänyt kaikista tarpeistani huolta useamman kerran...
- Anonyymi
Vaimo on hoitaja ja tiedän et on muutaman kalun runkannut suihkussa. Eihän näistä saisi puhua mutta kyllä se vaan kiihottaa minua kun tiedän et naiseni kelpaa muillekkin.
- Anonyymi
😂😂😂 just joo
- Anonyymi
En muuta töissä teekkään, kuin runkkaan miehiä osastoilla.
Sairaanhoitaja
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2124692- 1882616
- 671542
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961220- 1261154
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91142Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071140- 711091
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1391072- 109999