Olisko kukaan lähdössä Keniaan ehkä tammikuussa 05. Odotan innolla vastauksia.
Oisko lähtiöitä
9
856
Vastaukset
- aiemmin
Olen lähdössä hieman aiemmin. Onko tammikuu Sulle ehdoton?
- kenia
Koska aijot lähteä matkaan? Oletko 2viikkoa, tai pidempään.
- suunnitelma
kenia kirjoitti:
Koska aijot lähteä matkaan? Oletko 2viikkoa, tai pidempään.
Olen lähdössä heti kun löytyy seuraa tai jos ei, niin painelen yksin menemään. Lähtöaikatauluni on joustava, samoin reittivalinnat. Ajattelin olla 3 vk ainakin.
- kenia
suunnitelma kirjoitti:
Olen lähdössä heti kun löytyy seuraa tai jos ei, niin painelen yksin menemään. Lähtöaikatauluni on joustava, samoin reittivalinnat. Ajattelin olla 3 vk ainakin.
Hei aikatauluton. Minä olen 45v tyttönen, entä sinä? Meneekö tammikuu liian pitkälle? Minä voin myös olla 3viikkoa tai pitempään.
- nähdä
kenia kirjoitti:
Hei aikatauluton. Minä olen 45v tyttönen, entä sinä? Meneekö tammikuu liian pitkälle? Minä voin myös olla 3viikkoa tai pitempään.
Olen tyttönen samaa ikäluokkaa. Ajattelin tätä loppuvuotta, mutta ei se ole kirkossa kuulutettu. Sitäpaitsi, johan ehdin lähteä tammikuussa jo uudemman kerran, jos lähden matkaan tämän vuoden puolella. Eihän noi lennot paljoa maksa! Oletko käynyt aiemmin Keniassa, entä Tansaniassa.
- kenia
nähdä kirjoitti:
Olen tyttönen samaa ikäluokkaa. Ajattelin tätä loppuvuotta, mutta ei se ole kirkossa kuulutettu. Sitäpaitsi, johan ehdin lähteä tammikuussa jo uudemman kerran, jos lähden matkaan tämän vuoden puolella. Eihän noi lennot paljoa maksa! Oletko käynyt aiemmin Keniassa, entä Tansaniassa.
Heips. Olen käynyt 3kertaa Keniassa, Tansaniassa en kertaakaan, kyllä tekis mieli piipahtaa siellä. Lähetään käymään marraskuussa??
- mulle
kenia kirjoitti:
Heips. Olen käynyt 3kertaa Keniassa, Tansaniassa en kertaakaan, kyllä tekis mieli piipahtaa siellä. Lähetään käymään marraskuussa??
Moi! Onko Sulla käytössä sähköposti, jonka kautta vois jatkaa keskustelua?
- neuvoja
opettele nyt ensin alkeellisimmat kirjoitussäännöt eli lähtijöitä- sanassa on "j" tuossa välissä, on niin junttimaista kirjoittaa "lähtiöitä".
- kenia
Oletpa ihan juntti NEUVOJA. Minullahan saattaa olla lukihäiriö, enkä voi sille mitään, mutta ei se matkustamista estä, senkin KADE.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397810Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5979- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822