Olisko kukaan lähdössä Keniaan ehkä tammikuussa 05. Odotan innolla vastauksia.
Oisko lähtiöitä
9
875
Vastaukset
- aiemmin
Olen lähdössä hieman aiemmin. Onko tammikuu Sulle ehdoton?
- kenia
Koska aijot lähteä matkaan? Oletko 2viikkoa, tai pidempään.
- suunnitelma
kenia kirjoitti:
Koska aijot lähteä matkaan? Oletko 2viikkoa, tai pidempään.
Olen lähdössä heti kun löytyy seuraa tai jos ei, niin painelen yksin menemään. Lähtöaikatauluni on joustava, samoin reittivalinnat. Ajattelin olla 3 vk ainakin.
- kenia
suunnitelma kirjoitti:
Olen lähdössä heti kun löytyy seuraa tai jos ei, niin painelen yksin menemään. Lähtöaikatauluni on joustava, samoin reittivalinnat. Ajattelin olla 3 vk ainakin.
Hei aikatauluton. Minä olen 45v tyttönen, entä sinä? Meneekö tammikuu liian pitkälle? Minä voin myös olla 3viikkoa tai pitempään.
- nähdä
kenia kirjoitti:
Hei aikatauluton. Minä olen 45v tyttönen, entä sinä? Meneekö tammikuu liian pitkälle? Minä voin myös olla 3viikkoa tai pitempään.
Olen tyttönen samaa ikäluokkaa. Ajattelin tätä loppuvuotta, mutta ei se ole kirkossa kuulutettu. Sitäpaitsi, johan ehdin lähteä tammikuussa jo uudemman kerran, jos lähden matkaan tämän vuoden puolella. Eihän noi lennot paljoa maksa! Oletko käynyt aiemmin Keniassa, entä Tansaniassa.
- kenia
nähdä kirjoitti:
Olen tyttönen samaa ikäluokkaa. Ajattelin tätä loppuvuotta, mutta ei se ole kirkossa kuulutettu. Sitäpaitsi, johan ehdin lähteä tammikuussa jo uudemman kerran, jos lähden matkaan tämän vuoden puolella. Eihän noi lennot paljoa maksa! Oletko käynyt aiemmin Keniassa, entä Tansaniassa.
Heips. Olen käynyt 3kertaa Keniassa, Tansaniassa en kertaakaan, kyllä tekis mieli piipahtaa siellä. Lähetään käymään marraskuussa??
- mulle
kenia kirjoitti:
Heips. Olen käynyt 3kertaa Keniassa, Tansaniassa en kertaakaan, kyllä tekis mieli piipahtaa siellä. Lähetään käymään marraskuussa??
Moi! Onko Sulla käytössä sähköposti, jonka kautta vois jatkaa keskustelua?
- neuvoja
opettele nyt ensin alkeellisimmat kirjoitussäännöt eli lähtijöitä- sanassa on "j" tuossa välissä, on niin junttimaista kirjoittaa "lähtiöitä".
- kenia
Oletpa ihan juntti NEUVOJA. Minullahan saattaa olla lukihäiriö, enkä voi sille mitään, mutta ei se matkustamista estä, senkin KADE.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292765- 911044
- 58911
- 66885
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26847Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6837Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37810Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65804Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75724Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136719