Tallinnasta ? Thaimaasta ?
Tilaamalla, ostamalla kun on käymässä ?
Tietäisköhän joku???
MISTÄHÄN SAISI BERBERIINIÄ HALVALLA ???
5
154
Vastaukset
- kokemusta on
Mä olen sitä ostanut ihan suomesta eikä se mitään ihmeen kallista ole.
- berberiini
Iherbistä katoin niin näytti olevan saman hintaista kuin täällä.
- Vakiokäyttäjä...
Niin Suomessa n. 25€/ 120kpl, ei se halpaakaan ole... tai silleen..
- ruokakorivertailua?
Reilun kympin kuussa.
Eli kyllä se halpaa on.
Miksi kaiken, mikä liittyy terveyteen (ruoka ja ravintolisät) pitäisi olla lähes ilmaisia?
Kun energia, vuokra, lääkkeet, vakuutukset jne... nousee, niin kukaan ei valita, mutta ruuan pitäisi olla ilmaista.
Halvemmalla ei voi enään ruokaa saada kuin se suomessa on. - joo.. tms...
ruokakorivertailua? kirjoitti:
Reilun kympin kuussa.
Eli kyllä se halpaa on.
Miksi kaiken, mikä liittyy terveyteen (ruoka ja ravintolisät) pitäisi olla lähes ilmaisia?
Kun energia, vuokra, lääkkeet, vakuutukset jne... nousee, niin kukaan ei valita, mutta ruuan pitäisi olla ilmaista.
Halvemmalla ei voi enään ruokaa saada kuin se suomessa on.Tri Tolonen suosittaa berberiiniä diabeteksen hoidossa 1-1,5g joka tekee noilla hinnoilla vajaat 20e/kk.
Varakkaille mikään ei ole kallista, köyhille sensijaan kaikki maksava on kallista.
Kyllä ihmisillä on oikeus kysyä halvempien tuotteiden perään, varsinkin sellaisten jotka eivät ole kuukausipalkkaisia virkaloisia.
joo...tms...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711218
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html472576- 372266
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131791Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431685Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta331332Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361275Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61096Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014