Eli asun ruotsissa ja olisi ensi keväänä kevari tarkoitus hommata.
Netistä ku olen katsellut niin Blocket.se löytyy jonkin verran niitä kevareita mutta niitäkään ei hirveästi ole myynnissä.
Mutta kun kävin katsomassa suomalaisesta Nettimoto.com sivustolta niin pyöriähän löytyi paljon.
Esimerkkinä jos Blocketista haet Aprilia rs 125 niin löytyy noin 15kpl.
Nettimotosta kun haet niin löytyy vajaa 200kpl.
Olen yrittänyt hakea ruotsista nettikauppaa moottoripyörille/mopoille mutta ainoa mitä ihmiset ovat ehdottaneet on Blocket.se
Onko mahdollista että missään ei ole samantyyppistä nettikauppaa kuin esimerkiksi se Nettimoto.com, vaikka onhan ruotsissa väkiluku 2 kertaa suurempi kuin suomessa.
Ruotsalaisia moottoripyörä nettikauppoja
gabenewell
1
16480
Vastaukset
- jukii1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181260
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232