Mitä teen??

panin siskoasi

Olen 25v mies ja minusta on tulossa isä.. Olen innoissani mutta asiassa on pari asiaa mikä minua mietityttää.. Tulevan lapseni äiti on 18vuotias parhaan kaverini sisko.. Olimme samoissa bileissä ja menimme hänen luokseen.. Sain eilen kuulla että hän on raskaana ja aikoo pitää lapsen.. Haluan itsekkin lapsen mutta ongelmana on hänen perheensä.. Sovimme että kerrotaan lapsesta vasta kun on rv12.. Olen alkanut miettimään että miten kehtaan mennä parhaan kaverini naaman eteen kertomaan että panin siskoosi ja meille tulee vauva.. Onko kenelläkään kokemusta tälläsestä?? Olen 100% varma että saan turpaani kun kerrotaan lapsesta..

16

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämä opettaa

      Sitä saa mitä tilaa...

    • Vitun luuseri!!

      Tehkää abortti...

    • Voinäinkin

      Selvitä asia ja rupette isäksi ja äidisi. Jonkinlainen alkukäminä varmaan tulee, mutta väistät vaan turpaasi ja keskustelet asian loppuun. Hyvä tulee ja miksei tulisi? Sananlasku sanoo: Det är best som sker - Se on paras miten tapahtuu.

      • Abortti!!

        No ei todellakaan ole. Näillä ei ole mitään tulevaisuutta ja lapsi kärsii!


    • dfhdshs

      Mullekkin maistuis tollanen 18 kesänen tytsy,itsekin olen nussinut kaverini siskoa eikä sitä se paljon haitannut.
      Tosin en laskenut siemeniä sen sisään,eihän se sun kaverille liiemmin kuulu että oilt painanut sen siskoon mällit sisään.

      • kusessa itsekkin

        Vittu te vastaajat ootte idiootteja!

        Jos kysyjän tilanne on totta ja hän oikeasti haluaa apua/neuvoja auttaako vittuilu? Oottakaa kun olette itse tulevaisuudessa samanlaisissa tilanteissa niin miettikää sitten antamianne neuvoja.


      • kusessa itsekkin
        kusessa itsekkin kirjoitti:

        Vittu te vastaajat ootte idiootteja!

        Jos kysyjän tilanne on totta ja hän oikeasti haluaa apua/neuvoja auttaako vittuilu? Oottakaa kun olette itse tulevaisuudessa samanlaisissa tilanteissa niin miettikää sitten antamianne neuvoja.

        En tarkoita sinua nimimerkki Voinäinkin.


    • Make.

      Ite olen nussi nu useamman kaverini muijaa ja systereitä kun ovat aina tyrkyllä.On kaksi pientä lasta eri äidit siis.Käyn katsomassa lapsia aika usein samalla nusasen molempia eukkoja.

    • abcf

      Ei muuta kuin onnea siitä ettet vaivautunut käyttämään kumia.Millaiset mahdollisuudet näet yhden panon perusteella syntyvän lapsen elämälle? Mitten hyvin tunnet sen muijan? Mun ehdotus on abortti niin saatte molemmat nauttia nuoruudesta vielä hetken aikaa.Vauva ei ole mikään hetken juttu,se o läsnä koko ajan ja tulee kalliiksi, raflaan ei lähdetä eikä paljon muuallekkaan muutamaan vuoteen.Ja kun muija sut jättää niin maksat elareita 18vuotta, mietippä sitä.Niistä et eroon pääse vaikka et pentua näkiskään.Saakelin tyhmiä nuoria näyttää tänäkin päivänä olevan...

      • :):)

        No sinä olet varmaan sitten joku hyvin viisas vanhus. Vahinkoja sattuu jokaiselle ei tästä elämästä yksikään selviä ilman minkäänlaisiua virheitä ja eihän tuo välttämättä mikää virhe enään loppujen lopuksi ole jos päättävät lapsen pitää saavat siitä varmasti oikeen kulta kimpaleen.. mistä sinä voit edes tietää ovatko ne käyttäneet kumia se on ehkä voinut pettää.. minun mielestäni on tosi tyhmä tulla vastaamaan tänne jos ei aijo muuta kuin syyttää ja vittuila tosi LAPSELLISTA.. Ja tosi törkeää tulla sanomaa että tehkää abortti jokainen itse tirtää mitä tekee ja minkä parhaaksi näkee.. Minun mielestä abortti ei ole ikinä oikein mutta en syyllistä sellaisia jotka niin tekevät.. JOKAINEN ELÄÄ OMAA ELÄMÄÄ KENENKÄÄN EI TARVITSE SITÄ ARVOSTELLA


    • huoh..

      Ai tämä sama provo on nyt toisin päin, aiemmin kirjoitti "raskaana" oleva...."veljenkaverista" tuonne toisaalle. Pussiin sitten "puhui" itsensä lopulta;))

    • c..

      Maailmassa tapahtuu paljon rankempiakin juttuja..älä anna näiden kaikkien haukkujen lannistaa sinuu. Täällä oleva arvostelijat (etenkin naiset) ovat muutenkin liian täydellisiä tähän maailmaan.

      Miullakii oli elämä ihan solmussa kun tyttöystävä kertoi olevansa raskaana, mut kyllä se siitä sitten lähti sujumaan, h*lvetinmoisten hankaluuksien kautta. Nykyään ei viitsi ihan pikkuasioista tirissä.

      Toivotan onnea teille, älä dokaa liikaa kun tyttö odottaa..mieluummin älä ollenkaan.

    • panin siskoasi

      Tämä ei ole provo. Eikö suomessa voi olla muita samassa tilanteessa olevia.? Luulin että olisitte osannut jotenkin neuvoa minua ja kertoa kokemuksianne mutta vittuilua täällä vaan tulee. Eikä tehdä aborttia! Vaikka emme olekaan yhdessä niin silti rakastamme lastamme todella paljon. Toivottavasti jonakin päivänä olemme onnellisesti yhdessä. Onneksi pari osasi olla jopa asiallinen.

      • c..

        Näihin hommiin kun ei ole mitään käsikirjaa. Jos olet fiksu jätkä tiedät mikä on oikein ja väärin ja toimit sen mukaan. Pidät duunis tai hommaat pikasesti sellasen jos ei ole. Autat muijaasi kaikin tavoin ja olet helkkarin kärsivällinen sen kanssa, 18-vuotias on viela aika nuori ja varmaan kimpaantuu vähän turhan herkästi kaikenmaailman asioista.

        muista myös kannustaa naistasi että elämää jatkuu vielä hänen kohdallaa lapsen jälkeenkin, kunhan lapsen saa hoitoon voi mennä kouluun, töihin yms..nämä hommat on nuorelle naiselle tärkeitä, puhu hälle niistä.

        Koita niellä jonkin aikaa omat halut ja tarpeet tai siis laita muut asiat nyt niiden edelle. Se vitu*taa välillä, mutta jälkeenpäin tuut huomaamaan että kannatti.

        Kyllä se siitä kunha pidät perusasiat kunnossa eli katto pään päällä, ruokaa ja vähän jopa käyttörahaa.

        Meet sinne neuvolaan mukaan joka kerta, näytät sen tytön perheelle että välität.

        Tuosta turpaan saamisestasi en sano juuta enkä jaata koska tietystä näkökulmasta olet ansainnut sen, mutta tuskin se fyysiseksi menee..toivottavasti. Musta silmä ja kolotuksetkin häviää parissa viikossa eli ei se maailma siihenkään pääty.


    • faija 34

      hmm..sanoisin että otat turpaas jos niikseen on... Muo tuo liippaa niin että panin 18 vutiaan paksuksi (nyk. vaimon) ku olin ite 17.. Mutta koska asuin kotona ja olin amiksessa, sain omalta faijaltani remmiä paljaalle ku olin kuitenkin alaikänen (siis sillon ku jouduin kertoon että oon tulos ite faijaksi) Tiesin että selkään tulee (faijan tuntie) mutta koska hälle oli pakko alistua ei auttanu muutakun riipiä housut alas ja käydä patjalle remmitettäväksi.. ja selkäsauna oli niin luja (taas faijan tuntien) että perse oli ihan verillä Ja tällalailla vaikka olin aikunen jätkä Ko poika on nyt ite 17 ja seukkaa ja rakastaa likkakaveriaan ihan simona.. eli vaikka hän nyt sanois tulevansa faijakis en ite alkais hakkaan hänät (vaikka poika on nuorempana saanutkin selkäänsa)

    • pikkusisko =)

      No kerranko sitä turpiin saa ja se on sitten siinä. Onpahan ilma puhdistettu ja saat olla korvat tarkkana, että siskoa kohtelet hyvin ja vauvaa =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5429
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3355
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1873
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1695
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe