Markku Tukiainen ja Psykoosi

psykoodi

Olet Tuksu maailman kuvottavin nainen,ei sinua voi edes naiseksi kutsua olet häpeäksi kaikille.
Väität että isäsi kirjoittaa sinusta PSYKOOSISA voi hyvä sanonko mitä...
Olen ollut kaksi kertaa masennuksen vakavan takia psykoosissa ja voin sanoa ettet tiedä siitä mitään.
Sinulla ei ole mitään rajaa mitä tert tai kohtelet ihmisiä,olen ylpeä kaikista ihmisistä jotka sinut hylkäävät.
iItsemuraha uhkailusi jota harrastavat tasaseen tahtiin on sairasta pilaa,toivon että jäät täysin yksin.
Pahinta on että sait koiradi takaisin.

127

6771

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sairas mieli

Kyllähän koko perhe on jo sairastunnut tavalla tai toisella ison Tuksun takia.Tuksu itse sekaisin ja pahemman kerran.

• 1 sairastuttaa >> 10

Alkoholismi onkin perhesairaus, johon on hyvä saada hoitoa jokaisen perheenjäsenen sen mukaan mitä kunkin sairaus vaatii. Terveet eivät hoitoa tarvitse. Jos sairaus jää hoitamatta, se ei poistu. Tuksulla ja Koomalla tilannetta pahentaa alkoholin ja huumaavien lääkkeiden sekakäyttö.

• Lizayahhh

No sen jutut on uskomattomia. Siis aivan käsittämätöntä soopaa ja hän itse uskoo siihen. Hymy pilasi elämäni, isäni on psykoosissa, vatsani ei ole iso vaan näyttää kuvassa kun näädät kuvasi alhaalta ylöspäin. Siis ???!!??? Kuinka sekasin? Ihmettelen miksi Tuksu ei ole jo saanut M1- lähetettä? Jenkeissä sekoilevia julkkiksia on laitettu holhoukseen ja pakkohoitoon paljon pienemmästä! Ala Britney Spears, Amanda Bynes. Toivon että Suomessakin alkaisi valtio toimia, tuo nainen on vaaraksi itselleen ja muille

• filtteri

Joo, kätevästi kääntää kaiken muiden syyksi. Ja jos jonkun asian myöntää, lisää siihen: mutta kun se ja sekin tekee niin...jne. Ei tule muuttumaan tuo ihminen koskaan ja hiljaa se ei tule olemaan,kuin vasta sitten kun on parisen metriä maata päällä.

• ääni kuuluu

Jos sittenkään...

• horrorrr
        ääni kuuluu kirjoitti:

Jos sittenkään...

Voi älä! Näen kauhuskennaarioita silmissäni: haudasta kuuluu minäminäMINÄ koiraNI kännykkäNI luputiiniNI huulipunaNI...juristiNI....

• Isä, Markku
        ääni kuuluu kirjoitti:

Jos sittenkään...

Isä, Markku Tukiainen, kirjoitti Facebookissa 3.9.

”Ihmiset ihmettelee, miksi olen nyt julkisesti puuttunut tyttäreni tekemisiin.

Ei tämä mukavalta tunnu, mutta kaikkea muuta on yritetty. En minä Johannalle pahaa halua, mutta mitä muutakaan tässä voi tehdä, kun tyttären itsetuhoinen elämä on jo nyt johtamassa vankilaan?

Perhe on Johannaa tukenut, olemme yrittäneet Johannaa auttaa ja hänen kanssaan on keskusteltu ihan kahden kesken. On rukoiltu, on yritetty rakkaudella vaikuttaa turmiontiehen, mutta mikään ei auta.

Johanna pakenee valheelliseen, kuvittelemaansa todellisuuteen ja löytää elämänsä tilaan syyn aina jostain toisesta. Johanna pakenee pahaa oloaan ja polttaa sillat takanaan.

Ei kukaan ymmärrä miten raskasta on, kun oma tytär elää synnissä ja on alentanut itsensä koko kansan pilkan kohteeksi. Ei se mukavalta tunnu, kun haluaisit aikuista tytärtä auttaa, mutta mitä voit tehdä, kun ihminen itse ei virheitään näe? Alamäki on ollut karmiva, eikä se ylevää ole, kun oma tytär pesee likapyykkinsa julkisesti. Panettelee, solvaa, uhkailee ja pahoinpitelee. Nyt ihmiset näkee, miten raskasta elämä on ollut. Toivottavasti edes tämä saisi Johannan hetkeksi pysähtymään ja tutkimaan elämäänsä.

Johanna, ei kai elämäsi voi olla sitä mitä haluat itsellesi?

Johannan elämässä olet joko hänen puolellaan ja kannustat valheeseen tai sitten olet häntä vastaan. En minä voi kuin vedota ihmisiin, toivottavasti löydätte sydämestänne sen verran myötätuntoa, että ette enää tue tätä turmiollista elämää.

Vetoan teihin, lopettakaa Johannan tilaaminen keikoille.

Itse Johanna on tiensä valinnut ja haikeana on pakko tunnustaa, että oma rohkeuteni ei ole ennen tätä riittänyt puuttumaan asioihin. En voi kuin toivoa, että en ole myöhässä. Kyllä minä olen joutunut tutkimaan sieluani ja olen joutunut kohtaamaan epäonnistumiseni kasvattajana. Olen rukoillut voimia ja anteeksiantoa sekä minulle, että Johannalle.

Johanna epäilemättä näkee tämän hyökkäyksenä, vaikka sydän vereslihalla yritän häntä auttaa. Johanna on tavoilleen uskollisena aloittanut julkisen hyökkäyksen minua kohtaan. Olemme taas saaneet uhkailua osaksemme, Johanna on manipuloinut ihmisiä ottamaan yhteyttä ja itse lähettelee katkeria ja julmia viestejä perheenjäsenilleen. On luvannut laittaa lisääkin ja uhannut tappaa itsensä, kuten monesti aikaisemminkin.

Olen henkisesti varautunut siihen, että lisää tulee ja rukoilen, että valitsemallani tiellä jaksan loppuun asti kulkea. Kiitos kaikille teille, jotka olette kannustavia viestejä laittanut ja puolestamme rukoillut.

Ei tarkoituksenani ole Johannaa loukata, joskus vaan valheelle rakennettu pitää romuttaa, että voi uutta rakentaa. En voi kuin toivoa, että Johanna löytää sisimmästään rohkeutta ja nöyryyttä pysähtyä pohtimaan tilannettaan. En voi kuin rukoillen toivoa, että Johanna löytää takaisin Jumalan armoon.

Johanna: Ole hyvä ja palauta Jollaksen asuntomme avaimet ja hae tavarasi sunnuntaihin mennessä. Jos et niitä nouda, heitämme ne roskalavalle.

En ole sinulle vihainen, enkä halua sinulle mitään pahaa, en vain enää voi tukea synkkää matkaasi kohti kadotusta. Toivon kaikesta sydämestäni, että löydät takaisin luoksemme. Tämä on raskainta mitä olen koskaan joutunut tekemään, vielä joskus ymmärrät sen.

Kuten itsekin minua loukataksesi sanoit, minulla on omat puutteeni ja ongelmani. Minä tiedän miltä tuntuu päihdeongelmien kanssa elää. Minä pääsin Jeesuksen armosta irti, siksi tiedän, että sinäkin voit raskaan tien voittajana kulkea. Luovuta elämäsi Jeesukselle ja auta itseäsi, ennen kuin on myöhäistä.”

• IsoKvaakun kiekaisu
        horrorrr kirjoitti:

Voi älä! Näen kauhuskennaarioita silmissäni: haudasta kuuluu minäminäMINÄ koiraNI kännykkäNI luputiiniNI huulipunaNI...juristiNI....

Johanna Tukiainen on saattanallisella käytöksellään sairastuttanut oman perheensä ja on pahoissa riidoissa vanhempiensa kanssa. Tässä osoitus julkinen kirjoitus, joka on laadittu Dolls Dancers -toiminimen yrityssivuille 2.9.2013:

”AVOIN KIRJE ISÄLLENI VASTINEENA NAAMAKIRJA KIRJOITUKSEEN JA SIITÄ HYMYN YMS. ALA-ARVOISEN MEDIAN IMUROIMAAN TEKSTIIN:

Rakas isä, olen aina sinua sekä äitiä kunnioittanut, se ei pidä paikkaansa, ettenkö omia vanhempiani enkä saamaani lapsuutta ja nuoruutta kunnioittaisi. Nyt menit kuitenkin liian pitkälle, joulun solvaukset sinulta vielä kestin, koska tiedän, että olet psyykkisesti sairas.

Minä en ole alastonkuviasi ympäriinsä levitellyt, sinä olet itse niitä levitellyt eri naisille netissä,, ja se ei todellakaan ole minun vastuullani. Varoitin sinua jo jouluna siitä, että kyseessä ovat ns. näädät, mutta et nähtävästi minua uskonut.

Et ole "heittämässä" minua Jollaksesta ulos minkään muun kuin sinun ja äidin taloudellisten ongelmien takia, johon ITSE olette ajaneet itsenne. Itse olette velat itsellenne aiheuttaneet, ja kuten itse totesi "35 vuotiaana" minun pitää ottaa vastuu omasta elämästäni, joten minulle ei myöskään kuulu teidän velat, jotka ovat osittain sinun pelivelkojasi!!!!

Ettäs kehtaat mennä minua julkisesti arvostelemaan, minä kyllä annan takaisin, mutta satakertaisesti. Jos mielestäsi uskovainen ei saa tanssia vähissä vaatteissa tai juoda alkoholia (itse olet entinen alkoholisti joka syyllistää muita) niin sovitaan sitten, etten ole enää uskovainen!!!!!

Voin ihan hyvin olla ateisti, heillä näyttää muutenkin menevän paljon paremmin kuin ristiin jo valmiiksi naulituilla uskovaisilla.

Ettäs kehtaat kirjoittaa minulle tuollaista sanalla sanoen PAS-KAA, kun itse olet kaikkea muuta kuin joku pyhimys!!!!! En olisi ikinä uskonut omasta isästäni, kärsit varmaan 60-kympin kriisistä mutta minunkin hermoillani on rajani ja RAJAT MENIVÄT NYT!!!!!!! - Johanna Tukiainen”

• shgd

vanhaa... toi oli jo monta päivää sitte

• Markun psykoosi

Lisää mutaa rakkaan Markku-isän päälle Dolls Diaryn kautta 4.9.2013:

"... Isäni Markku ei ole koskaan halunnut tulla julkisuuteen, ei myöskään muu perheeni lukuunottamatta Juliaa, joka onneksi ei ole joutunut kärsimään samanlaisesta loanheitosta ja kiusaamisesta kuin minä.

Käsittääkseni isäni on tällä hetkellä sairastunut psykoosiin, ei hän muuten antaisi kyseisiä kummallisia ja ilkeitä kommentteja omasta esikoistyttärestään.

Hänen psyykensä on aina ollut heikko, ja uskon, että meistä kirjoitettu törkykirja, jota mainostetaan "paljastuskirjana" laittoi hänet sekaisin, samoin perhettämme jatkuvasti kiusaavat törkykirjeet ja valokuvat. Ainoastaan minä ja isämme olemme lukeneet kyseisen kirjan juridisia toimenpiteitä varten.

Jos isäni ei niihin kykene, niin minä alan sotimaan yksin juristini kanssa kyseistä tuotantoyhtiötä sekä kirjaan kommentoimia ihmisiä vastaan.

Vanhanen voitti oikeudessa Susan Ruususen "paljastuskirjan" jostain seksijutuista ja uuniperunoista, ja tässä puhun nyt sellaisesta kirjasta, joka ei enempää voisi olla törkeää kunnianloukkausta.

MIKSI IHMEESSÄ SIIHEN PITI SEKOITTAA PERHEENJÄSENENI????????????

Minä en ole vastuussa kirjasta, vaan päästään sairas ja äärimmäisen vihamielinen Mia Oksanen Halsualta, joka on entinen keikkamyyjäni, sekä Metrotuotanto yhtiö ja Marko Haapahuhta, jotka jaksavat heittää lokaa niskaani niin paljon kuin ehtivät.

Isälleni Markulle tiedoksi, minä en ole menossa mihinkään "kadotukseen", enkä koe tekemilläni keikoilla tekeväni mitään hel-vettiin johtavaa syntiä.

En ole koskaan kokenut tekeväni syntiä tanssimalla, itse asiassa tunnen virolaisia striptease tanssijoita, jotka ovat uskovaisia ja tienaavat rahat köyhälle perheelleen ja lapsilleen, kun ovat yksinhuoltajaäitejä.

Vetoat tekstissäsi, että minua ei saa tilata enää keikoille.

Saanko kysyä, miksi ihmeessä????????? En halua elää muiden ihmisten verorahojen kustannuksella, tekemättä mitään sosiaalipummina. Koulujen käynnistä olen jo saanut ihan tarpeekseni. Etkö ymmärrä, että julkisuus ja esim. Seiska Liven päivittäminen on minun työtäni???

En ole huo-ra, en elää "siveetöntä" elämää, jos nyt seksiin tullaan, niin harrastin seksiä viimeksi noin vuosi sitten, että se siitä "siveettömyydestä."

Tiedätkö, että monet köyhät opiskelijatytöt myyvät oikeasti itseään rahoittaakseen opintonsa? Nyt loppui se tekopyhyys!...”

Koko sepustus: http://www.dollsdancers.fi/diary/diary.php

• Sit tuli joukkopsyko

Tuksun mukaan (aamuyön 6.9. fb-kirjoitus) Tukiaisten perheessä vallitsee joukkopsykoosi:

”Molemmat vanhempani ovat joutuneet joukkopsykoosiin, mistä tästä pitäisi nyt kiittää.....??????? Mia Oksasta Halsualta, joka on n.4-kymppinen nainen, naama roikkuu per-seessä ja rikoksia on takana vaikka kuinka paljon. Vai mites olisi itse piru, joka yrittää riitauttaa kaikki keskenään ja aiheuttaa eripuraa??????????

Mulla ei ole isälleni mitään muuta viestiä tällä hetkellä kuin: HAISTA PAS-KA!!!!!!”

• Näkökulma sekin
        Sit tuli joukkopsyko kirjoitti:

Tuksun mukaan (aamuyön 6.9. fb-kirjoitus) Tukiaisten perheessä vallitsee joukkopsykoosi:

”Molemmat vanhempani ovat joutuneet joukkopsykoosiin, mistä tästä pitäisi nyt kiittää.....??????? Mia Oksasta Halsualta, joka on n.4-kymppinen nainen, naama roikkuu per-seessä ja rikoksia on takana vaikka kuinka paljon. Vai mites olisi itse piru, joka yrittää riitauttaa kaikki keskenään ja aiheuttaa eripuraa??????????

Mulla ei ole isälleni mitään muuta viestiä tällä hetkellä kuin: HAISTA PAS-KA!!!!!!”

Suomen kansa on Tuksun mielestä joukkopsykoosissa ja hän on ainoa terve koko porukasta.

• ”IsäNI psykoosi”

Missä viipyy M1-lähete? Herttainen ja kannustava Johanna-tytär jatkoi kannustavia ja rakentavia kommenttejaan 6.9. illalla:

”Isällämme on selvästi psykoosi päällä. Ei se nyt kunnossa ole ainakaan!”

• PsykooDi?

Palkkaa itsellesi oikolukija. Tekstisi vilisee niin paljon virheitä, ettei selvää meinaa saada.

• nadia berough

Johannalle on jo varattu paikka Hämeenlinnan vankilasta. Pääsee Laamasen Sirpan kainaloon nukkumaan.

• sekava suku

Koko Tukinaisten perhe kärsii mielenterveys-ongelmista on minun mielipide.

• ”Iskä tappaa mut!1!!

Hohtoa elämään… Tuksun fb-kirjoitus 8.9. illalla:

”Mitä tehdä kun pelkää omaa isää???? Ihan kuin ei olisi jo muitakin ongelmia tarpeeksi, kuten oikeudenkäynti psykopaatin kanssa, mutta isäni on järkyttävän pelottava yhtäkkiä, se on muuttunut ihan Jack Nicholsoniksi siitä Hohto kauhuleffasta!!!!! Tämä on nyt kaukana mistään uskovaisuudesta!!!!!”

Hohto-elokuvan juliste:

http://blog.creaders.net/upfile/images/20130611/20130611215217_19507_big.jpg

Tuksu: ”No kun se Jack Nicholson on tulossa Suomeen!!!'n”

.. Pahuuden pesän demonit jylläsivät… Mayday, Mayday!!!.. Tuksun jatkopostaus:

”Äiti, ota yhteyttä muhun pikaisesti!!!!!! Pelkään että iskä tappaa mut!!!!! Julia ei pysty tekemään mitään korkeiden sokeri-ja ketoosiarvojensa takia!!!!! Jarna Lahdenvuo Tule mun luokse heti huomenna!!!!!”

• Hohto & Horror

… ja sit tämäkin vielä; asunnon omistajaa yritettiin estää pääsemästä sisälle:

”Lisäksi henkivartija Jollakseen kiitos jolla on järjestysmiehen luvat!”

… kun diapamkaan ei auta; Tuksu vielä jatkoi 9.9. aamuyöllä Facessa:

”Siis nyt isälläni on viimeinenkin ruuvi pudonnut päästä!!! Se kutsuu itseään "Suomen ylipapiksi" ja minä olen "likainen huo-ra joka poltetaan roviolla."
        Apua nopeasti, nyt ei mikään diapamkaan auta!!!!! Se lähettelee itsestään alastonkuvia ympäri Suomea, nyt ihan oikeasti hoitoon, valkotakkiset paikalle ja heti! Siis Ruotsiin!”

… Tuksun harrastama vedätys jatkui 9.9. aamuyöllä:

”Sekoaako jokainen mies jossain vaiheessa päästään???? Täähän on ihan kamalaa, olen aina pitänyt isääni turvapilarina ja rakkautena!!!!”

• Peukutus isälle

Olisikohan tuksu aika vihdoin tunnustaa, että isäsi ei ole psykoosissa, mutta on niin perinpohjin saanut tarpeekseen sinun sairaan sisaresi vetämisestä jatkuvaan vaaraan alkoholijuomia tarjoilemalla, ja sinun häntä houkuttelemalla saada hänet alennustilaan, jossa hän todistettavasti klipillä itkee ja huutaa" EN HALUA TÄLLAISTA ELÄMÄÄ". Olet aika hyvä' manipulaattori. Kun olit etelässä silloisen ihanuutesi Juhan kanssa, kului matkanne pituinen aika kun Juliaa ei tarvinnut kertaakaan kuljettaa ambulanssilla sairaalaan.Ja kun palasit alkoi entinen ralli heti uudestaan. Sinulle pitäisi määrätä lähestymiskielto sisaresi lähettyville..ja poistaa Julian numero ja korvata se salaisella. Isäsi tietää että kamalia tapahtuu, jos nykyinen elämänne jatkuu. En ihmettele jos hän muuttuu vihaiseksi. Olet tuhero vhite trash, ja vaaraksi muille.

• T. Halonen vaan

"...se on muuttunut ihan Jack Nicholsoniksi siitä Hohto kauhuleffasta!!!!! .."

Jep. Ollaanko sitä hiukan sekaisin ja oikeasta elämästä syrjäytyneitä?

Tuksu on Marilyn jonka isä on Jack Nicholson?

Joopa joo.

• Toinen maa.....
        Peukutus isälle kirjoitti:

Olisikohan tuksu aika vihdoin tunnustaa, että isäsi ei ole psykoosissa, mutta on niin perinpohjin saanut tarpeekseen sinun sairaan sisaresi vetämisestä jatkuvaan vaaraan alkoholijuomia tarjoilemalla, ja sinun häntä houkuttelemalla saada hänet alennustilaan, jossa hän todistettavasti klipillä itkee ja huutaa" EN HALUA TÄLLAISTA ELÄMÄÄ". Olet aika hyvä' manipulaattori. Kun olit etelässä silloisen ihanuutesi Juhan kanssa, kului matkanne pituinen aika kun Juliaa ei tarvinnut kertaakaan kuljettaa ambulanssilla sairaalaan.Ja kun palasit alkoi entinen ralli heti uudestaan. Sinulle pitäisi määrätä lähestymiskielto sisaresi lähettyville..ja poistaa Julian numero ja korvata se salaisella. Isäsi tietää että kamalia tapahtuu, jos nykyinen elämänne jatkuu. En ihmettele jos hän muuttuu vihaiseksi. Olet tuhero vhite trash, ja vaaraksi muille.

Ei tuossa mitkään salaiset numerot auta...julle on niin pönttö, ett jakaa ne heti eteenpäin.
        Vain toinen maa auttaa asiaan. Esim. Jullen muutto ruotsiin.
        Totaalinen ero.

Paxu kun on poissa maisemista, niin kaikki olisi hyvin......
        No kohta se on tiilenpäit lukemassa....

• Sirkus Jollas

Piri-Jarna Tunkin tykö. Yhtä pelleä se sirkus olikin vielä vailla.

• Markku iski takas

Raportti Tuksun karkotuksesta pois Jollashovista 9.9.2013:

”Hymyn paparazzi paikalla: Johanna Tukiainen sai häädön poliisivoimin!

Johanna Tukiaisen isä on ollut huolissaan tyttärensä rikoksentäyteisestä elämästä ja kirjoitti hänelle runsas viikko sitten kaksi avointa kirjettä. Nyt isä on toteuttanut uhkauksensa ja häätänyt Johannan omistamastaan Jollaksen-kodista.

Isä-Tukiainen oli kirjoittamissaan kirjeissä huolissaan Johannan sekoilusta ja luisumisesta rikollisille teille. Hän myös antoi muutamia päiviä aikaa palauttaa asunnon avaimet ja muuttaa kodista. Tukiaisen residenssi Jollaksessa sijaitsee rauhallisella asuinalueella ja naapurit ovat jo pitkään olleet näreissään Tukiaisen menosta ja meiningistä.

Hymyn paparazzi osui paikalle äsken, kun isä viimein toteutti uhkauksensa.
      Hän (Tukiainen) oli soittanut paikalle myös poliisit turvaamaan häätörauhaa.

Poliisi soitti asunnon ovikelloa puolen päivän jälkeen, jolloin virkavallalle vastattiin oven läpi, ettei Johanna ole paikalla. Poliisi kuitenkin vaati päästä sisään ja viipyi siellä noin 20 minuuttia.

Johanna siis oli kuin olikin sisällä.

Paikalle soitettiin punainen farmaritaksi, joka vei kohukuningatten paikalta.

Hymyn paparazzille Johannan isä totesi sarjoittavansa lukot nyt uudelleen. Hän myönsi olevansa helpottunut. Sinänsä ei voida puhua virallisesta häädöstä, sillä Johanna ei ole kirjoilla Jollaksen-kodissa ollutkaan, vaikka on siellä vuosikaudet asustellut.”

Artikkeli kuvat: http://www.hymy.fi/uutiset/hymyn-paparazzi-paikalla-johanna-tukiainen-sai-haadon-poliisivoimin

• Niiku tuntuu nii

"Sinänsä ei voida puhua virallisesta häädöstä, sillä Johanna ei ole kirjoilla Jollaksen-kodissa ollutkaan, vaikka on siellä vuosikaudet asustellut.”

Ei pidä paikkansa! Johanna kirjoitti jossain että on maksanut erittäin korkeaa vuokraa siitä asunnosta!

Pakko olla totta! Johanna on rikas glamouspersoona joka maksaa aina!

• Jack Nicholson 1

Tuksu 9.9. iltapäivällä - karkotuksen tapahduttua - jatkoi vyörytystä isäänsä vastaan:

"Isälläni on syyte Ruotsissa odottamassa mun kimppuun käymisestä, joten taidanpa ottaa asian siellä uudelleen esille......3 kertaa jo aiemmin sairastunut psykoosiin, joten nyt lienee taas se vaihe päällä"

• Pakkohoitoon ja heti

Kyllä se on ihan itse neiti Johanna Tukiainen, joka on avun ja valkotakkisten tarpeessa.

• Kostoa pukkaa pahast

Unohti tossa kommentissa kertoa MIKSI se iskä sitten outui kiinni ottamaan.....
        Oli kuulemma tapellut äitnsä kanssa pahasti ja iskä meni väliin.....

Tunkki tietenkin käänsi asian niin, että ISÄ on käynyt hänen päällensä.....ilman syytä tottakai......

Saas nähdä mikä soppa tuostakin syntyy.....
        Tunkilla on nyt kostovaihde päällä.

• Jack Nicholson 2

Tuksu 9.9. iltapäivällä:

”Tiedän itse asiassa monta joilta välit omaan isään ovat menneet kokonaan.

Suomessa ainakin sillä mun kampaajalla Juha Immosella oli raivoisat välit isäänsä. Ulkomailla Angelina Jolie ei ole missään väleissä isänsä kanssa joka väittää häntä mielisairaaksi ja käsittääkseni Lindsay Lohanilla on mennyt välit kumpaankin vanhempaansa. Vaikka ei tässä nyt mitään "glamourista" ole.”

• naatanum336
        Jack Nicholson 2 kirjoitti:

Tuksu 9.9. iltapäivällä:

”Tiedän itse asiassa monta joilta välit omaan isään ovat menneet kokonaan.

Suomessa ainakin sillä mun kampaajalla Juha Immosella oli raivoisat välit isäänsä. Ulkomailla Angelina Jolie ei ole missään väleissä isänsä kanssa joka väittää häntä mielisairaaksi ja käsittääkseni Lindsay Lohanilla on mennyt välit kumpaankin vanhempaansa. Vaikka ei tässä nyt mitään "glamourista" ole.”

Korjattakoot, että Angelina Joliella oli todellakin HANKALA SUHDE ISÄÄNSÄ, joka myös KORJAANTUI äidin kuoltua 2007. Joliella myös oli henkisiä ongelmia, joista tämä puhui julkisesti, mutta veti herneet nokkaan kun oma isä sanoi asian julkisesti ja todellakin hieman liioitellen tämän itkemistä vauvana joka muka oli jo henkinen ongelma. Mutta en kyllä todellakaan missään muodossa vertaisi tätä suhdetta Tuksuun ja sen isän väleihin....

• Isä, sairas ja ilkeä

Tuksu 9.9. illalla myöhään Facebookissa:

”Olen hyvin pahoillani, mutta isäni sekosi lopullisesti.

Olin sopinut Julian kanssa, että Bonzo mopsille pitää jättää yksi koira kaveriksi. Jätin Nassun Jollakseen, ja kun lähdin taksilla pois kotoa, kuulin myöhemmin, että isämme oli tahalleen päästänyt koiran vapaaksi ulos. Sen jälkeen oma isäni toimitti Nassun Viikkiin, terveen ja nuoren koiran!!!!!!!

Sain juuri kaikki koirani takaisin, tämä on hänen kostonsa mua kohtaan liittyen vanhempiemme välisiin sotkuihin!!!! Edelleen, rakastan koiriani enemmän kuin mitään muuta, enkä koskaan laittaisi heitä tahalleen pihalle!!!!!

Isämme teki samantempun ollessaan psykoosissa v.2000 jolloin päästi kaikki frettimme ja kaniinit karkuun asunnostamme. Vetoan nyt siihen, että isämme on sairas ja ilkeä, minulla on paljon vakavampiakin ongelmia nyt selvitettävänä! Äiti sai tarpeekseen, se ottaa avioeron isästä, jo oli aikakin!”

• Älä jaksa enää

Jep.....näinhän homma on taas paxun mielestä mennyt......

Tuksu.....
        Älä jaksa enää....kukaan ei enää usko sun juttujas.
        Ei hyvällä, eikä pahalla.

• paha tauti nyt

Lähdenpä tästä lääkäriin, mun täytyy olla psykoosissa koska olen täysin samaa mieltä tuhmuran isän kanssa. Nähdään kun saadaan lääkitys paikoilleen!

• Toivoton tapaus

Nyt kyllä menee sinulla jo harhan puolelle. En tiedä onko isäsi joskus ollut henkisesti sairas, mutta se ei kuulu nyt tähän mitenkään.Sairas ja ilkeä olet SINÄ.
        Ei 60:nen mies kestä tuollaista jatkuvaa sietämätöntä stressiä mitä sinä läheisillesi aiheutat. Jatkuvaa mielipahaa, pelkoa, ja häpeää julkisine kirjoituksinesi. Mitäs jos isäsi saakin tämän toilailusi ja rappioelämäsi vuoksi sydänkotauksen ja .....Mitä sinä Johanna silloin mahdat tehdä Omaatuntoahan sinulla ei ilmeisesti ole olemassakaan.MIETI; MIETI MIETI!!"!

• harhainen hönö

Pois kotoa? Siis vanhempiensa omistamasta asunnosta, jossa oli loisinut vuosia.

• oleteläväesimerkki

Hei tunkio, mielisairaudet periytyy.

• Transpsykoosi

Onko muut huomanneet, et Tuksu harjoittaa käänteistä psykologiaa? Arto löi, kuristi( todellisuudessa Tuksu teki niin) Isällä psykoosi päällä( todellisuudessa Tuksulla psykoosi) siinä pari esimerkkiä, mutta enemmänkin löytyy. Eli hän tietää virheensä, mutta kääntää ne muihin...miksikäs sitä sairautta kutsutaankaan? Psykopatiaksi?

• gdpo4

Markku on terve mies, joka yrittää saada kuria tyttärelleen.
      Sillä ei ole mitään tekemistä psykoosin kanssa.

• TERVE???

Katseleeko terve mies tyttärensä strippaamista poliisiasussa???

• omituinenperhe

Nyt jos he ovat eronneet, niin pappahan voi muuttaa kokonaan jollakseen tai myydä talon pois ja ostaa oma asunto jostain muualta? Mitäs sitä enää sellaista perhedynastiaa pitää pystyssä.
      Pappa on kyllä oikealla polulla ja tuntuu olevan enemmän järjissään kuin yksikään siitä poppoosta.

• Markku Kellis-kamaa?

Tuksu 9.9. myöhään illalla kertoi psykoosista ja omasta isästään:

”Tunnen erittäin hyvin, sekä psykoosin alkuoireet että itse psykoosin.
      Isämme on seonnut nyt.”

”Iskä Kellokoskelle ja heti!!!!!!! se haluaa lopettaa kuulemma kaikki eläimet!!!!!!”

• Satuja ja tarinoita

Tuksun jutuilta on jo mennyt terävin kärki. Uskottavuus 0.

• Suomen Angelina J
        Satuja ja tarinoita kirjoitti:

EN ole koskaan uskonut Tuksun juttuja. Viehätyshän on juuri siinä että seurataan montako kertaa viikossa/päivässä Tunkeroinen jää kiinni valeesta.

Kviini luulee että kukaan ei huomaa. Ehhehe

• Tuksu 9.9. illalla

Tuksu 9.9. illalla:

”Isällemme on kuulemma ihan sama, vaikka koirani lopetettaisiin, kaikki ne.
        "Ne ovat paskovia ja kusevia riiviöitä", ja oma isäni vei Nassu Viikkiin, just maksoin vajaat 3000e että sain koirani takaisin KUINKA OMA ISÄ VOI OLLA NÄIN JULMA?????????”

• Just joo…
        Satuja ja tarinoita kirjoitti:

Tuksun jatkopostaus 10.9. aamuyöllä:

”Valkotakkiset Jollakseen ja heti!!!!! Se ampuu kuulemma kaikki koiramme!!!!!!!”

• Isää käy säälix
        Tuksu 9.9. illalla kirjoitti:

Tuksu 9.9. illalla:

"Ne ovat paskovia ja kusevia riiviöitä", ja oma isäni vei Nassu Viikkiin, just maksoin vajaat 3000e että sain koirani takaisin KUINKA OMA ISÄ VOI OLLA NÄIN JULMA?????????”

Kuinka tytär voi olla noin TYHMÄ???????

• uskoo ken tahtoo

Tuksu 9.9. illalla:

Vajaat 3000€. LOL

• Just joo…

Tuksu 9.9. illalla:

Tuksun jatkopostaus 10.9. aamuyöllä:

”Valkotakkiset Jollakseen ja heti!!!!! Se ampuu kuulemma kaikki koiramme!!!!!!!”

• Tuksu 10.9. aamulla

Tuksu 9.9. illalla:

Tuksu 10.9. aikaisin aamulla isälleen Markulle:

”Vihaan sua ja nyt uskallan sanoa sen ääneen!!!!! En halua olla missään tekemisissä enää sun kanssa, äiti ottaa eron!!!!!! Vihaan sua!!!!!!!!”

• Koobrat kuristavat..

Tuksu 9.9. illalla:

… Tuksu jatkokirjoittelut 10.9. aamulla:

”Isä on sairas päästään, aina ollut. Haluan että äitini pääsee eroon koobra käärmestä joka kuristaa hitaasti mutta varmasti!!!!!

KOSTO EI OLE MINUN, se on JUMALAN KOSTO.

En tietenkään unohda isääni,… Tottakai oma isäni on mulle tärkeä, mutta sen viestien jälkeen välimme menivät nyt ja lopullisesti. Äiti myös sai tarpeekseen ja ottaa avioeron.”

• pusirotta

Vain kotipsykiatri sanoo, että tunnen ERITTÄIN hyvin sekä psykoosin alkuoireet että itse psykoosin. Alan ammattilainen sanoo vaatimattomasti tietävänsä jotakin psykoosin synnystä jne.

• "Poliisi, nyt auta!"

Tuksu vetosi Poliisiin 11.9. aamulla:

”Vetoan kunnioittavasti poliiseihin nyt.

Isäni on joko psykoosissa tällä hetkellä, tai menossa siihen tilaan. Hän on sairastunut siihen ainakin 3 kertaa aiemmin elämässään. Viimeksi se alkoi niin, että hän laittoi kodistamme kaikki fretit ja kaniinit vapaaksi ulos. Nyt hän laittoi tahalleen Nassu koirani ulos, jonka jälkeen toimitti hänet ilkivaltaisesti Viikkiin, vaikka olen juuri saanut päätöksen, että kaikki koirani palautettiin minulle huostaanotosta.

Hän myös ei päästä minua kotiini Jollakseen, hän sanoo laittavansa omaisuuteni kuulemma varastoon josta hän heittää kaiken roskalavalle. Minulla on arvokkaita pieniä tavaroita, jotka kaikki katoavat jos hän meinaa tehdä niin. Minulla pitää olla oikeus lunastaa koko omaisuuteni kodista jossa olen asunut vuokralla (vanhempieni omistama koti) ja äitini Marja Tukiainen on minun puolellani tässä asiassa.

Julia Tukiainen lue välittömästi lähettämäni tekstiviesti jonka sulle lähetin, ja kiitos todistuksestasi oikeudessa tänään. -Johanna Tukiainen”

… Tuksu jatkoi vielä: ”toi psykoosihan kuulostaa naurettavalta, mutta isäni lähettämissä törkeissä tekstiviesteissä ei ole mitään naurettavva, päinvastoim.”

• Kenen koti????

Jollas e ole sun kotisi.
        Paina se nyt kaaliisi!!
        Olet ainoastaan lman lupaa loisinut siellä vuosikaudet! Ja aiheuttanut tuoa rakkeinesi.
        Lattiat eivät olisi tuollaisessa kunnossa, jos olisit välittänyt pätkääään vanhempiesi omaisuudesta.
        Tuo seikka, ettet välittänyt, kertoo juuri siitä, että se ei ole kotisi.
        Kukaan selväjärkinen ei likaa omaa pesäänsä.

Et ole ikinä kunnioittanut toisten omaisuutta ja nyt vanhempasi ovat saaneet huomata tämän karvaasti.
        Ja sinulla pitäisi vielä olla oikeuksiakin?

Suksi kuuseen harhoinesi ja vaatimuksinesi.

• naatanum336

Pitäis alkaa pelata täällä semmosta peliä että pointsit niille jotkaa arvaa Tuksun seuraavan hullun käänteen. Aika moni sanoikin että Tuksu alkaa kiukkuamaan että hänellä on nyt niin arvokasta tavaraa siellä ja se heitetään roskalavalle.
        Ja on aika pelkurimainen ja säälittävää vedota isän aikaisempiin psykooseihin ja nyt laittaa kaikki sen piikkiin. Ei se akka vaan tajua, sama rähinä jatkuu vaan...

• ~Ennustajatar~
        naatanum336 kirjoitti:

Pitäis alkaa pelata täällä semmosta peliä että pointsit niille jotkaa arvaa Tuksun seuraavan hullun käänteen. Aika moni sanoikin että Tuksu alkaa kiukkuamaan että hänellä on nyt niin arvokasta tavaraa siellä ja se heitetään roskalavalle.
        Ja on aika pelkurimainen ja säälittävää vedota isän aikaisempiin psykooseihin ja nyt laittaa kaikki sen piikkiin. Ei se akka vaan tajua, sama rähinä jatkuu vaan...

Minä voin jo arvata, miten sitten käy, kun Tukiainen lähtee lusimaan: Tällä palstalla alkaa jatkuva valitus että "voi miten on tylsää kun ei Tuksusta kuulu mitään, pääsispä se jo vapaaks että saatais uusia seikkailuja, voi kun on tylsää tylsää tylsää tylsää tylsää tylsää..."

Näin tulee käymään.

• Tuhopoltto!
        naatanum336 kirjoitti:

Seuraavaksi Tuksu tekee murron Jollashoviin ja kostaakseen isälleen sytyttää rakenuksen tuleen!

• pelottavaa
        Tuhopoltto! kirjoitti:

Seuraavaksi Tuksu tekee murron Jollashoviin ja kostaakseen isälleen sytyttää rakenuksen tuleen!

Tuskin se sille rakennukselle mitään tekee, kun kerran itse sinne haluaa hinnalla millä hyvänsä, mutta papan on ehkä syytä varoa pimeällä liikkumista ettei törmää mihinkään "henkivartijaan"?

• Tukea M. Tukiaiselle

Tuen Markku Tukiaista hänen yrittäessään selvittää vanhimman tyttärensä sekoilua.

Tytär on vajonnut aivan alas. Hän on juoppo. Hän on arvaamaton ja väkivaltainen. Keikat ovat ala-arvoisia humalaisen pornokeikkoja. Hän haukkuu ja vainoaa muita ihmisiä. Hyi helvata!

• Jack Nicholson 3

Tuksu 9.9. iltapäivällä:

”Isä sekosi lopullisesti päästään. En viitsi enempää alkaa perheasioitamme ruotimaan, mutta tää liittyy äitiimme.”

• silli10

Siis Tuksun isukki on päinvastoin juuri parantanut psyykosista.
      Tuksun häätäminen ja lukkojen vaihtaminen ovat selkeä
      osoitus tästä.

• Katkera Kalkkuna

Tuksu jatkoi tarinaa isänsä tzykoottisuudesta (ja Jasminesta):

”… Joo, niin näkyy, että perheestämme on nyt änkeämässä julkisuuteen psykoosissa oleva isäni sekä pikkuvanhana Jasmine, joka ei omien sanojena mukaan "halunnut olla missään esillä." Jepa jee.....”

• Näätänaapuri

Tuksu Jollashovista ja perheenjäsenistään 12.9.13:

”…Se ei ole koskaan ollutkaan mun kotini, vaan vanhempieni omistama.
        Äitini on niin raivona isällemme, että ottaa hänestä avioeron, ja minulla on itseasiassa paljon makeampi asunto nyt jossa saan olla RAUHASSA enkä hullujen näätänaapureiden kyylättävänä.

Joo, niin näkyy, että perheestämme on nyt änkeämässä julkisuuteen psykoosissa oleva isäni sekä pikkuvanhana Jasmine, joka ei omien sanojena mukaan "halunnut olla missään esillä." Jepa jee....”

• Jollaksen King Kong

Johanna Tukiainen tylytti isäänsä SeiskaLivessä 14.9.2013:

"Sinä Markku Tukiainen, miltä tuntuu olla lopetusuhan alla oleva gorilla,
        jolla on kaikki tyttäret julkisuudessa ja vaimo lähtee kälppimään???"

• Ristiriitaa...
        Näätänaapuri kirjoitti:

Tuksu Jollashovista ja perheenjäsenistään 12.9.13:

”…Se ei ole koskaan ollutkaan mun kotini, vaan vanhempieni omistama.
        Äitini on niin raivona isällemme, että ottaa hänestä avioeron, ja minulla on itseasiassa paljon makeampi asunto nyt jossa saan olla RAUHASSA enkä hullujen näätänaapureiden kyylättävänä.

Joo, niin näkyy, että perheestämme on nyt änkeämässä julkisuuteen psykoosissa oleva isäni sekä pikkuvanhana Jasmine, joka ei omien sanojena mukaan "halunnut olla missään esillä." Jepa jee....”

Ihmeellistä, että tarvii noin pirunmoista meteliä pitää, vaikka "on paljon makeampi asunto nyt"...

Kyllä on sairas ihminen, ei voi muuta sanoa. Järkyttävää seurattavaa.

• lepareihin

Tuksu varmaan kuuluis laittaa jo johonkin koppiin huilimaan. Eikö kukaan pysty hoitamaan sitä sairaalaan... Niin tai no, ei sairaala taida ottaa vastaan jos on juovuksissa tai missä lie aineissa. Putkan kautta sairaalaan ja muutamaksi päiväksi tarkkailuun, sitten lääkäri päättäisi jatkosta... Voisi auttaa ja ainakin lähiomaiset saisivat hetken huilahtaa siinä sivussa. Vankilaan menokin vois tehdä Tuksulle hyvää, aika näyttää...

• Jollaksen King Kong

Johanna Tukiainen tylytti isäänsä SeiskaLivessä 14.9.2013:

"Sinä Markku Tukiainen, miltä tuntuu olla lopetusuhan alla oleva gorilla,
      jolla on kaikki tyttäret julkisuudessa ja vaimo lähtee kälppimään???"

• Sekopää-Akka

Tuksu kertoi 15.9. katkaisevansa välit isäänsä:

”Katkaisen kaikki välini isään. Tämä on tosi surullista, mutta pakko tehdä. En voi enää lukea sitä son-taa mitä sataa päivittäin. En ikinä anna anteeksi tätä.

Haista pas-ka Markku Tukiainen!!!!!!!!!

Olisit edes arvostanut kaunista vaimoasi SIKA!!!!!!!”

• Jack Nicholson

Tuksun miete 15.9.

”Isämme on sitten nykyisin kuulemma "Suomen ylipappi."
        Voi itku tätä sekoamista.......nyt ne valkotakkiset heti Jollakseen!!!!
        Julia ehdotti poliiseja, mutta en mä halua omaa isääni putkaan.

Ex-mieheni sekosi kanssa, se juttelee kuulemma nykyisin enää lintujen ja kissojen kanssa! Apua.......mitä tää media tekee ihmisille!!!!

Ja nyt kun keikkaa kerta pukkaa, niin keikkakiertueen teemana on sitten: Johanna Tukiainen ei kuulu vankilaan, vaan yhdyskuntapalveluun. Ja Artolle tuntuva ehdollinen vankeus (pitäisi olla ehdoton tosin.) jos ajatellaan sen rotan talousrikkeitä myös Lapissa.”

• Tuksu ”hokasi” 19.9.

Tuksu ”hokasi” 19.9.

”Nyt tuli hyvä pointti esille........ MISTÄ Hymy tiesi, että isämme tulee maanantaina Jollakseen, on kutsunut poliisit ja häätää mut sieltä ulos????? En ollut kertonut asiasta kenellekään. Eli OMA ISÄNI oli soittanut Hymyn toimittajille, että tulkaa tänne kuvaamaan!!!!!! Tää menee kokoajan vaan sairaammaksi!!!!!”

• katriina20

kyllä on todella törkeetä ja sairasta tekstiä omalta tyttäreltä, kukaan ei varmaan enää epäile, että kuka se on, joka on psykoosissa tai yleensäkin soosissa.

• johanna on ruma

Kun näitä Johannan kirjoituksia lukee, alkaa ymmärtää vähän paremmin sen, miksei vanhemmat potkaisseet jo aiemmin pihalle rakasta tytärtään. Tiesivät aivan varmasti, mikä Johannan reaktio tulee olemaan: loputon julkinen haukkuminen, herjaaminen ja syyttely kaikilla mahdollisilla foorumeilla. Lopulta ei enää kuitenkaan ollut vaihtoehtoja, kun asunto uhattiin ottaa haltuun Johannan häiriköinnin takia. Oli toimittava tuli mitä tuli.´

Toivon voimia vanhemmille. Tällainen ihminen on lähimmäisenä äärimmäisen raskas. Keskittykää tukemaan Juliaa, joka todella tarvitsee tukia ja jolle pitää opettaa itsestä ja elämästä huolehtiminen alusta asti kuin pikkulapselle. Johannan ulkoiseen olemukseen en ota kantaa, mutta käytöksensä perusteella hän on sisäisesti oikeasti todella ruma ihminen.

• Isän sairaat sanat

Pari viikkoa karkotuksesta... Tuksu kommentoi 23.9. illalla:

”Ja keikkaa pukkaa........ isäni sairaiden sanojen takia tekisi mieli luovuttaa,
      mutta ei, nousen täältä kuten olen aiemminkin noussut.”

• Jack on täällä taas

Tuksu 24.9. illalla:

”Ja nyt on elämänkirjat sekaisin......Isämme on päättänyt olevansa "ylipappi"
      ja "mun kunniaksi koko Suomi kuulemma sytyttää kynttilän joka ilta klo.19.00." Juliaa se oli kutsunut "Tuksun kaveriksi" ja Heidi, mun ystävä joka auttaa mua kaikessa mahdollisessa on kuulemma "omaishoitajani." APUA, mitä täällä tapahtuu.......????

Suomalaiset näädät, mm. lestadiolaiset, manipuloivat isämme kokonaan puolelleen!!!! Lestadiolaisuus ei välttämättä edes ole Jumalasta, se voi tulla myös pahasta!!!!! Hyi, tää on kuin joku Hohto leffa ja isämme on Jack Nicholson!!! Se on pelottava, muuta en voi enää sanoa! Nyt ei enää edes naurata!”

• Jack Nicholson

Tuksun jatkokirjoitus 24.9.

”Lestadiolaiset näädät aivopesevät kokoajan isäämme, he haluavat kaiken multa pois. He myös manipuloivat isämme siihen, että MINÄ olisin narsisti, vaikka kukaan ei nyt näytä enää tietävän mitä tarkoittaa todellinen narsismi!!!!”

• Tuksu ja kynttilät

Tuksu ja kynttilät:

”Kynttilöitä sytytetään kuolleille!!!!!! Siis ihmisille, jotka ovat edesmenneitä!!!! Nyt nopeasti isällemme psykiatrista apua, viekää se vaikka Kellokoskelle, olen kuullut että se on parempi paikka kuin Aurora!!!!!”

• Tuksu ja Twin Peaks

Tuksu ja Twin Peaks:

”Twin Peaks sarjassa oma isähän murhasi tyttärensä Laura Palmerin. Joten kohta mulla on sitten nirri viety, ja ihmiset itkee jälkikäteen!!!!!!!!!! TEHKÄÄ JOTAIN SAA-MARI!!!!!!!”

• Kuva viestiketjusta

• Uskomatonta!
        Tuksu ja Twin Peaks kirjoitti:

Tuksu ja Twin Peaks:

”Twin Peaks sarjassa oma isähän murhasi tyttärensä Laura Palmerin. Joten kohta mulla on sitten nirri viety, ja ihmiset itkee jälkikäteen!!!!!!!!!! TEHKÄÄ JOTAIN SAA-MARI!!!!!!!”

Kyllä on Tukiaisen mielenterveys nyt oikeasti järkkynyt. Kuvittelee tosiaan olevansa milloin Marilyn, milloin itsensä tai isänsä olevan joku elokuvahahmo. Mitenköhän ihmisen saa pakkohoitoon, vaatiiko se että ihminen yrittää tehdä itselleen jotain?

Todella sairaita nuo jutut jo.

• Tavarat varastoon

Tuksun tavarat pois Jollaksesta varastoon; Tuksu 24.9. illalla Facebookissa:

”Sadoittain merkkivaatteitani, koko omaisuuteni on kuulemma nyt roskalavan tai polttouhan alla!!!!!! EI VOI OLLA TOTTA, MITÄ TÄMÄN MAAN NAISET TEKEVÄT JULMUUTTAAN, VAIKKA SEKOITTAKSEEN KOKO PERHEEN JA PSYYKKSISESTI SAIRAAN MIEHEN!!!!!”

• "Mitä tapahtuu?"

Tuksu 24.9. illalla jatkoi:

”Anniina, mitä täällä oikein tapahtuu????? En ollut paikalla, ja Julia sanoi mulle että kaikki tavarani on viety varastoon!!!!????? JA MIKSI ETTE VIENEET TAVAROITANI JOLLAKSEN AUTOTALLIIN? JULIA SANOI OLEVANSA NIIN ALISTETTU, ETTEI VOINUT TEHDÄ MITÄÄN JA OTTI LÄÄKKEITÄ???????”

• Anniinan vastaus

Anniinan vastaus 24.9.

”No siis mun iskä on ollut viemässä sun tavaroita johonkin muuttovarastoon,
        joten ne on turvassa. Jos olet kuullut muuta, niin se henkilö on vain suutuksissa sanonut niin. Varmasti Markku toivoisi, että ne tavarat haetaan pois.
        Ja mä en tosiaan tiedä tästä muuta.”

• Tuksu raivona

Tuksu 24.9. raivona:

”EI VIT-TU VOI OLLA TOTTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AUTOTALLISSAMME OLISI OLLUT TILAA JA ISÄMME ON PSYYKKISESTI TOSI SAIRAS TÄLLÄ HETKELLÄ!!!!!!!!!!!!!

MIKSI ETTE SOITTANEET MULLE ENNENKUIN ALATTE RAAHAAMAA TOISEN OMAISUUTTA JOHONKIN KALLIISEEN VARASTOON?????????????????????
        NO EI VIT-TU TODELLAKAAN MIETTINYT YHTÄÄN MITÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        VOI VIT-TUJEN KEVÄT!”

• Sairasta, kyllä joo.
        Tuksu raivona kirjoitti:

Tuksu 24.9. raivona:

”EI VIT-TU VOI OLLA TOTTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AUTOTALLISSAMME OLISI OLLUT TILAA JA ISÄMME ON PSYYKKISESTI TOSI SAIRAS TÄLLÄ HETKELLÄ!!!!!!!!!!!!!

MIKSI ETTE SOITTANEET MULLE ENNENKUIN ALATTE RAAHAAMAA TOISEN OMAISUUTTA JOHONKIN KALLIISEEN VARASTOON?????????????????????
        NO EI VIT-TU TODELLAKAAN MIETTINYT YHTÄÄN MITÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        VOI VIT-TUJEN KEVÄT!”

Tuksulla ei toi logiikka oikein toimi. Miksi IHMEESSÄ kukaan olisi soittanut hänelle, ennen kuin tavarat viedään varastoon???

Oli sangen ystävällistä, että ne ylipäätään vietiin varastoon (kuka maksaa varaston vuokran, eivät nimittäin ole täällä Helsingissä halpoja?), eikä heitetty suoraan roskalavalle, mutta tätähän Tuksu ei ymmärrä arvostaa...

• Kallis varasto

Tuksun päätössanat 24.9.

”OLen kutsunut teidät aina meidän kalliisiin rapujuhliin ja kaikkeen muuhun mahdolliseen ja TÄMÄKÖ ON KIITOS??????????????????????????????? OMAISUUTENI RAHDATAAN KALLIISEEN VARASTOON KYSYMÄTTÄ KENELTÄKÄÄN YHTÄÄN MITÄÄN?????? MIKSI ETTE EDES SOITTANEET ÄIDILLEMME JOKA ON SAANUT IHAN TARPEEKSEEN HÄIRIKKÖ ISÄSTÄMME??????????”

• Illan viestit

• Totaalisen sekaisin

Se joka tässä on psykoosissa on Tuksu itse. Se akka on niin sekaisin kuin ihminen voi vain olla. Hoitoon tuollainen ongelmatapaus joutaisi ja vähän helvetin äkkiä!!

• "Hermot meni!!!!"

Markku-isän "psykoosi" jatkuu... Tuksun mukaan tilanne oli aamulla 27.9. tällainen:

"Eihän tässä saa nukuttua kun oma isä lähettelee ihan psykoottisia tekstareita koko yön!! Hyi, tää alkaa oikeasti olla pelottavaa. Toivottavasti se ei kohta hyppää tuolta sohvan takaa niinkuin Twin Peaks leffassa Laura Palmerin isä! Kauheaa, miten ihmisen persoona voi sirpaloitua tai muuttua????

No aloin lukemaan Amnesty Internationalin lehtiä kun autan vankeja rahallisesti ympäri maailmaa (ironista kyllä.) Täällä on ihan järjettömän mielenkiintoinen reportaasi mielipidevangeista, joihin kuuluu ns.imago vangit. Heitä on joka maassa ympäri maailmaa.

Erikannen teksti menee:" Yksi sanoi rohkeasti ääneen,mitä ajatteli, ja hänestä tuli sellainen. Toinen tanssi torilla ja kärsi vuosia sellaisena. Kolmas syntyi sellaiseksi. Heidän on itse lähes mahdotonta vaikuttaa elämänsä kulkuun juuri nyt."

Jutun mukaan ihmisiä passitetaan linnaan vain heidän nimensä, imagonsa jne.mukaan joten päättäjät täällä eivät ole puolueettomia. Keksitään joku syy jonka varjolla joku saa kärsiä, vaikka se todellinen manipuloija ja rikollinen pääsee vapaaksi.

Olen hirveän pettynyt Suomeen, luulin aina tätä oikeusvaltioksi. Ja miten sellaista loanheitto roskaa on edes laillista julkaista, mitä kirjoitettiin lähinnä minusta mutta myös muista ihmisistä ympärilläni????? Kun kaikki siinä kirjassa on valetta paitsi nimeni. Nyt ihan oikeasti, opiskelen juristiksi joka keskittyy ihmisoikeuksiin!!!! Hermot meni!!!!”

• ”Isä on tosi sairas"

Tuksu kommentoi Julialle 1.10. illalla:

”Isä on tosi sairas, sairaampi kuin luulin psyykkisesti!!!!! Pysy erossa siitä, juttele äidin kanssa ja sun pitää soittaa mulle heti kun pystyt!!!!!! Ymmärrätkö että tilanne on vakava!!!!!! Rakastan sua. Johanna”

• Kostajan M1-isku

Tuksun postaus 30.9. SeiskaLive-kommenttiosiossa:

"Jos olisin kostaja, olisin jo hankkinut M1 lähetteen isällemme ajat sitten!!!!!!!
      Te näädät, Mia Oksanen törkykirjallaan plus Marko Haapahuhta ovat vastuussa isämme kärsimisestä, eikä kukaan toinen ihminen aiheuta toisen diabetesta!!!!
      Nyt turpa kiinni!"

• ”Isäni kommentit”

Johanna Tukiainen 2.10. iltapäivällä:

”Isäni kommentit perheenjäsenistämme: minä olen prostituoitu ja peruna, joka ei osaa edes keittää perunoita. Julia on simpanssi ja sekopää. Äitimme on, no en viitsi edes sanoa.

Isämme on "Suomen ylipappi", ja Heidi, joka on rakas ystäväni on "omaishoitajani." Että jos täällä viiraa päässä........niin se en ole ainakaan minä.”

Niinpä niin. Tuksun isä käyttämät ilmaisut tyttäristään ovat oikein oivallisia.

• Hymy 3.10.2013

Hymy 3.10.2013 avasi Tukiaisten perheen hel-vetin esiin: Johanna tytär on sairastuttanut koko perheensä, ja topakka Markku-isä haluaa nyt sanoutua kokonaan irti paholaistyttärensä vinoutuneesta maailmankuvasta:

”Tuksun isän shookeeraava syvähaastattelu vain Hymyssä: ”En tunnista enää tytärtäni!”

Tuoreimmassa Hymy-lehdessä on haastattelu, jota ei ole osattu odottaa. Vihdoin avaa suunsa kohublondi Johanna Tukiaisen isä, Markku Tukiainen. Laajassa syvähaastattelussa hän kertoo tyttärensä ja perheensä elämästä Johannan lapsuudesta Kanerva-kohuun ja aina tähän päivään.

- Olemme ihan tavallisia ihmisiä. Toivon, että tämä haastattelu antaisi ihmisille syyn erottaa Johanna Tukiainen muista Tukiaisista. Johanna elää omaa elämäänsä ja tekee omia valintojaan. Minä en hyväksy väkivaltaa, enkä arvosta Johannan uravalintaa monine lieveilmiöineen, Markku painottaa.

Tukiaisen perhe on huomattavasti tavallisempi kuin julkisuuden perusteella saatetaan ymmärtää.

- Johanna liioittelee säännöllisesti perheemme varallisuutta, menestystä ja ulkoisia puitteita. Hän on kai kokenut, että se jotenkin loisi hänelle itselleen positiivisemman julkisuuskuvan. Muu perheemme ei ole halunnut julkisuutta, Johanna tietää sen, mutta silti vuosien saatossa on käynyt ilmi, että hänellä on suuria vaikeuksia tätä kunnioittaa.

Jutussa hän kertoo muun muassa, miltä isästä tuntui, kun lapsi ilmoitti perustaneensa eroottisen tanssiryhmän tai kun ulkoministeri erotettiin tekstiviestikohun jälkeen. Hän kertoo myös lukuisista riidoista ja pahoinpitelystä, joka tapahtui perheen kodissa eräänä jouluna.

Isän suorittama Johannan ”häätökin” on poikinut omia ongelmiaan, saati Johannan armoille jäänyt isän omistama rättisitikka, joka tuhottiin. Syvähaastattelun voi lukea kokonaisuudessaan painetusta lehdestä.

- Pahinta on Johannan jokapäiväinen vahva humalahakuisuus, dominoiva käytös ja jatkuva pelko siitä, että hän räjähtää ja nostaa viikkoja kestävän mekkalan pitkin internetiä. Valehtelee, solvaa haukkuu ja uhkailee. Tuntemattomat ihmiset soittavat milloin milläkin asialla. Tulee tekstiviestejä milloin mistäkin numerosta, isä huokaa.

Hän ei hyväksy tyttärensä rikollista käytöstä ja sanoo, että on vaikea tunnistaa Johannaa samaksi tyttäreksi jonka hän on kasvattanut.”

Artikkeli kuva: http://www.hymy.fi/uutiset/tuksun-isan-shookeeraava-syvahaastattelu-vain-hymyssa-en-tunnista-enaa-tytartani

• Iltalehti 3.10.2013

Iltalehti 3.10.2013:

”Hymy: Tukiaisen isä huolissaan tyttärestään

Johanna Tukiaisen isä antoi Hymylle harvinaisen haastattelun, jossa tämä haluaa tehdä pesäeron Johannan ja muun perheen välillä.

- Olemme ihan tavallisia ihmisiä. Toivon, että tämä haastattelu antaisi ihmisille syyn erottaa Johanna Tukiainen muista Tukiaisista. Johanna elää omaa elämäänsä ja tekee omia valintojaan. Minä en hyväksy väkivaltaa, enkä arvosta Johannan uravalintaa monine lieveilmiöineen, Markku Tukiainen, Johannan isä, sanoo Hymylle.

Isä kertoo, että Tukiaisten perhe on huomattavasti tavallisempi kuin julkisuudessa on annettu ymmärtää.

- Muu perheemme ei halunnut julkisuutta, Johanna tietää sen, mutta silti vuosien saatossa on käynyt ilmi, että hänellä on suuria vaikeuksia tätä kunnioittaa.

Johanna nousi julkisuuteen vuonna 2008, kun paljastui, että ulkoministeri Ilkka Kanerva oli lähetellyt hänelle rohkeita tekstiviestejä. Markku Tukiainen myöntää Hymylle tuolloin yllättyneensä, että ministeri viestitteli hänen tyttärensä kanssa. Isä uskoo, ettei Johanna tajunnut, minkälaista julkisuutta olisi luvassa hänen myydessään tekstiviestit lehdelle.

Isä painottaa, että ulostulo ei ole kosto Johannalle. Syynä on pikemminkin tyttären alamäki, joka näyttää isän mielestä kiihtyvän koko ajan. Isä kertoo olevansa huolissaan Johannasta.

Markku Tukiainen myöntää myös, että hän olisi itse voinut tukea Johannaa aikoinaan enemmän. Isä paljastaa, että hänen oma alkoholiongelmansa jätti jälkensä perheeseen.”

Uutinen kuva: http://www.iltalehti.fi/viihde/2013100317562360_vi.shtml

• Tuksun ensikommentti

Tuksun ensikommentti 3.10. iltapäivällä Hymyn artikkelin johdosta:

”Mitä meidän psyykkisesti sairas isä on yhtäkkiä alkanut riehumaan mediassa???? Mulle tulee tosi paha mieli, miksi lyötyä lyödään vielä lisää???? Hymy ei muutenkaan kirjoita musta koskaan mitään positiivista.”

• Jykevä Mielipaha

Tuksu ”täysin järkyttynyt:”

”Olen täysin JÄRKYTTYNYT!!!!!! Tarvitsen nyt oikeasti jonkun älykkään psykiatrin apua, voiko joku laittaa tietoja mulle inboxiini!!! Mun on pakko päästä keskustelemaan jonkun ammattilaisen kanssa isästäni!!!! Isäni koko persoonallisuus on muuttunut, mä pelkään häntä Kaikkien näiden vaikeksieni keskellä en olisi ikinä uskonut, että OMA RAKAS isäni kääntyy mua vastaan plus sekoaa muutenkin!!!! Tartten muutenkin nyt ystäviä ja äkkiä!!!!”

• ”Aurorasta ei apua”

Tuksu huuteli psykiatreja apuun 3.10. illalla:

”Rakas tuntematon uskovainen mies, laita inboxiini Helsingin psykiatrien tiedot!!!!! Ja tiedon siitä, miten saan isälleni M1 lähetteen?

Xxxxx, Aurorasta ei ole mitään apua!!!! Se on kuin kauhulinna jossa sairaanhoitajat ovat yhtä sekaisin kuin potilaat!!!!!! Tiedän koska olin siellä malarian takia monta kk. Ainoastaan yksi hyvä osasto löytyi.”

• Riitauttaja?

Tuksu ja Julia kommentoivat lokakuun 2013 puolivälin krouvissa näin:

Tuksu:

"Isämme Markku on aivopesty. Kyseessä ei ole "alkava vihamielinen dementia" kuten äitimme mielestä. Ns.näädät joista ainakin osaa pidän paholaisen lähettiläinä, ovat aivopesseet henkisesti heikon isämme totaalisesti!!!!!

Katsokaa se 80 luvun lopun kulttisarja: The V -VIsitors. Yksi harvoja aivopesua vastaan taistellut nainen nimeltä Julie, ja ympärillä oli demoneja jotka olivat ihmisen ulkonäön muodossa. Siis humanoideja ja pidän niitä samana asiana. Julie oli yksi harvoja joka pelastui. Kammottava koko se V sarjan musiikkikin! Olen 100% varma että osassa noista vihaajistani on paholaisia tai ainakin se henki on mennyt heihin sisälle."

Tuksu jatkoi:

"Suurin osa paholaisista on naisia jotka hyökkäävät lähipiirini miesten kimppuun. Ihan täysin sama kävi Arton kanssa. Ne pirut pyrkivät harjoittamaan kaikki perhesuhteet ja rakkauden, jopa sisarusten välisen kuten mulla ja Julialla on. Riitauttaja= belsebub, paholainen viitaten Raamattuun."

Julia:

"Näädissä on itse pahuus, kauna, katkeruus. Pahansuopuus, ilkeys, julmuus. Jos heidän juttuja lukee kuukausia aivopesu on mahdollinen. Faijalla on ihan samoja juttuja kuin näädillä... ja samoja juttuja kuin siinä ihan sairaassa kirjassa meistä ihan kamalaa. Mutta, iskällämme on kyl ihan muitakin pahoja ongelmia."

• Metka 666

Tuksu mietti hiusvärejä 31.10. illalla:

"Kumman värisen hiustenpidennyksen otan ennenkuin isäni tappaa mut?
      Otanko luonnonvaalean jossa hiekanvärisiä raitoja vai ihan kirkkaan platinablondin? Kumpi näyttäisi arkussa paremmalta, isäni juttujen perusteella en kauan elä?"

• Jatkopostaus

Tuksun jatkopostaus 31.10.illalla:

"Haha, siellä ovat nyt Seiska Livessä ne videoni! Näytän ihan ankalle, huulet niin turvoksissa! Otin huulet ilman mitään puudutuksia ja tuntui siltä kuin ne leikattaisiin irti! Mutta se tuska ei ollut mitään tämän rinnalla, mitä koen isääni kohtaan. Eikö ihan oikeasti ole olemassa esim.kotipsykiatreja??? Jotka tulee kotiin hoitaa kun en mä saa isääni mihinkään Kellokoskelle????"

• Tuikkurölli

Tuksu lupaa sytyttää kynttilän joka ilta isänsä muistoksi (FB 2.11. iltapäivällä):

"Olemme koko perhe menettäneet psyykkisellä tasolla kokonaan isämme nimeltä Markku Tukiainen.

Hän on täysin muuttunut persoona, psykoottisessa tilassa, mutta tällä kertaa näyttää siltä, ettei hän tule enää parantumaan.

Tulen rakastamaan aina sua rakas isäni, joka olit silloin se ihminen, joka olt ollessasi terve. Luulin, että menetys voi olla vain kuolemista, mutta ei. Toisen ihmisen menetys voi olla psyykkistä ja henkistä, tai esim. avioero, joka voi olla vieläkin traumitoisevempaa kuin todellinen kuolema.

Olen hyvin surullinen ja annan entisen rakkaan isäni mennä. Hän myi oman tyttärensä lehdistölle, uskon että hän tulee saamaan tuomion kuolemansa jälkeen, samoin kuin vääristä valoista. Mutta uskon että isäni silti pelastuu, vaikka hänestä on tullut julma.

Minä sytytän yhden kynttilän isäni Markku Tukiainen joka ilta sinun muistoksesi! AMEN. I know to many in my years but all were great ppl. RIP"

• MIKSI HEM-METISSÄ

Nyt repes Tuksun pelipöksyt (FB 3.11. illalla):

"MIKSI HEM-METISSÄ ETTE USKO MUA???????
      MUN MAINEHAN ON MUUTENKIN PILATTU JO TÄSSÄ MAASSA, MUTTA ISÄNI ON PSYYKKISESTI TODELLA VAKAVASTI SAIRAS!!!! HÄN JOUTUU PSYKIATRISEEN HOITOON TUKHOLMASSA!!!!!

• Tukiaiset! Herkkua.

Mitenköhän päivän perhepoliittinen neuvottelu onkaan mennyt Tukiaisilla?

• Aamupäikky 1

Päikkyä suorana tekstinä. Viime päivien historiallisten tapahtumien valtavassa vyöryssä Dolls-sivuilta on siivottu pois kaikki päikkytekstit taaksepäin vuoteen 2011 asti. Miksi on näin, se selviää sitten aikanaan. Tallessa kaikki jutut kuitenkin ovat satojen ihmisten tietokoneilla ympäri maan sekä netissä muutenkin.

Päikky 5.11. aamupostauksena:

”ISÄNI MARKKU TUKIAINEN EI MYYNYT MINUA "TASOKKAALLE" LEHDELLE HYMYLLE ESIM. SEN TAKIA ETTÄ OLISI SUUTTUNUT ALKOHOLINJUOMISESTANI, VAAN TÄYSIN ERI SYISTÄ!

HÄN ON TÄLLÄ HETKELLÄ PSYKOOSISSA, JOTA EI NÄYTÄ SUOMALAISET TAJUAVAN KUKAAN MUU, KUIN PAITSI ÄITIMME JA SISKOMME, NIIN ERÄÄT PSYKIATRISET SAIRAANHOITAJAT.

KATSON ISÄMME VIIMEISEKSI RUUVIN IRROTTAJAKSI PÄÄSSÄÄN SUOMEN MEDIAN, JA NS. "PALJASTUSKIRJAN", JONKA OTAN JURISTINI KANSSA UUDELLEEN KUNNOLLA POLIISITUTKINTAAN, JOS TÄLLE ASIALLE EI ALA TAPAHTUA JOTAIN JA NOPEASTI!!!!!

TOINEN IKÄVÄ UUTINEN: OMAT FACEBOOK SIVUT KAAPATTIIN VAJAA VIIKKO SITTEN, EN TODELLAKAAN TIEDÄ MITEN SE ON MAHDOLLISTA KUN EN OLE (AINAKAAN MUISTAAKSENI) JÄTTÄNYT MITÄÄN TIETOKONETTA AUKI RAVINTOLOISSA JOSSA OLEN NETTIÄ KÄYTTÄNYT.

JA VIIME AIKOINA OLEN KÄYTTÄNYT NETTIÄ LÄHINNÄ VAIN OMAN KÄNNYKKÄNI KAUTTA. NÄHTÄVÄSTI SUOMESSA ON OLEMASSA JOTAIN HAKKEREITA JOTKA MENEVÄT SIVUILLENI KUITENKIN. ESIM. PSYKOPAATTI ARTO LÄNSMANIN KANSSA KUN OLIN NAIMISISSA, NIIN FB SIVUNI KAADETTIIN PERÄTI 50 KERTAA AVIOLIITTOMME AJAN.

KUITENKAAN KUKAAN SUOMALAINEN EIKÄ ULKOPUOLINEN IHMINENHÄÄN EI SITÄ PÄÄTÄ KENEN KANSSA MENEN NAIMISIIN!!!!!!

TÄMÄ ALKAA TODELLAKIN OLLA SAIRASTA TOUHUA!!!!!

ENNEN ARTON TAPAAMISTANI ASUIN MIAMISSA 3KK OLLESSANI VIIMEKSI 31 VUOTIAS KUN OLIN SIELLÄ JA SILLOINKIN FB SIVUNI KAADETTIIN KYMMENIÄ KERTOJA JA MINULLE TEHTIIN ILKIVALTAA KOHDISTUEN EX-MANAGERIINI JA LÄHELLÄ OLEVIIN IHMISIINI.”

Osa 1 (2).

• Aamupäikky 2

Jatkuu, osa 2 (2):

”Nyt onkin sellainen juttu, että alan todellakin saamaan tarpeekseni!

Tai itseasiassa olen saanut jo kauan aikaa sitten. EI KUKAAN, siis ei kukaan, ei edes Matti Nykänen saa tällaista pas-kaa niskaansa ja ajojahtia kuten minä!!!!!

Kyseinen henkilö joka oli kaapannut FB sivuni itselleen, ehti esiintyä Johanna Tukiaisena vajaan viikon verran ja kopioida koko hyvin henkilökohtaisen inboxini itselleen, josta on nyt lähtenyt levittämään henkilökohtaisia keskustelujani eri ihmisten kanssa ympäri nettiä!

Kyseessä on siis erittäin vakava tapaus, ei vain sivujeni kaappaus. Lisäksi tähän asti levitetyistä jutuista noin 60% on oikeasti minun kirjoittamiani ja 40% eivät todellakaan ole!!!!! Minä en esimerkiksi ole sanonut itse itsestäni: "Olen lihava, ruma, ahterini on suuri ja läski enkä saa ketään miestä Suomesta."

Sen sijaan olen kyllä puhunut itsemurhasta jossain toisessa asia yhteydessä aikaisemmin (no ei mikään ihme että ihmisen päässä alkaa pyörimään itsetuhoiset ajatukset kaiken tämän paskan jälkeen!!!!!)

Mitä tulee mieskokemuksiini niin kohta täytyy todellakin todentaa kuten eräs erittäin kuuluisa jääkiekkovalmentaja sanoi minulle, että: "Minä en rakasta ketään muuta kuin kaikkia koiriani sekä rahaa. Ja piste."

Isäni mukana minulla meni myös nyt maku miehiin, hän on koko elämäni ollut läheinen kanssani ja rakas minulle. Se että oma isä pettää, sitä pahempaa ei elämässä enää ole.

Tämä kattoi ex-aviomieheni Arton pettämiset minua kohtaan kymmenien tuhansien kertaisesti. En tule koskaan antamaan tätä hänelle anteeksi. Vanhempani ovat olleet naimisissa 45 vuotta ja äitini hakee nyt avioeroa.

Kiitos erityisesti tästä seuraaville henkilöille: Marko Haapahuhta Metrotuotannon vetäjä joka ei itse varmastikaan ole onnellisesti naimisissa Lindan kanssa tai jos on tällä hetkellä, niin Haapahuhdan luonteella avioero on 100% varma ihan muutamien vuosien sisällä. Linda ei kuulu käsittääkseni hänen synteihinsä mitenkään.

Erityiskiitos ns. paljastuskirjan takana olleille demoneille nimeltä "Helen" muka haamukirjoittaja joka on oikeasti Metrotuotannon valokuvaaja, pujopartainen Henkka.

Ja kaikkein pahimpana belsebubina Mia Oksanen, jolloin tulee mieleen, että nyt täytyy kiittää Jumalaa, että hel-vetti on onneksi ihan oikeastikin olemassa! Te kaikki aiheutitte yhdessä sen, että isämme heikko psyyke romahti lopullisesti. Toivottavasti teillä on hyvä olla ja elätte loppuelämänne hyvän omantunnon kanssa!”

Osa 2 (2).

• Iltapäikky 1

Päikkyä pukkasi tiistaina 5.11. siis aamuin illoin. Yleensähän on niin, että loppua kohden asioilla ja tapahtumilla on taipumus kiihtyä. Iltapäikky, osa 1:

”OLEN KAUHEAN PETTYNYT IHMISIIN.

TÄSSÄ MAASSA TUNTUU OLEVAN SELLAINEN TAPA, ETTÄ KUN JOKU ON MAASSA, NIIN POTKITAAN VAAN LISÄÄ!!!!! ISÄNI ON PSYKOOSISSA,, JOKA JOHTUI TÄYSIN VIHANVALLASSA KIRJOITETUSTA KIRJASTA, JOKA ON TÄYTTÄ BULL SHITTIÄ ALUSTA LOPPUUN.

URBAN SANOI JO HETI MITEN TOIMIA, ENSIN NOSTA SYYTE, HAE VAHINGONKORVAUKSIA JA MUUTA SUOMESTA HEL-VETTIIN.

KOKO METROPOLI ON MUUTENKIN RASKAASSA RIKOSTUTKINNASSA, MUTTA ILMEISESTI SEKÄÄN EI RIITÄ. JÄTTÄKÄÄ VIT-TU PERHEENI JA MINUT RAUHAAN!!!!! MITÄ MINÄ OLEN TEILLE TEHNYT?????

JULIAN DIABETES EI OLE MIKÄÄN VITSI JA OLEMME HYVIN LÄHEISIÄ. ONNEKSI OLKOON KOKO PAS-KA MAA, NYT HÄNEN SYNTYMÄPÄIVÄT ON PILALLA,. MIKSI TÄSSÄ MAASSA EI SAA ONNISTUA? KENELTÄ SE ON POIS, ETTÄ MINULLA ON ASIAT HYVIN?

KESKUSTA ASUNTONI ON UPEASSA KUNNOSSA, KEIKKAA RIITTÄÄ JA SAIN KOIRANI TAKAISIN. SITÄ KATEELLISET IHMISET ILMEISESTI EI VOI SIETÄÄ. AINA PITÄÄ OLLA POTKIMASSA PÄÄHÄN.

NYT RIITTÄÄ, OLEN TEHNYT RIKOSILMOITUKSEN SIVUJENI KAAPPAAMISESTA JA KOKO HYMYN PAS-KAFOORUMISTA JA POLIISI OTTI ASIAN HYVIN VAKAVASTI. MINULLE SANOTTIIN, ETTÄ TEKIJÄ ON JO TIEDOSSA JA KYSEESSÄ ON TÖRKEÄ KUNNIANLOUKKAUS SEKÄ TÖRKEÄ YKSITYISTEN ASIOIDEN LEVITTÄMINEN MEDIASSA.

ÄITINI OTTAA ERON SINUSTA MARKKU TUKIAINEN!

HAISTA VIT-TU PAS-KA ÄIJÄ!!!!!! OLET TUHONNUT PERHEEMME, JULIA ON TÄYSIN HAJALLA, SAMOIN KUN KOKO PERHEEMME. MYIT ESIKOISTYTTÄRESI HALVALLA!

MILLAINEN ISÄ TEKEE NIIN?!!!! TOIVOTTAVASTI VERIRAHOISTA TULI HYVÄ MIELI, SILLÄ PALAT HEL-VETIN TULISSA KU-SIPÄÄ. PERHEEN PAPPI JA PÄÄ. KU-SIPÄÄ SINÄ OLET!!!"

• Iltapäikky 2

Jatkuu, osa 2 (2):

”NYT JOHANNA TUKIAINEN -VIHA TÄSSÄ MAASSA ON MENNYT NIIN PITKÄLLE, ETTÄ MINUSTA LEVITELLÄÄN TÄYSIN KEKSITTYJÄ VIESTEJÄ. OLEN MUKA SANONUT, ETTÄ PER-SETTÄNI EI KUKAAN OSTAISI.

HAISTAKAA VIT-TU.

PER-SEENI KELPAISI KYLLÄ, JOS SITÄ HALUAISIN MYYDÄ, MUTTA EN OLE MIKÄÄN HUO-RA, VAIKKA ISÄNI NIIN SANOIKIN, ESIM. TUKHOLMASSA. SAAN JATKUVASTI ULKOMAILLA KEHUJA ULKONÄÖSTÄNI, MUTTA EIHÄN TÄSSÄ PAS-KAMAASSA YMMÄRRETÄ NÄYTTÄVÄSTÄ JA NAISELLISESTA TYYLISTÄ MITÄÄN.

SAA-TANAN HARMAAT TAVIKSET ARVOSTELEE KATEELLISENA JOKAISTA LIIKETTÄNI. OTAN UUDEN HIUSTENPIDENNYKSEN JA MUUTAN KOKONAAN ULKOMAILLE, MISSÄ MINUA ARVOSTETAAN.

Jarnan kanssa olemme selvittäneet kaikki asiat. Jarna tietää, että en ole häntä syyttänyt mistään tai haukkunut. HALOO, EN OLE MIKÄÄN HULLU, VAIKKA MEDIASSA JA ERITYISESTI METROPOLISSA NIIN SANOTAAN. Jarna ei ole niin tyhmä, kuin näädät ilmeisesti ajattelette.

Minä olen antanut anteeksi hänelle, ja hän ymmärsi erehtyneensä.

HAH HAH, näätiä varmaan vi-tuttaa nyt. Tiedän kyllä, mitä olette Jarnalle valehdellut. Katsomme nyt miten tästä edetään. Hänelle on raskasta kaikki pas-ka mitä netissä jauhetaan ja nyt katsotaan loput keikat ammattitaitoisesti ja sitten tehdään uudet suunnitelmat.

Lisää keikkoja on myyty isäni valehtelusta huolimatta.

HAHAHAH haista vit-tu Markku Tukiainen, jäät täysin yksin.

Miltä tuntuu paviaani? Julia ei rakasta sinua, äiti ottaa sinusta eron, en ikinä anna sinulle anteeksi. Menit liian pitkälle, ja vaikka olet psykoosissa, ei se selitä esimerkiksi minuun kohdistunutta pahoinpitelyäsi.”

Osa 2 (2).

• Seiska Live raportoi

Seiska Live raportoi 12.11. klo 16:

”Johanna Tukiainen toteutti uhkauksensa - marssi poliisille perheenjäsenensä takia!

Viihdetaiteilija Johanna Tukiainen teki viikonloppuna rikosilmoituksen isästään.
      Johanna on julkisesti kertonut Facebook-sivuillaan, että hänen isänsä Markku Tukiainen olisi luvatta myynyt Johannan lapsuuskuvia ja kertonut hänestä valheita lehtien sivuilla.

Mojova perheriita sai alkunsa jo kesällä, kun Johannan isä heitti hänet poliisivoimin ulos Jollaksen-kodista. Tämän jälkeen isän ja tyttären välinen sanasota ja sättiminen paisui kaoottisiin mittasuhteisiin sosiaalisessa mediassa.

TAUSTAT: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Markku-isan-koskettava-kirjoitus-Tuksusta-Toivon-ettei-ole-liian-myohaista/1016145

Seiska tavoitti Johannan, joka kertoi avoimesti tilanteestaan. Mitä Johannalla oli sydämellään selviää Seiska NEWS -lähetyksestä kello 19.00 FOX-kanavalla ja SeiskaLivessä.”

Linkki uutiseen: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Johanna-Tukiainen-toteutti-uhkauksensa-marssi-poliisille-perheenjasenensa-takia/1023171

• Nillittäjä-Tuksu
    • Marinoitu Maksa

Ja The Tukiaiset –show jatkui; näin Tuksu raportoi Seiska Livessä 15.11.13:

”Annan isälleni anteeksi ja vedän rikosilmoitukseni pois

En ole ehtinyt yhtäkään kertaa käydä psykiatrilla, tosin rakkaiden ystävieni kanssa olen jutellut paljon, vietin pari päivää erään sydämellisen psykiatrisen sairaanhoitajan luona mutta nyt vasta mulle valkeni tärkeät asiat koskien isääni juteltuani äitini kanssa. I

sälleni tehtiin sama törkeä temppu kuin minulle itselleni vuonna 2008 lehdistön puolesta. Olin ihan raivona luettuani pitkät lehtijutut jotka oma isäni minusta myi. Nyt selvisi oikeastaan kaikki. Testaan nyt ensin toimiiko tämä blogi näin kun nyt vasta aloitin tämän kirjoittamisen.”

• Mitä taustalla?

Mistähän nyt tuulee? Luuleeko Tuksu jotenkin pääsevänsä takaisin Jollashoviin?

• Lahtosen vika!!1!

Johanna Tukiainen kirjoitti 15.11. Hymyn päätoimittajaan viitaten:

"Tänä yönä alkaa pikkujoulukeikkakiertueeni Lappeenrannasta peräti 3 muun karismaattisen esiintyjän kanssa!!! :)

Isääni koskevat asiat ovat pitkiä ja monimutkaisia mutta lyhyesti sanottuna vaikeassa ja syvässä psykoosissa olevaa ihmistä käytti media törkeällä tavalla hyväkseen.

Tärkeimmät kohdat oli poistettu Hymyn jutuista jotka vasta nyt paljastivat mulle asioiden todellisen laidan, tosin olin tietoinen isämme sairaudesta jo aiemmin mutta luulin hänen antaneen haastattelunsa täydessä ymmärryksessä, mitä isäni ei todellakaan tehnyt!

Arvasin ettei oma isäni heittäisi tytärtään kotoa pois yhden pvän varoitusajalla tai myisi ylipäätään mitään juttua lehdistölle omasta lapsestaan!!!!

Jes, nyt kaikki valkeni mulle! Ne teot olivat myös hirvittäviä oman äitini mielestä joka oli vähintään yhtä raivona kuin minä! Mutta nyt me tajusimme mistä on kysymys! Ulkopuoliset ihmiset jotka eivät tajua mitään mistään, voivat pitää lehtijuttuja "huolestuneen isän viimeisenä oljenkortena" mutta pas-kanmarjat sanon minä!!!

Mutta se piru ei ollutkaan nyt oma isäni vaan Hymyn päätoimittaja!
      Mä tiesin tämän! No kyllä paha saa aina palkkansa tavalla tai toisella!

Ja mulla on siis hengenvaarallinen stalkkaaja joka esiintyi mun nimelläni Facebookissa kauan aikaa, sitten esiintyi mun nimellä Dollsdancers.fi päiväkirjassa ja nyt uhkaa henkeäni.

En uskalla toistaiseksi asua kotonani. Ja tämä on ihan totista totta,
      samoin kuin parin vuoden takainen törkeä murto kotiimme Jollakseen, jota EI TODELLAKAAN tehnyt minä tai Julia itse, sairasta väittää tuollaista!!!! Kärsin vieläkin traumoista sen takia!!

Ja lopettakaa ihmiset niiden törkeiden ilmiantojen tekeminen ja perheemme kiusaaminen!!!"

• huono itsetunto

Mikä oikeus Tuksulla on toimia psykiatrina, psykoterapeuttina tai lääkärinä ilman alan koulutusta? Tuksuhan on nillittänyt viime kuukauden että hänen isänsä on psykoosissa jne. On todella loukkaavaa kaikkia mielenterveysalan ihmisiä kohtaan se, että joku bimbo-maallikko kirjoittaa ihmisistä mielenterveysarvioita vailla mitään tietämystä.

Todella ala-arvoista käytöstä Tuksulta. Kysymyksessä on sentään oma isä!

Tuksusta paistaa läpi kateellisuus ja todella huono itsetunto!

• wdv wwwwwd

Ketä ne kolme muuta oli tuolla keikalla tuksun lisäksi?

• EI häpyä puliakalla!

Johanna Tukiainen kirjoitti 20.11. illalla Seiska Livessä:

"Kävin tapaamassa isääni mielisairaalassa, jonne hän kuuluukin.
      Pöllöt ovat puhuneet! Tiedän nyt tasan tarkalleen mitä tehdä elämäni kanssa :)"

• Malkakatto

Tuksu 21.11. ip:

"´Hieman vaikeaa´ on hyvin lievä ilmaisu tilanteestani.
        Äiti sanoi hyvän kommentin eilen sairaalassa isällemme: Miten voit ottaa roskan toisen silmästä kun et näe malkaa omassa silmässäsi? (Raamattu)"

• ”Isäni on sika”

Tuksun ja lukijoiden chatti 21.11. aamuyöllä Seiska Livessä. Tuksun perusviesti:

”Isälleni en anna ehkä koskaan anteeksi tekemiänsä tekoja. Samalla nousee miesviha muutenkin, oon nähnyt niin paljon. Pidän isääni sikana ainak.täl hetkellä.”

Linkki keskusteluun: http://pastebin.com/1wBYFUU9

• nam

Voi miten surullista!!!! Säälin koko sydämestäni Markkua.. Onko niin että vaimo Marjakin on miestään vastaan?? Uskomatonta. Kuinka voi edes olla? Kaikki näkee että Johanna ei ole itse terve ja hän on menettänyt elämänhallinnan.

• tabloid55

Kun puhutaan uskoon tulosta, se tuo mukanaan raittiin elämän. Mutta minun (itse uskovassa perheessä kasvanut) on todella vaikea ymmärtää näiden uskovan perheen tyttöjen seksin, alkoholin ja lääkkeiden huuruista elämää. Kun ei ole selkeää rajaa mikä on oikein ja mikä väärin uskon elämässä on silloin turha Toivo raitistua.

• Vielä vaan jatkuu...

Tuksu 29.11.13:

”Isäni psykoosin suurena osa syynä ovat ns. näädät, raivoavat vihaajani, ja media, joka antaa tämän tapahtua. Hymy lehti aloitti Kanerva skandaalin,
      ja tästä se jatkuu.”

• Keskiyön Töräykset

Tuksun viestittelyt ke 4.12. myöhään illalla ja to 5.12. ensihetkinä:

1) ”Huomenna (5.12.) menen tapaamaan isääni sairaalaan. Pahoille voimille kuten näädille ei saa antaa valtaa, hyvä on kuitenkin se joka voittaa loppupeleissä.”

2) ”Vankilaan en kuulu, mutta menen sinne jos Suomen "oikeuslaitos" niin päättää. Ja onnea Jassulle, varmasti voitat Miss Universum kisan! :)”

3) ”Ette tiedä mitään taustoista joten turpa kiinni perheasioistamme!!! Joopa joo, mun takia isäni on mielisairaalassa ja mun takia Julia sai diabeteksen!!!!”

• life sucks

Viimepäivien tilanteet ovat varmasti kaikille suuri takaisku ja todella ikävä juttu.

• Aurora-Näätä

Tilannepäivitys 20.12.2013: Markku Tukiainen on edelleen Auroran sairaalassa Helsingissä. Hän pääsee liikkumaan sairaalan kahvilaan ihan omin voimin ja on siellä surffannut netissä puhelimellaan. On vaikuttanut siltä, että hänen lääkityksensä on nyt järjestyksessä.

• Kotiutettu jo

Markku pääsi pois sairaalasta vuodenvaihteen tienoilla ja on nyt OK.
        Hän oli Julian hautajaisisaa mukan.

• kaikki kaupan

Uusin Seiska ja siinä oleva Johannan nillitys on kuvottava.

• Syntymäsynkkä

Johanna Tukiainen mukiloi Markku-isänsä 23.1.14 illalla – Poliisi korjasi Tuksun talteen! Selvää ja suoraa tekstiä Markulta tapahtumista (apukirjoittajan auttamana laadittu):

”Elämä ei aina ole helppoa ja tuskin sitä niin vanhaksi ja viisaaksi koskaan tulee, että osaisi aavistaa mitä uusi päivä tuo tullessaan. Tästä asiasta sain hetki sitten muistutuksen.

En enää tiedä mitä pitäisi ajatella, puhumattakaan, että osaisin arvioida mikä on järkevää. Perheemme asiat ovat joka tapauksessa niin julkisia, että Julian kuolema ja hautajaiset on pitänyt raportoida tarkasti kaikille, jotka korvansa kallistaa.

Ei kai tässä enää mitään pyhää ole, koko perheen voimin rakennetaan uraa puolin ja toisin. En enää pysty ymmärtämään missä ne rajat menee. Julian kuolemasta jäi viimeisiä sanoja viljeltäväksi, muistetaan kertoa mitä Julia olisi milloinkin halunnut. Mihinkään Julian kuolema ei tunnu vaikuttavan. Viimeiset sanat muistuvat mieleen, kun niillä voi omaa asiaa ajaa, mutta Julian kohtalo ei tunnu koskettavan, eikä siitä ole mitään opittu.

Sanon tämän äänen, koska olen vain niin umpikujassa ja tästäkin kirjoituksesta joka tapauksessa saan taas palautetta. Oletettavasti olen taas psykoosissa, dementoitunut ja minua käytetään hyväksi. Missään tapauksessa en voi olla uhri omassa kodissani. Minun pitäisi olla hiljaa, alistua ja antaa viisaampien hoitaa tiedottaminen. Nyt vaan riittää.

Annoin aikaisemmin haastattelun Hymylle ja nyt sain maksaa siitä.

Johanna saapui taksilla Jollakseen klo 21:30 (to 23.1.2014). Ulkoa kuului itkun sekaista sadattelua ja kohta alkoi ovikello soida. Tunnisti tyttäreni äänen, hän oli saapunut kutsumatta kylään. Minä olen tehnyt hänelle selväksi, että hän ei asu Jollaksessa, eikä hän ole tänne tervetullut öitään viettämään.

Mekastamisen kovetessa avasin kuitenkin oven, Johanna syöksyi sisään, meni eteisen lattialle selälleen makaamaan ja lopulta sekavasta selostuksesta ymmärsin, että Johanna oli vailla pankkikorttiani, muuten taksi vie vankilaan. Parkkipaikalla siis odotteli taksi rahojaan…”

Koko kertomus:
      https://www.facebook.com/markku.tukiainen.5/posts/10202700080171998

• Pakkasaamu

Surullista nähdä, miten ihminen ajaa itsensä ja läheisensä tärviölle.

• seko-barbie

Isä taitaa olla kaikin puolin täysin terve, vaikka oma rappiotytär muuta väittää.

Tytär on taas sekaiin kuin käkikello. Kuinka moni aikuinen nainen menee taksilla isäänsä tapaamaan, vetää turpaan ja uhkailee? Onneksi isä pääsi vessaan pakoon.

• Riemuruutana

Isän ja tyttären oikeudenkäynnistä tulee sit aikanaan näädinnän huipputapahtuma... ja oikeudenkäyntiasiakirjat kuulustelukertomuksineen tulevat julkisiksi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      80
      4073
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      30
      3139
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      150
      2524
    4. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      14
      1825
    5. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1472
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1366
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1140
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      999
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      953
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      852
    Aihe