"Onni" potkaisi, jälleen Kreetalle

tipe@pipe

nimittäin meillä on vaimon kanssa viikko kesälomasta jäljellä ja nyt olemme tämän kuun lopulla menossa Kreetalle.Matkan mahdollisti jätetyn loman lopun lisäksi taloudellinen tilanne ja äkkilähtö matka.Ei tässä muuten mitään erikoista, muutoma reissu ennenkin kyseiselle saarelle tehty, ja heinäkuussa viimeksi olimme Samoksella, mutta kumminkin, täältä syksyn keskeltä ihanaa lähteä 7pv lämpöön, eikö? :)

12

449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpö höpö

ja Suomessakin on vielä yli 20C lämpötiloja? Minusta joku Kreetan matka on kaukana onni potkaisee hommasta.

• tipe@pipe

Tosi ei oo höpö, kuun loppuun jolloin matkamme on sataa SATAA, ropisee.........vaan ei Kreetalla!

• matkaan

Hyvää matkaa teille! Itse olen lähdössä kohta Samokselle, elokuun alussa olin Kreetalla, viekää Kreetalle terveisiä!

• tipe@pipe
        matkaan kirjoitti:

Hyvää matkaa teille! Itse olen lähdössä kohta Samokselle, elokuun alussa olin Kreetalla, viekää Kreetalle terveisiä!

Kiitos viedään.Itse olimme Samoksella heinäkuussa, viekää te terkkuja sinne :).Hyvää lomaa.

• matkakirja

NOH NOH, EI se aina niin varmaa ole sieläkään se aurinko ja hyvät ilmat - kun huono tuuri käy. Oltiin 2011 syyskuulla Kreetalla ja oli tuulista sekä satoi kolmena päivänä. Olemme olleet yleensä lokakuussa silloin ollut paremmat kelit. Joten huonolla tuurilla ei sieläkään ole loistavat kelit, toivotaan hyvää keliä tietty. Onhan se nyt ainakin lämpösempää kun täälä (luultavasti)

• :) :) :):::::

Nyt on lähtö lähellä :)

• Hania,,

So. sitt huomenna, yes!!!!

• ne samat,,

Onnistunut matka takana.Nyt kts. uutta matoa koukkuun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• sataa

Kyllä siellä Kreetalla satoi myös, Oltiin samaan aikaan,, Et silleen,...

• etkö sitä älyä
        sataa kirjoitti:

Kyllä siellä Kreetalla satoi myös, Oltiin samaan aikaan,, Et silleen,...

Voi matka olla onnistunut vaikka välillä sataisikin.

• 50/50 ainaki
        etkö sitä älyä kirjoitti:

Voi matka olla onnistunut vaikka välillä sataisikin.

Tottahan loma on aina lomaa, keleistä riippumatta. MUTTA kun tuossa aloituksessa hehkuteltiin tuota "lämpöä", EI se aina niin varmaa ole. Onhan toki varmaan lämpösempää kuin täälä. Ollaan 3 kertaa käyty ko. saarella, yhdellä oli kelit aivan peestä, satoi useana päivänä ja tuulista oli jokainen päivä. Rannalla ei puhettakaan uimisesta, hiekkaa lensi silmiin yms. toivotaan ettei tämmöstä keliä lomailuun.

• muKavaa,

Hyvä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      72
      2419
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1782
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1474
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1457
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      256
      1429
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      84
      1259
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      387
      1232
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1225
    9. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      348
      1176
    Aihe