tyttömme 1 vuotis synttärit

äippä_84

onko kellään ideoita kutsukortteihin? Haluan tehdä ne itse =)

6

4857

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • %%%

      ainakin oikeinkirjoitus, ihan jo niitä kutsukorttejakin ajatellen: ei "1 vuotis synttärit" vaan "1-vuotissynttärit".

      • ...

        No joo..aina löytyy pilkun viilaajia! Ei välitetä niistä! :)) Voisit vaikka ostaa kivan väristä sormiväriä ja vahvempaa paperia ja sit ei muutakun tytön kans sottaamaan..tai sit painat käden jäljen ja kuivuttua kirjoitat tekstin.
        Mukavia askartelu hetkiä! :)


      • oppi kieli
        ... kirjoitti:

        No joo..aina löytyy pilkun viilaajia! Ei välitetä niistä! :)) Voisit vaikka ostaa kivan väristä sormiväriä ja vahvempaa paperia ja sit ei muutakun tytön kans sottaamaan..tai sit painat käden jäljen ja kuivuttua kirjoitat tekstin.
        Mukavia askartelu hetkiä! :)

        Joo, pilkun viilaajia löytyy ja vielä enemmän löytyy niitä jotka eivät oikein tiedä mitä yhdys sana merkitsee! Kun on koulutus rajoittunut aikanaan ylä asteeseen! Perhe juhlat on totta kai mahdollista järjestää vaikka ei hallitsisi edes yksin kertaisimpia perus tietoja oikein kirjoituksesta ja kielen huollosta! Kysyjälle: mene siis kirjasto nimiseen paikkaan ja lainaa 1) perhe juhlia käsittelevä opas kirja, 2) suomen kieli oppia käsittelevä tieto teos. Ensin mainittu auttaa sinua ristiäis juhlan järjestämisessä ja jälkimmäinen jatkossa elämän muissa merkki tilaisuuksissa, päivittäisistä käytännön tilanteista puhumattakaan!


      • kieli kunniaan
        oppi kieli kirjoitti:

        Joo, pilkun viilaajia löytyy ja vielä enemmän löytyy niitä jotka eivät oikein tiedä mitä yhdys sana merkitsee! Kun on koulutus rajoittunut aikanaan ylä asteeseen! Perhe juhlat on totta kai mahdollista järjestää vaikka ei hallitsisi edes yksin kertaisimpia perus tietoja oikein kirjoituksesta ja kielen huollosta! Kysyjälle: mene siis kirjasto nimiseen paikkaan ja lainaa 1) perhe juhlia käsittelevä opas kirja, 2) suomen kieli oppia käsittelevä tieto teos. Ensin mainittu auttaa sinua ristiäis juhlan järjestämisessä ja jälkimmäinen jatkossa elämän muissa merkki tilaisuuksissa, päivittäisistä käytännön tilanteista puhumattakaan!

        Aivan ihana viesti!! :) Hymy on nyt suupielessä koko loppupäivän - huolestuttavaa vain on, että moni ei kai sitten ymmärrä, kuinka hauska viestisi olikaan... Miksi pilkunviilaajia mollataan? Johan jo viestin aihekin jää jalkoihin, kun ei kieli suju.


      • iines
        oppi kieli kirjoitti:

        Joo, pilkun viilaajia löytyy ja vielä enemmän löytyy niitä jotka eivät oikein tiedä mitä yhdys sana merkitsee! Kun on koulutus rajoittunut aikanaan ylä asteeseen! Perhe juhlat on totta kai mahdollista järjestää vaikka ei hallitsisi edes yksin kertaisimpia perus tietoja oikein kirjoituksesta ja kielen huollosta! Kysyjälle: mene siis kirjasto nimiseen paikkaan ja lainaa 1) perhe juhlia käsittelevä opas kirja, 2) suomen kieli oppia käsittelevä tieto teos. Ensin mainittu auttaa sinua ristiäis juhlan järjestämisessä ja jälkimmäinen jatkossa elämän muissa merkki tilaisuuksissa, päivittäisistä käytännön tilanteista puhumattakaan!

        sinne kirjastoon lukemaan suomen kieliopista kaikkea kivaa ja jännää. Täällä kirjoitetaan asiaa äideistä ja vauvoista. Jos et kestä lukea kirjoitusvirheitä niin älä turhaan piinaa itseäsi täällä vaan syvenny johonkin paksuun kielioppiteokseen ja nauti illasta.


    • Tyttö24

      Katto netistä vaikka hakusanalla askartelu ja mietintämyssy päähän! ;)

      Kirjastosta saa kivoja korttikirjoja, samoin askarteluliikkeissä on monesti semmosia kansioita joissa on kortteja ideoita varten.

      Kannattaa kattella "sillä silmällä" muitakin juhlien aiheita kun synttäreitä, niistä voi sitten tehä oman muunnelman!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe