Mua on kiihoittanut ajatus antaa suuseksiä naiselta naiselle pitkästä aikaa ja pelkkä aikuisviihteen tuijottelu ei enää tyydytä mua. :) 
Olen aivan varma että saan sut kliimaxiin taidoillani. :) Haluaisin myös vaihdossa sinulta kunnon kiimaisen pimpin nuolemisen. Mahdollisesti 69 tai voidaan tyydyttää toisemme vuorotellen.
Löytyisikö jotain rohkeaa ja tervettä naista tähän toimintoon kanssani? Ehdottomasti pitää ikää olla yli 25 v itse olen 35vuotias. Yläikärajana varmaan 45v tai nuorekas jos tästä ylitse. Itse olen vaalea, normirakenteinen nätti nainen.
Vastaile jos kiinnostuit ja heitä sähköpostisi niin kirjoittelen. 
Ellei ihan uskalleta vielä tositoimiin niin lähetellään edes pikkutuhmia posteja toisillemme? Mitäs sanot?
Suuseksiä naiselta naiselle
29
1648
Vastaukset
- tekisin mitä tahansaMä oisin kiinnostunut mutta harmi olen vasta 19v...oon itekki pitkään aikaan ettinyt tollast seuraaa naisenkaa 
- pussylicking onlyMä oisin kiinnostunut mutta harmi olen vasta 19v...oon itekki pitkään aikaan ettinyt tollast seuraaa naisenkaa 
- pussylicking onlyMä oisin kiinnostunut mutta harmi olen vasta 19v...oon itekki pitkään aikaan ettinyt tollast seuraaa naisenkaa - TummstyttöVieläkö tälläisestä oisit kiinnostunut? 

- pussylicking onlyMä oisin kiinnostunut mutta harmi olen vasta 19v...oon itekki pitkään aikaan ettinyt tollast seuraaa naisenkaa 
- r94rmMä oisin kiinnostunut mutta harmi olen vasta 19v...oon itekki pitkään aikaan ettinyt tollast seuraaa naisenkaa 
- yöökkHyi hitto akat keskenään 
- utelias kissaIhan ensimmäiseksi, mistäpäin olet? Minua voisi hyvinkin kiinnostaa, mutta tänne ei kannata mailia julkaista. - ruusunuppu1Oon pääkaupunkiseudulta. :) Laita joku feikkimeili. olis kiva höpötellä lisää :) näissä merkeissä. 

- nuolijaN2Mä voin nuolla sua ;) - ruusunuppu1Kuulostaa hyvältä ;) laitahan tietoja jatketaan postitse ;) 

- nuolijaN2kirjoittele [email protected] 
- kassialama.tårta på tårta sanosko svedu näi? 
- mimmi6992Muakin kiinnostaisi nainen ja nainen.. Olen pk-seudulta... Tosin kiinnostaisi vähän vanhempi ja isokokoisempi... Olen itsekin xl-kokoa ja 21 v. Spostia kiinnostuneilta [email protected] 
- C.L.Upeita naisia täällä :) 
- aadadadadadadaIlmoittaudun täten vapaaehtoiseksi runkkaamaan vieressä, kun muijat peuhaavat. 
- aadadadadadadaPussylicking only, tuunko kattomaan... en koskis, mut runkkaisin 
- RomansikoHei! minä kiinnostunut sinun idean...Voisitko vastaa. 
- toby tonaisten kuu sysi pääseks rukkaamaan viereeen 
- aadadadadadadaRomansiko, joo! 
- aadadadadadadaruusunuppu1 ja Romansiko tai joku muu halukas, paikka ja aika vaan ja se on siinä 
- Mennään samantien kaikki yhdessä, on ainakin varaa valita ;) 
- aadadadadadadaSuki-suki, pahus, luin tän vasta tänään. Missä nähdään? Mä valitsen kaikki :D 
- aadadadadadadaNoni hanaa hanaa! Mut saa kiinni tästä ja Suki-suki kai tietääkin, mistä muualta. 
- lesbojen fanittajalesboilu on kivaa varsinkin silloin kun naiset lesboilee. - määErinomainen täsmennys! 

- Niin ne miehet sanoo, mut mieli muuttuu kun näkevät itse toimintaa. 
- laalaa000Täällä olisi yksi nainen jota kiinnostaa kokeilla naisten välistä suuseksiä Olen 30v 
 Laita viestiä jos kiinnostaa
 [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424955
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183666
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693453
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012818
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862690
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302640
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161743
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161586
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011458
- 1521331