Mua on kiihoittanut ajatus antaa suuseksiä naiselta naiselle pitkästä aikaa ja pelkkä aikuisviihteen tuijottelu ei enää tyydytä mua. :)
Olen aivan varma että saan sut kliimaxiin taidoillani. :) Haluaisin myös vaihdossa sinulta kunnon kiimaisen pimpin nuolemisen. Mahdollisesti 69 tai voidaan tyydyttää toisemme vuorotellen.
Löytyisikö jotain rohkeaa ja tervettä naista tähän toimintoon kanssani? Ehdottomasti pitää ikää olla yli 25 v itse olen 35vuotias. Yläikärajana varmaan 45v tai nuorekas jos tästä ylitse. Itse olen vaalea, normirakenteinen nätti nainen.
Vastaile jos kiinnostuit ja heitä sähköpostisi niin kirjoittelen.
Ellei ihan uskalleta vielä tositoimiin niin lähetellään edes pikkutuhmia posteja toisillemme? Mitäs sanot?
Suuseksiä naiselta naiselle
29
1596
Vastaukset
- tekisin mitä tahansa
Mä oisin kiinnostunut mutta harmi olen vasta 19v...oon itekki pitkään aikaan ettinyt tollast seuraaa naisenkaa
- pussylicking only
Mä oisin kiinnostunut mutta harmi olen vasta 19v...oon itekki pitkään aikaan ettinyt tollast seuraaa naisenkaa
- pussylicking only
- Tummstyttö
Vieläkö tälläisestä oisit kiinnostunut?
- pussylicking only
- r94rm
- yöökk
Hyi hitto akat keskenään
- utelias kissa
Ihan ensimmäiseksi, mistäpäin olet? Minua voisi hyvinkin kiinnostaa, mutta tänne ei kannata mailia julkaista.
- ruusunuppu1
Oon pääkaupunkiseudulta. :) Laita joku feikkimeili. olis kiva höpötellä lisää :) näissä merkeissä.
- nuolijaN2
Mä voin nuolla sua ;)
- ruusunuppu1
Kuulostaa hyvältä ;) laitahan tietoja jatketaan postitse ;)
- nuolijaN2
kirjoittele [email protected]
- kassialama.
tårta på tårta sanosko svedu näi?
- mimmi6992
Muakin kiinnostaisi nainen ja nainen.. Olen pk-seudulta... Tosin kiinnostaisi vähän vanhempi ja isokokoisempi... Olen itsekin xl-kokoa ja 21 v. Spostia kiinnostuneilta [email protected]
- C.L.
Upeita naisia täällä :)
- aadadadadadada
Ilmoittaudun täten vapaaehtoiseksi runkkaamaan vieressä, kun muijat peuhaavat.
- aadadadadadada
Pussylicking only, tuunko kattomaan... en koskis, mut runkkaisin
- Romansiko
Hei! minä kiinnostunut sinun idean...Voisitko vastaa.
- toby to
naisten kuu sysi pääseks rukkaamaan viereeen
- aadadadadadada
Romansiko, joo!
- aadadadadadada
ruusunuppu1 ja Romansiko tai joku muu halukas, paikka ja aika vaan ja se on siinä
Mennään samantien kaikki yhdessä, on ainakin varaa valita ;)
- aadadadadadada
Suki-suki, pahus, luin tän vasta tänään. Missä nähdään? Mä valitsen kaikki :D
- aadadadadadada
Noni hanaa hanaa! Mut saa kiinni tästä ja Suki-suki kai tietääkin, mistä muualta.
- lesbojen fanittaja
lesboilu on kivaa varsinkin silloin kun naiset lesboilee.
- mää
Erinomainen täsmennys!
Niin ne miehet sanoo, mut mieli muuttuu kun näkevät itse toimintaa.
- laalaa000
Täällä olisi yksi nainen jota kiinnostaa kokeilla naisten välistä suuseksiä Olen 30v
Laita viestiä jos kiinnostaa
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452897Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen452835Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232618Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3341684- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193907Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43702