Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Suuseksiä naiselta naiselle

Mua on kiihoittanut ajatus antaa suuseksiä naiselta naiselle pitkästä aikaa ja pelkkä aikuisviihteen tuijottelu ei enää tyydytä mua. :)
Olen aivan varma että saan sut kliimaxiin taidoillani. :) Haluaisin myös vaihdossa sinulta kunnon kiimaisen pimpin nuolemisen. Mahdollisesti 69 tai voidaan tyydyttää toisemme vuorotellen.

Löytyisikö jotain rohkeaa ja tervettä naista tähän toimintoon kanssani? Ehdottomasti pitää ikää olla yli 25 v itse olen 35vuotias. Yläikärajana varmaan 45v tai nuorekas jos tästä ylitse. Itse olen vaalea, normirakenteinen nätti nainen.

Vastaile jos kiinnostuit ja heitä sähköpostisi niin kirjoittelen.
Ellei ihan uskalleta vielä tositoimiin niin lähetellään edes pikkutuhmia posteja toisillemme? Mitäs sanot?
291676
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 29

Vanhimmat

Mä oisin kiinnostunut mutta harmi olen vasta 19v...oon itekki pitkään aikaan ettinyt tollast seuraaa naisenkaa

Äänestä

Mä oisin kiinnostunut mutta harmi olen vasta 19v...oon itekki pitkään aikaan ettinyt tollast seuraaa naisenkaa

Äänestä

Äänestä
  • Vieläkö tälläisestä oisit kiinnostunut?

Äänestä

Äänestä

Äänestä

Hyi hitto akat keskenään

Äänestä

Ihan ensimmäiseksi, mistäpäin olet? Minua voisi hyvinkin kiinnostaa, mutta tänne ei kannata mailia julkaista.

Äänestä
  • Oon pääkaupunkiseudulta. :) Laita joku feikkimeili. olis kiva höpötellä lisää :) näissä merkeissä.

Äänestä

Mä voin nuolla sua ;)

Äänestä
  • Kuulostaa hyvältä ;) laitahan tietoja jatketaan postitse ;)

Äänestä

• saanko mä tulla nuolemaan sua kun tuun e-suomeen 21-25.11 ?

Äänestä

tårta på tårta sanosko svedu näi?

Äänestä

Muakin kiinnostaisi nainen ja nainen.. Olen pk-seudulta... Tosin kiinnostaisi vähän vanhempi ja isokokoisempi... Olen itsekin xl-kokoa ja 21 v. Spostia kiinnostuneilta [email protected]

Äänestä

Upeita naisia täällä :)

Äänestä

Ilmoittaudun täten vapaaehtoiseksi runkkaamaan vieressä, kun muijat peuhaavat.

Äänestä

Pussylicking only, tuunko kattomaan... en koskis, mut runkkaisin

Äänestä

Hei! minä kiinnostunut sinun idean...Voisitko vastaa.

Äänestä

naisten kuu sysi pääseks rukkaamaan viereeen

Äänestä

Romansiko, joo!

Äänestä

ruusunuppu1 ja Romansiko tai joku muu halukas, paikka ja aika vaan ja se on siinä

Äänestä

Mennään samantien kaikki yhdessä, on ainakin varaa valita ;)

Äänestä

Suki-suki, pahus, luin tän vasta tänään. Missä nähdään? Mä valitsen kaikki :D

Äänestä

Noni hanaa hanaa! Mut saa kiinni tästä ja Suki-suki kai tietääkin, mistä muualta.

Äänestä

lesboilu on kivaa varsinkin silloin kun naiset lesboilee.

Äänestä
  • Erinomainen täsmennys!

Äänestä

Niin ne miehet sanoo, mut mieli muuttuu kun näkevät itse toimintaa.

Äänestä

Täällä olisi yksi nainen jota kiinnostaa kokeilla naisten välistä suuseksiä Olen 30v
Laita viestiä jos kiinnostaa
[email protected]

Äänestä

Kommentoi aloitusta

ruusunuppu1 kirjoitti:

Mua on kiihoittanut ajatus antaa suuseksiä naiselta naiselle pitkästä aikaa ja pelkkä aikuisviihteen tuijottelu ei enää tyydytä mua. :)
Olen aivan varma että saan sut kliimaxiin taidoillani. :) Haluaisin myös vaihdossa sinulta kunnon kiimaisen pimpin nuolemisen. Mahdollisesti 69 tai voidaan tyydyttää toisemme vuorotellen.

Löytyisikö jotain rohkeaa ja tervettä naista tähän toimintoon kanssani? Ehdottomasti pitää ikää olla yli 25 v itse olen 35vuotias. Yläikärajana varmaan 45v tai nuorekas jos tästä ylitse. Itse olen vaalea, normirakenteinen nätti nainen.

Vastaile jos kiinnostuit ja heitä sähköpostisi niin kirjoittelen.
Ellei ihan uskalleta vielä tositoimiin niin lähetellään edes pikkutuhmia posteja toisillemme? Mitäs sanot?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu