Nukkumaan mennessä, kun laitan silmäni kiinni, mielessä alkaa vilistä asioita. Tosi väsyneenä pääni sisällä ”kuuluu” päivän mittaan myös kuulemiani ääniä, esim. auton ääni ajaa ohi tai 'nalkuttava naapurin täti puhuu jotain omituista'...
Löysin tuon pätkän netistä ja oireet stemmaavat täysin!! Mikä mua vaivaa?? Onko tää pakko-oireilua vai jotain vakavaakin? Tätä on ollut ajoittain ennenkin ja sitten se on mennyt pois, mutta nyt tuli taas kun olin kovassa hälinässä väsyneenä ja kun koitin mennä nukkumaan niin tuo hälinä vaan pyöri päässä. Joskus jos väsyneenä ajattelenkin jotain ja olen ollut jonkun kanssa koko päivän niin oma ajattelu kuulostaa häneltä (vaikka siis minä ajattelen ja ihan järkeviä). Niinkuin oma ääni "katoaisi", alkaa ahdistus/paniikki välittömästi ja muistaa vaan miltä se toinen kuulostaa.. Tai vastaavasti joskus mulla jää renkuttamaan joku biisi päähän tai tulee jokin sana päähän vaikka en sitä ajattele..
Pakko-oireita vai sekoanko??
1
206
Vastaukset
- Kyl se siitä
No mulla on tuota samaa, enkä ole seonnut vielä. Luulisin että aivan normaalia että kovan rasituksen jälkeen kun aivot pitäisi laittaa lepotilaan niin se ei käykkään aivan helposti, vaan sellainen pieni vireys jää päälle. Ja jos olisit hullu niin tuskin sinä täällä olisit sitä epäilemässä. "Hullut" eivät tiedä olevansa hulluja.
Suosittelisin että otat aivan rauhallisesti ja vältät stressiä. Jos nuita ilmenee nukkumaan mennessä ja se paniikki puskee päälle niin, kokeile vaikka lukea jotain kirjaa hetken aikaa ja kokeilla uudestaan. Myös nuitten tuntemusten kertominen tai kirjaaminen helpottaa oloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 244772
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu333553Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543444Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu203350Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1232950Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod282690Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint142370Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1162360MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142185Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S331774