Meillä on ollut kyseinen vekotin (http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aani/dvd-ja-blu-ray-soittimet/HR935N/lg-3d-smart-blu-ray-soitin-500-gb-hr935n) nyt noin kuukauden verran ja alusta asti siinä on ollut ongelmana se, että toisinaan nauhalle pistetty ohjelma ei ole tallentunut kokonaan, vaan vain muutaman minuutin ajan. Useimmiten tallennuksessa on ollut joku Subin ohjelmista, mutta myös TV5:ltä tullut ohjelma on jäänyt kesken. Ongelmaa on esiintynyt sekä guiden että ajastintoiminnon kautta tallennettaessa.
Missähän mahtaisi olla vika? Alkaa pikkuhiljaa tympimään..
LG Blu-ray-soitin ja tallentava digiboksi ONGELMA
5
2101
Vastaukset
- Auttaisiko päivitys?
LG:n sivuilla ei ole kerrottu, mitä päivityspaketti sisältää, mutta siellä on jaossa n. 160 megan ZIP-paketti asennusohjeineen. Ohjelmistopäivitys löytyy LG:n TUKI-sivuilta http://www.lg.com/fi/tuki/ohjelmisto-oppaat# laitemallin nimellä HR935N ja on
Firmware update for HR933/HR935/HR939 (Ver:BR.8.97.108.B/Date:2013.08.14) - Kovaa
Siitä nauhasta en tiedä, mutta kiintolevylle luulisi tallentavan. Kaupallisilla kanavilla se suoraan ohjelmaoppaasta-ajatus ei aina ole paras ratkaisu. Kannattaa käyttää manuaalista ajastusta ja pistää siihen sopivasti lisäaikaa.
- Jepu
Itselle tuli huollossa softaksi BR.8.97.115...
Tuossa tallennusongelmat helpotti huomattavasti... - Mika332
Onko Jepu ollut tyytyväinen hankintaan? Itse olen harkinnut tuon hankkimista, mutta päätös on vielä tekemättä. Bluray varmaan toimii mutta minkälainen on digiboksin käytettävyys ja luotettavuus?
- LG ON PASKA
Ei missään nimessä kannata hankkia tätä laitetta, mihinkään yhtä surkeaan en oo iki törmännyt. Ohjelmat ei nauhotu, jos nauhottuu niitä ei voi kelata, jos nauhottaa kahta kanavaa ei voi katsoa kolmatta, jos säätää kelloa niin ohjelmaoppaan ajat ovat pielessä, blu-rayta ei pysty katsomaan kun pitäisi päivittää ohjelmisto mutta laite ei löydä päivitystä, tekstit eivät nauhotu muutamilta kanavilta.... ja jos katselet yhtä kanavaa ja toiselta loppuu nauhotus, boksi sammuttaa itse itsensä kesken kaiken. IKINÄ en enää LG:tä osta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2063858Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622446Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912306- 472223
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 711175
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251136