WL:ssä sitä mainostellaan, että on huolto on halpaa.. karu todellisuus on toista.. huollot ihan sika hintaisia..
Varkauden kone
4
686
Vastaukset
- daylight robbery
Olisiko sinulla antaa esimerkkiä asiasta?
Meillä tuli yhdestä pikku osankorjauksesta reilusti kolminkertainen lasku verrattuna liikeen alkuperäiseen hinta-arvioon.
Vanhasta huonopeltisestä autosta oli kysymys jossa leima oli loppumassa ja jota ei ollut tarkoitustakaan katsastaa uudelleen.Kerrottiin tämä ja pyydettiin yksinkertaista osanvaihtoa,mutta oma-aloitteisesti olivat tehneet laajemman ja tarpeettoman korjauksen.Asiakkaana olisin halunnut että minulle olisi soitettu asiasta ja kysytty lupaa toimenpiteeseen.Ehkä olin väärää sukupuolta ja sikäli tuomittu jo ennakkoon rahastukseen.- Kaikki paperille!
Et olisi maksanut laskua vai oliko rempas vain suullinen hinta-arvio?
Huollosta pitää aina pyytää työmääräys. Siinä pitää olla mitä tehdään ja hinta-arvio. Sen jälkeen astuu voimaan ohje, jonka mukaan hinta-arvion saa perustellusti ylittää 15%. Kaikesta muusta ylimääräisestä pitää saada ennen sen tekemistä tilaajan hyväksyntä.
Tädilleni on yritetty aikanaan muualla Suomessa ihan samaa. Työmääräyksessä oli tehtävät tiettyyn x hintaan. Lopullinen lasku sisälsi ylimääräisiä tehtäviä ja hinta oli luokkaa 1,8 kertaa X. Liikkeelle sattui huono tsäkä, kun ko. rouva työskentelikin erään kauppaliikkeen taloushallinnossa ja tiesi miten nuo laskustushommat menee. Ilmoitti rauhallisesti, että hän maksaa alkuperäisen tilauksen mukaisen laskun, eikä mistään sellaisesta mitä liike on itse keksinyt tehdä. Huollon esimies alkoi jupista vaikka mitä, mutta laskusta päästiin yhteisymmärrykseen, kun asiakas ilmoitti, että asia ratkaistaan tässä ja nyt näin tai sitten kuluttajalautakunnan kanssa.
- Jahtimakkarat
Paperille, paperille...Varkauden VIIMEINEN PAPERIkone. Kohta loppuu sekin. Alkaa näkyä Varkauden seudulla jo 2000-luvun paperituotannon alasajo, katsokaahan ympärillenne.
- Anonyymi
jotain laitettu ruokaan kun oli grön merkkinen
niinkuin grönlun
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463347
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058