Loppuu ideat missä on vika kun akku melkein aina tyhjä jos ei erillisellä laturilla lataa.
auton laturi toimii ja akun navat kipinöi voimakkaasti kun kaapeleita hivuttaa lähellä. kaapelikengät lämpenee moottorin käydessä joten virtaa tuntuu kiertävän.
moottori pysäytettynä ovet lukossa ei tunnu kipinää iskevän joten mihin virta voi karata? skoda octavia 1,9tdi.
Virta ei pysy akussa
36
11377
Vastaukset
- autosähkökorjaamoon
akussa on vikaa, laturissa on vikaa, jossain sähkölaitteessa on vikaa??
Kannattaa mennä oikeaan autosähkökorjaamoon!- kaikki kokeiltu
Akku on vaihdettu kaksi kertaa ja laturi toimii. vaikka kaikki sulakkeet ottaa pois niin akku menee tyhjäksi. missä vika?
moottori käy niin laturi tekee sähköä ja kaapelikengät lämpiää. akkuvalo sammuu kun moottori lähtee käymään. kun yön jälkeen akku tyhjä ja vaikka mäkistartilla käynnistää niin kohta menee kokeilemaan niin akun navat on jopa kuumat.
sitten jos antaa pyöriä 10min moottori ja sammuttaa niin käynnistys onnistuu normaalisti mutta esim. vuorokauden seissyt niin akku tyhjä!
viikonlopun jälkeen ei yhtään virtaa ei edes sisävalot pala eikä starttaa kuin apu virralla. miksi mäkistartti ei onnistu ilman virtaa eikö dieselin pitäisi käydä ilman sähköä? - hauska kuulla
kaikki kokeiltu kirjoitti:
Akku on vaihdettu kaksi kertaa ja laturi toimii. vaikka kaikki sulakkeet ottaa pois niin akku menee tyhjäksi. missä vika?
moottori käy niin laturi tekee sähköä ja kaapelikengät lämpiää. akkuvalo sammuu kun moottori lähtee käymään. kun yön jälkeen akku tyhjä ja vaikka mäkistartilla käynnistää niin kohta menee kokeilemaan niin akun navat on jopa kuumat.
sitten jos antaa pyöriä 10min moottori ja sammuttaa niin käynnistys onnistuu normaalisti mutta esim. vuorokauden seissyt niin akku tyhjä!
viikonlopun jälkeen ei yhtään virtaa ei edes sisävalot pala eikä starttaa kuin apu virralla. miksi mäkistartti ei onnistu ilman virtaa eikö dieselin pitäisi käydä ilman sähköä?Hauska kuulla että vaginan tuotteissakin on ongelmia.
- sitroen.
Vie tosiaankin korjaamoon. Mikä tahansa korjaamo pystyy tuon selvittämään eikä maksa paljoa, helppo homma. Se korjaus sitten saattaakin maksaa, mutta se onkin eri juttu.
Nämä autojen sähköviat ovat yksi helpoimpia, ainakin vanhemmalla tekniikalla.
Et hyödy vianhakuohjeista mitään koska sinulla ei ole näköjään minkäänlaista käsitystä auton eikä muistakaan sähköjärjestelmistä. Turha sinulle on asia kerrallaan alkaa neuvomaa, loputon ketju siitä tulisi.
Sikäli kuin tämä ei ole provoa alusta asti. - kaikki kokeiltu
sitroen. kirjoitti:
Vie tosiaankin korjaamoon. Mikä tahansa korjaamo pystyy tuon selvittämään eikä maksa paljoa, helppo homma. Se korjaus sitten saattaakin maksaa, mutta se onkin eri juttu.
Nämä autojen sähköviat ovat yksi helpoimpia, ainakin vanhemmalla tekniikalla.
Et hyödy vianhakuohjeista mitään koska sinulla ei ole näköjään minkäänlaista käsitystä auton eikä muistakaan sähköjärjestelmistä. Turha sinulle on asia kerrallaan alkaa neuvomaa, loputon ketju siitä tulisi.
Sikäli kuin tämä ei ole provoa alusta asti.Ei täältä näköjään löydy mitään osaamista. ainoa osaamisalue on vittuilu.
miksi kysyisin jos olisin viemässä vaan korjaamoon! ensimmäinen viesti ehdottaa autosähkökorjaamoa koska kirjoittaja ei tiedä muuta kuin että jossain on vikaa minkä tiedän hyvin itsekin.
seuraavat kaksi viestiä pelkkää vittuilua. ymmärrän ihan riittävästi auton sähköjärjestelmästä vian korjaamista varten mutta vikaa ei vaan löydy.
mitä kokeilla seuraavaksi? laturi toimii, akku uusi ja tyhjenee vaikka kaikki normaalit sulakkeet irti. - Minne virta kulkee
kaikki kokeiltu kirjoitti:
Ei täältä näköjään löydy mitään osaamista. ainoa osaamisalue on vittuilu.
miksi kysyisin jos olisin viemässä vaan korjaamoon! ensimmäinen viesti ehdottaa autosähkökorjaamoa koska kirjoittaja ei tiedä muuta kuin että jossain on vikaa minkä tiedän hyvin itsekin.
seuraavat kaksi viestiä pelkkää vittuilua. ymmärrän ihan riittävästi auton sähköjärjestelmästä vian korjaamista varten mutta vikaa ei vaan löydy.
mitä kokeilla seuraavaksi? laturi toimii, akku uusi ja tyhjenee vaikka kaikki normaalit sulakkeet irti.Tarkasta pluskaapeli. Eriste voi olla kulunut puhki ja siitä akku tyhjenee.
Lämpeneekö laturi kun akku on täynnä ja moottori ei ole käynnissä. Laturin kautta vuoto maahan?
Jonkun laitteen virta ei kytkeydy pois päältä ja se voi tyhjentää akun. Rele juuttunut virta päällä asentoon. Esimerkiksi takalasin lämmittimen rele. Tai istuimen lämmittimet. Ikkunoiden moottoreihinkin voi jäädä virta päälle.
Autossa voi olla useampiakin ryhmäreleitä. Samanaikainen ryhmärelevika ja sen takana laiterelevika voi jättää virran päälle laitteeseen.
Tutkit minne virta kulkee kun moottori ei käy ja kaikki laitteet on kytketty pois päältä. - Eixpertti
Minne virta kulkee kirjoitti:
Tarkasta pluskaapeli. Eriste voi olla kulunut puhki ja siitä akku tyhjenee.
Lämpeneekö laturi kun akku on täynnä ja moottori ei ole käynnissä. Laturin kautta vuoto maahan?
Jonkun laitteen virta ei kytkeydy pois päältä ja se voi tyhjentää akun. Rele juuttunut virta päällä asentoon. Esimerkiksi takalasin lämmittimen rele. Tai istuimen lämmittimet. Ikkunoiden moottoreihinkin voi jäädä virta päälle.
Autossa voi olla useampiakin ryhmäreleitä. Samanaikainen ryhmärelevika ja sen takana laiterelevika voi jättää virran päälle laitteeseen.
Tutkit minne virta kulkee kun moottori ei käy ja kaikki laitteet on kytketty pois päältä.Jos yössä tyhjenee niin sitten vuodon täytyy olla senverran reipasta että releen pitäs lämmetä jos jää päälle. Auton oltua sammuksissa tunti/pari kokeile kädellä kaikki releet läpi ja jos joku tuntuu lämpöiseltä niin siellä virtanen majailee?
Ainakaan mikään hytin valo tai sähkövehje se ei voi silloin olla jos jo kaikki sulakkeet koitettu repiä irti ja virtaa menee edelleen.
Laturi voi myös toimia OK eli ladata mutta silti olla viallinen ja tyhjentää akun kun auto on sammuksissa. Kokeile irroittaa laturilta plusjohto ja katsoa pysyykö virrat sitten yön yli. Ensin kannattaa ottaa kuitenkin akulta miinuskenkä irti ettet laturin plusjohtoa ryvätessä käy köpösesti kun iskee maihin ja miinuskenkä takas kun on laturilta piuha irti. - ehjäksi pitää saada?
kaikki kokeiltu kirjoitti:
Ei täältä näköjään löydy mitään osaamista. ainoa osaamisalue on vittuilu.
miksi kysyisin jos olisin viemässä vaan korjaamoon! ensimmäinen viesti ehdottaa autosähkökorjaamoa koska kirjoittaja ei tiedä muuta kuin että jossain on vikaa minkä tiedän hyvin itsekin.
seuraavat kaksi viestiä pelkkää vittuilua. ymmärrän ihan riittävästi auton sähköjärjestelmästä vian korjaamista varten mutta vikaa ei vaan löydy.
mitä kokeilla seuraavaksi? laturi toimii, akku uusi ja tyhjenee vaikka kaikki normaalit sulakkeet irti.Viisas antaa periksi ja vie autonsa korjaamolle jos omat ja lainatut konstit eivät riitä, tulee muuten halvemmaksi kuin vaihdella monia akkuja jne.
- hesu.
hauska kuulla kirjoitti:
Hauska kuulla että vaginan tuotteissakin on ongelmia.
Juntin ainoa ilonaihe.
Kun jollain menee asiat päin peetä. - kaikki kokeiltu
Eixpertti kirjoitti:
Jos yössä tyhjenee niin sitten vuodon täytyy olla senverran reipasta että releen pitäs lämmetä jos jää päälle. Auton oltua sammuksissa tunti/pari kokeile kädellä kaikki releet läpi ja jos joku tuntuu lämpöiseltä niin siellä virtanen majailee?
Ainakaan mikään hytin valo tai sähkövehje se ei voi silloin olla jos jo kaikki sulakkeet koitettu repiä irti ja virtaa menee edelleen.
Laturi voi myös toimia OK eli ladata mutta silti olla viallinen ja tyhjentää akun kun auto on sammuksissa. Kokeile irroittaa laturilta plusjohto ja katsoa pysyykö virrat sitten yön yli. Ensin kannattaa ottaa kuitenkin akulta miinuskenkä irti ettet laturin plusjohtoa ryvätessä käy köpösesti kun iskee maihin ja miinuskenkä takas kun on laturilta piuha irti.Yön yli ei akku ihan tyhjä ole mutta ei startti jaksa pyöriä. mäkistartti onnistuu. viikonlopun yli akku on ihan tyhjä ettei edes mäkistartti onnistu.
ei ollut laturi mielestäni lämmin kun akku ollut yön yli kytkettynä.
nyt oli pois paksut sulakkeet ja virta oli säilynyt akussa. eli jokin noiden paksujen sulakkeiden takana ottaa virtaa. mitähän siellä sitten on?
kaikki kojetaulun päädyssä olevat sulakkeet on ollut irti eikä se auttanut eli sieltä se ei mene. - Eixpertti
kaikki kokeiltu kirjoitti:
Yön yli ei akku ihan tyhjä ole mutta ei startti jaksa pyöriä. mäkistartti onnistuu. viikonlopun yli akku on ihan tyhjä ettei edes mäkistartti onnistu.
ei ollut laturi mielestäni lämmin kun akku ollut yön yli kytkettynä.
nyt oli pois paksut sulakkeet ja virta oli säilynyt akussa. eli jokin noiden paksujen sulakkeiden takana ottaa virtaa. mitähän siellä sitten on?
kaikki kojetaulun päädyssä olevat sulakkeet on ollut irti eikä se auttanut eli sieltä se ei mene.Paha sanoa kun joka auto tuppaa oleen vähän erilainen. Kai siinä sulakerasian kannessa joku kaavio on mistä näkee mille ne on?
Laturi ei sitten ainakaan ole vikana koska se ei ole minkään sulakkeen takana vaan menee suoraan akulle. Eikä sen virtavuotoa voi oikein käsin kokeilemalla muutenkaan todeta koska on kuitenkin senverran iso metallimöhkäle joka on yleensä lisäksi suoraan moottorilohkossa kiinni eli ei se paljoa vuotovirroista lämpene. - Auto Masentaja 2
kaikki kokeiltu kirjoitti:
Akku on vaihdettu kaksi kertaa ja laturi toimii. vaikka kaikki sulakkeet ottaa pois niin akku menee tyhjäksi. missä vika?
moottori käy niin laturi tekee sähköä ja kaapelikengät lämpiää. akkuvalo sammuu kun moottori lähtee käymään. kun yön jälkeen akku tyhjä ja vaikka mäkistartilla käynnistää niin kohta menee kokeilemaan niin akun navat on jopa kuumat.
sitten jos antaa pyöriä 10min moottori ja sammuttaa niin käynnistys onnistuu normaalisti mutta esim. vuorokauden seissyt niin akku tyhjä!
viikonlopun jälkeen ei yhtään virtaa ei edes sisävalot pala eikä starttaa kuin apu virralla. miksi mäkistartti ei onnistu ilman virtaa eikö dieselin pitäisi käydä ilman sähköä?Joo, vaihtele vain osia summassa äläkä vie koslaasi korjaamolle. Varaosakauppiaat kiittää!
- Ex autosähköasentaja
kaikki kokeiltu kirjoitti:
Ei täältä näköjään löydy mitään osaamista. ainoa osaamisalue on vittuilu.
miksi kysyisin jos olisin viemässä vaan korjaamoon! ensimmäinen viesti ehdottaa autosähkökorjaamoa koska kirjoittaja ei tiedä muuta kuin että jossain on vikaa minkä tiedän hyvin itsekin.
seuraavat kaksi viestiä pelkkää vittuilua. ymmärrän ihan riittävästi auton sähköjärjestelmästä vian korjaamista varten mutta vikaa ei vaan löydy.
mitä kokeilla seuraavaksi? laturi toimii, akku uusi ja tyhjenee vaikka kaikki normaalit sulakkeet irti.Älä yritä. Kun et osaa niin et osaa. Etkä ymmärrä auton sähköjärjestelmästä mitään kun et noin yksinkertaista vikaa osaa etsiä ja korjata. Vaan omapahan on päänsärkysi, kun et vie sinne missä osataan.
- kaikki kokeiltu
Eixpertti kirjoitti:
Paha sanoa kun joka auto tuppaa oleen vähän erilainen. Kai siinä sulakerasian kannessa joku kaavio on mistä näkee mille ne on?
Laturi ei sitten ainakaan ole vikana koska se ei ole minkään sulakkeen takana vaan menee suoraan akulle. Eikä sen virtavuotoa voi oikein käsin kokeilemalla muutenkaan todeta koska on kuitenkin senverran iso metallimöhkäle joka on yleensä lisäksi suoraan moottorilohkossa kiinni eli ei se paljoa vuotovirroista lämpene.Ei siinä mitään kaaviota ole ainoastaan kojetaulun päädyssä on kaavio mikä sulake vie mihinkin. sitten siinä akun vieressä on ne paksut sulakkeet ei mitään tietoa mihin virta menee.
siinä on isoja sulakkeita eri kokoja 150a 100a 80a ja 40a. jos kaikki on pois niin ei ole autossa mitään sähköä. 150a sulakkeen poisto ei vaikuttanut mihinkään eikä 100a.
loput paikalleen niin auto lähtee käyntiin tosin tyhjä käynti pyörii reilusti yli 1000 kun normaalisti jotain 800. myös varoitusvalot palaa moottori, akku, abs, luistonesto, jarrut, hehkuvalo vilkkuu.
aluksi oli vain akkuvalo ja hehkun valo sitten ajon aikana syttyi abs,luiston esto ja jarruvalo. töistä lähdin niin huonosti käynnistyi ja vielä moottorin valo syttyi.
aamulla ei penkin lämmittäjä eikä takalasin lämmittäjä lähtenyt päälle.nyt iltapäivällä ei enään radio lähtenyt päälle ja pyhkijät ei meinaa jaksaa pyyhkiä. nyt pihassa ei enään käynnistynyt akku oli tyhjä.
nyt lataan akun ja katson pysyykö virta yön yli kun irti on 150a ja 100a sulake.
Onko tietoa mistä muut ilmiöt johtuivat voiko niistä päätellä mitkä sähkönkuluttajat eivät saa sähköä 100 ja 150 sulakkeiden läpi? - kaikki kokeiltu
kaikki kokeiltu kirjoitti:
Ei siinä mitään kaaviota ole ainoastaan kojetaulun päädyssä on kaavio mikä sulake vie mihinkin. sitten siinä akun vieressä on ne paksut sulakkeet ei mitään tietoa mihin virta menee.
siinä on isoja sulakkeita eri kokoja 150a 100a 80a ja 40a. jos kaikki on pois niin ei ole autossa mitään sähköä. 150a sulakkeen poisto ei vaikuttanut mihinkään eikä 100a.
loput paikalleen niin auto lähtee käyntiin tosin tyhjä käynti pyörii reilusti yli 1000 kun normaalisti jotain 800. myös varoitusvalot palaa moottori, akku, abs, luistonesto, jarrut, hehkuvalo vilkkuu.
aluksi oli vain akkuvalo ja hehkun valo sitten ajon aikana syttyi abs,luiston esto ja jarruvalo. töistä lähdin niin huonosti käynnistyi ja vielä moottorin valo syttyi.
aamulla ei penkin lämmittäjä eikä takalasin lämmittäjä lähtenyt päälle.nyt iltapäivällä ei enään radio lähtenyt päälle ja pyhkijät ei meinaa jaksaa pyyhkiä. nyt pihassa ei enään käynnistynyt akku oli tyhjä.
nyt lataan akun ja katson pysyykö virta yön yli kun irti on 150a ja 100a sulake.
Onko tietoa mistä muut ilmiöt johtuivat voiko niistä päätellä mitkä sähkönkuluttajat eivät saa sähköä 100 ja 150 sulakkeiden läpi?Joo. taas oli tyhjänä akku vaikka 150 ja 100 irti. sitten avasin yhden kannen lisää moottori tilasta ja löytyi taas kymmeniä sulakkeita lisää eikä missään mitään merkintää ja releitä niin pirukseen.
150 ja 100 sulakkeet takaisin niin varoitus valot hävisivät kaikki muut paitsi moottorin valo ja penkin lämmittin ja taka lasin lämmitin ja radio alkoi taas toimia.
Onko mitään ideaa enään missä voi olla vika? asennan varmaan kiinteän akkulaturin niin yöt latauksessa niin virta riittää.
- fakjuu
Niin näillä palstoillahan on tosiaan tapana vaan vittuilla ja käskeä viemään jollekin joka osaa. Minkähän takia nää sitten on olemassa jos me kaikki oltaisiin jotain kaikenosaavia neroja joiden ei tarvi koskaan kysyä neuvoa.
- Minä svain
Sisävalot, takaluulun valo, hanskalokeron valo..jääkö päälle?
- Minä svain
Nii ja laturi voi myös purkaa akun jos diodit menny.
- Diodit
Kannattaa aloittaa laturin diodeista. Ja jos ei pukautumisen syy vieläkään löydy niin turhaaa hukkaat aikaasi! Vie laitettavaksi... ;D
- se vie sähköä
Niin onkos siinä vaginassa jäänyt vaginan lämmitin päälle?
- Puruvein Eino
Ku akkuu lattaa pittää akun korkit avasta jakun lattaus on loppuna ni kiireesti korkit takas kii muute virta tuas karkovaa mäjelle. Ei siinä sen kummempata.
- abezuuu
Akussa on selvästikin reikä. Paikkaa se niin virta ei pääse karkuun!!
- kaikki kokeiltu
Voi vittu nyt. onko mitään ideaa siihen että akku tyhjenee vaikka 100 ja 150 paksut sulakkeet irti eli menee pienempien kautta!
pitääkö laittaa kiinteä akku laturi vai löytyykö vikaa? - kokeile sitä
kaikki kokeiltu kirjoitti:
Voi vittu nyt. onko mitään ideaa siihen että akku tyhjenee vaikka 100 ja 150 paksut sulakkeet irti eli menee pienempien kautta!
pitääkö laittaa kiinteä akku laturi vai löytyykö vikaa?Pistä sellaset 250 ja 300 paksut sulakkeet.
- Puruvein Eino
Akku pittee laittoo telineessee site et navat ja korkit on näkyvissä. Ja se siätöjännite pittee kahtoo että on oikkeen suurunen se on jottai 13,8...14,2 volttie ja sit kaikenäköset puusterit ja muut mölyvehkeet hevon kuussee nenevasta virtoo syöp.
- kotikonstein
Vala se akku betoni möykkyyn ja korvaa sillä tyynysi.
- vaihda pois
Skoda Octavia,kulkeeko se ravia? Kun isä työntää, äiti ohjaa, lapset kantaa pohjaa.
Hinurilla autosähköliikkeeseen ja sassiin ja vikakoodit lukuun. - kaikki kokeiltu
Vittu mitä kusipäitä kaikki NS. neuvojat.
moottorin valo ei sammunut ja auto oli korjaamolla ja sähkö mies etsi ja korjasi viat.
varsinainen vika löytyi KOJELAUDAN ALLA OLEVASTA RELEESTÄ JONKA TAKIA YHDEN OHJAUS YKSIKÖN VIRTA EI KATKENNUT JA SE PITI KOKO VÄYLÄN JA MUITA OHJAUS YKSIKÖITÄ PÄÄLLÄ.
MUTTA. täällä on kirjoitettu näin.:Laturi ei sitten ainakaan ole vikana koska se ei ole minkään sulakkeen takana vaan menee suoraan akulle.
MOOTTORI TILASSA ON !!!!! GENERAATTORIN SULAKE !!!!! 160 AMPEERIA TÄSSÄ AUTOSSA OLI 150 AMP SULAKE LAITETTU VÄÄRÄ SULAKE.
SULAKETTA EI SAA IRROITTAA MOOTTORIN KÄYDESSÄ !!!
MIKÄ VITTU SAA IHMISET SUOLTAMAAN TÄYTTÄ PASKAA. AUTOSSA ON SULAKE GENERAATTORIA VARTEN MIKSI KIRJOITETAAN ETTÄ EI OLE ! JA SITÄ EI SAISI IRROITTAA MOOTTORIN KÄYDESSÄ.
JA VÄÄRÄ SULAKE SITÄKÄÄN EI VIITSI KERTOA KUKAAN. PERKELE.
MYÖSKÄÄN AKKUA EI SAISI IRROITTAA KUN MOOTTORI KÄY SIITÄKÄÄN EI KUKAAN SANONUT MITÄÄN VAIKKA SELKEÄSTI KERROIN ETTÄ NIIN OLIN TEHNYT.
GENERAATTORI JA KOKO AUTON SÄHKÖ JÄRJESTELMÄ ON VAKAVASSA VAARASSA VIOITTUA NÄIN TOIMITTAESSA. NYT EI ONNEKSI SATTUNUT MITÄÄN.
JA KAAPELI KENGÄT EIVÄT SAA KUUMETA PINNAT OLI LASITTUNEET. VOI SAATANA SENTÄÄN KUN EI YKSIN KERTAISTA ASIAA OSATA MIETTIÄ ! KORJAAMON SÄHKÖ MIES HETI HUOMASI ETTÄ NIISSÄ OLI VIKAA KUKAAN TÄÄLLÄ EI!
MOOTTORIN VALO JÄI PALAMAAN VIKAKOODIEN TAKIA KOSKA GENERAATTORIN SULAKE OLI IRTI MOOTTORIN KÄYDESSÄ NIIN VIKA MUISTIT OLI TÄYNNÄ ALIJÄNNITEIDEN TAKIA JA GENERAATTORI VIKA MYÖS.
SAMAN ASIAN TAKIA TYHJÄ KÄYNTI NOUSEE KOSKA MOOTTORIN OHJAUS ELEKTRONIKKA KOROTTAA TYHJÄ KÄYNNIN NOPEUTTA JOTTA GENERAATTORI PYÖRISI NOPEAMMIN JA JÄNNITE JÄRJESTELMÄSSÄ NOUSISI.
AKKU VALO PALAA JA SÄHKÖN KULUTTAJIA IRROITETAAN JÄRJESTELMÄSTÄ KOSKA JÄRJESTELMÄSSÄ ON ALI JÄNNITE. SIKSI ABS LUISTON ESTO YM EI TOIMI. JA VAROITUS VALOT PALAA.
TÄMÄ ON FAKTAA KORJAAMON SÄHKÖ MIEHELTÄ. AIVAN TURHA PUOLUSTELLA ENÄÄN MITÄÄN.
KOKO PALSTAN JOUTAA LOPETTAA EI TÄÄLTÄ SAA VITTUILUN SEASTA MITÄÄN NEUVOA KUIN VAHINKOA TEKEVÄÄ. HÄVETKÄÄ SAATANA.- mistä näitä sikiää?
kuinka joku voi olla noin ..tanan tyhmä ja jöääräpäinen ettei vie autoaan korjaamolle jos neuvot ja oma osaaminen riitä????
ja toiseksi, kuka on oikeasti niin pässi ettei osaa kysellä oikeilta autopalstoilta, vaan kaikkein typerämmästä paikaa.
- Olis rahat säästynyt
Johan se toisessa vastauksessa sanottiin,vie Autosähkökorjaamoon !
- Idän ihme
Skoda=Lada
0STA AUTO!!! Sähköjärjestelmässä on jossain jonkilainen oikosulku, mikä purkaa akun. Sen etsiminen voi tosin olla melkoiseskin työn takana.
- ehkä tämä
Minä veikkaan jotakin relettä joka hirttää kiinni, eikä katkaise sähköjä, vaan purkaa akkua.
- testeri.
Akullesi kannattaa tehdä ns, rasitustesti. Se on sellainen jotta voit itsekin ladata ensin akkusi täyteen. Noin 2 päivää kun annat olla akun laturissa ..mieluummin ulkona ettei tule sisätiloihin happokaasuja. Sitten viet akun huoltamolle joka tekee sille rasitustestin. Jos akku ei piä virtaa niin se on oikosulussa ja mennee vaihtoon.
Itsekin voi tehdä tuon rasitustestinkin. Lataa akkua 2 päivää irrallisena ja anna olla muutaman päivän ..ehkä viikonkin . Nyt auton pitäisi käynnistyä hyvin. Ellei . Akku purkaa ja menee vaihtoon. - pitää olla kiinni
Onko korkit kiinni?
- Anonyymi
Vastaus on eino ja rikkinäinen kaapeli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä628012Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai475446Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.365111- 1092168
- 1212088
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav781531IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.1191408- 1111373
Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti1391070On hyvä nainen
Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht801042