vaihto kannattaa

oma kokemus

suosittelen.. itse ajelen nyt skoda octavialla ja voin sanoa ettei entistä fordia tule ikävä,laadukas auto tää skoda fordiin verrattuna ja saa rahansa takaisin parinkin vuoden kuluttua,tosin kuin minulle kävi fordin suhteen,rahat hupeni arvon alennuksena ja korjauskuluissa kolmessa vuodessa olemattomiin.

7

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä nyt viitsi

      Miten se tojomies Skodaan olisi muka vaihtanut? Ja vielä provoilet samalla lailla Skodapalstalla. Eihän tuota usko kukaan, mutta onnettoman kirjoitustaitosi tuntevat kaikki.

    • Loistava ostos!

      KYLLÄ!! Nyt kannattaa vaihtaa Mondeo uuteen Mondeoon!!!
      Uusi mallli tulossa ja nykyistä saa kohtuu hintaan ja loistavilla varusteilla!!!!

      Ford Mondeo Edition mallissa on vakiona mm:
      •Navigaatiojärjestelmä: 7” kosketusnäyttö, 8 kaiutinta (100W)
      •Parkkitutka edessä ja takana
      •Bluetooth Handsfree
      •Lämmitettävä tuulilasi
      •Kaksoisautomaattinen ilmastointi
      •LED-huomiovalot
      •Automaattiset tuulilasinpyyhkijät
      •Kattokiskot
      •Vakionopeudensäädin
      •17” kevytmetallivanteet D2YBU
      •Sähkötoimisesti taittuvat sivupeilit
      •Polttoainekäyttöinen lisälämmitin (diesel-mallit)

      Ford Mondeo Titanium Business mallissa Edition varusteiden lisäksi mm:
      •Nahkaverhoilu (Alcantara/nahka tai Windsor-nahka)
      •Navigaatiojärjestelmä PLUS: 7” kosketusnäyttö, kromisomisteiset painikkeet ja 9 premium kaiutinta (125W)
      •Bi-Xenon ajovalot
      •Tummennetut takaikkunat B-pilarista taaksepäin
      •FordPower käynnistyspainike
      •Kattokiskot, metallin väriset (Wagon)
      •Ford Convers -mittaristo
      •17” kevytmetallivanteet D2YEZ
      Lisäksi mondeo on ajossa hiljainen ja loistava ajettavuudeltaan...niitä ominaisuuksia ei Toyotaan tai Skodaan saa edes isolla rahalla!!!!!!!!!!!!!!!


      Minäkin vaihdoin 2007 uusiokorisen Mondeon uuteen, koska edut ovat tuntuvat ja hinta alhaisempi kuin 6v. sitten vastaava!!! Sain hyvin vielä vanhasta Titaniumistakin hyvitystä vaikka oli jo 198tkm ajettukkin!

    • skoda!

      mies!!! kävin koeajamassa kyseisen mallin titanium varusteilla(vagon)1,6 ecoboost niin kyllä täytyy sanoa että mondeo on huomattavasti parempi ajettava ja tilojen varusteiden osalta ylivoimainen taitaa skooda mennä vaihtoon!

      • näin menetellään

        ha, eihän nuita voi edes verrata! Mondeo on niin paljon joka suhteessa parempi kun superb ettei mittään määrää!!


    • simply is best

      skoda on nykyään paljon arvostetumpi merkki kuin alati hajoava ford,jälleenmyynti arvokin on skodassa paljon parempi

      • Hyvät naurut

        Sattuipa kielitaidottomalle provolle kuvaava nimimerkki!


    • reretggfgdgfdgfdg

      Joo niinpä... Ite kävin ostamassa uuden Skoda:n -13 ja tulin kotia. Vaimo kysyi että missäs Ford on? Esittelin että vaihdoin sen Skodaan -> Vaimo pakkas laukut... Hetken kuluttua pihaan kurvasi uusi Mondeo ja sinne meni vaimo Ford miehen matkaan. V*tuttaa....

      Taidan mennä juomaan kaljaa autotalliin ja etsimään köyttä sekä paalauskoneen Skodaa varten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe