Hei!
Kaipaisin vähän tietoa että kuinka vaikeaa on päästä tuonne jyväskylän liikuntatieteelliseen yliopistoon? Esimerkiksi että mihin on verrattavissa? (Turun kauppis?)
Ja sitten että minkälaisia arvosanoja te jotka siellä opiskelette saitte lukiossa ja ylppäreistä?
Varmastikkaan tuo liikunnallinen puoli ei tule minulla olemaan ongelma, mutta siihen vaiheeseen päästäkseen on tuo koe ensin läpäistävä :(
Jyväskylän liikuntatieteellinen?
1
414
Vastaukset
- vastausnickelsonille
Moro
Erilainen koe se on, kuin muiden alojen testit/ kokeet.
Ensin tosiaan paperikoe---> Karsitaan sata naista sata miestä liikuntakokeisiin
Liikuntakokeet käsittelevät sitten aika monipuolisesti useita lajeja ---> Kaikessa olisi oltava kohtuullisen hyvä, mutta missään ei välttämättä paras.
En ole hakenut kauppikseen, joten en tiedä asiasta henkilökohtaisesti sen enempää, mutta yleisesti tiedekunta on yksi vaikeimmista päästä sisään. Netistä löydät kyllä tilastot korkeakouluihin hakeneista ja hyväksytyistä, jonka perusteella voinet havainnollistaa itsellesi sisäänpääsyn vaikeutta/ helppoutta
Omat pointsit ylppäreistä M,C,C,L---> eli noin kasin (M) keskiarvo
Keskiarvona reipas 8 kaikista kursseista päättötodistuksessa, liikunnasta keskiarvona muistaakseen noin 9
Yliopistokursseista tullut keskiarvona samaa noin kasin tasoa (vaikka onkin eri asteikko) ilman sen suurempaa ponnistelua.
Sen tosin voin sanoa, että olen huvikseen käynyt kauppiksen kursseja yliopistolla ja niistä voin todeta, että ne on helpoimpia kursseja suhteessa pisteisiin, mitä olen itse käynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk507553Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin157283Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va667166Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html1606767Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta386640Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k715662Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.185658Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko1015435Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi215380Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas1065045