Onko kellään kokemusta kiinnikkeistä kohdussa? Mua on vaivannut kova alavatsakipu. Se kestää yhtäjaksoisena aina muutaman päivän, sitten katoaa viikoksi ja tulee taas. Tuntuu kovalta kuukautiskivulta. Labrakokeet tehty, alavatsa ultrattu, mitään ei löydy. Mulle tehtiin sektio v. 2011 ja ultraava lääkäri totesi, että siellä kohdussa voisi olla kiinnikkeitä aiheuttamassa kipua, mutta ne ei näy ultrassa.
Kuinkahan yleistä tuo kiinnikkeiden muodostuminen on? Kuinka nopeasti niitä tulee? Mulla oireilu on alkanut vasta kaksi vuotta sektiosta. Muistan, että heti sektion jälkeen en kyllä malttanut maata sängyssä vaan nostelin vauvaa jatkuvasti.. Ja ennen tikkien poistoa kaaduin pihalla niin, että sektiokohta "venähti", mutta mitään verenvuotoa ei tullut. Olin siis silloin juuri menossa tikkien poistoon. Haava oli toki aika tuore vielä silloin.
Kiinnikkeet kohdussa sektion jälkeen
1
4342
Vastaukset
- Momx3
Kävin itse juuri tänään ultraamassa kohtua ja alavatsaa oudon kipuilua takia. Mulla 1.sektio -09 ja 2.sektio -11. Kiinnikkeitä oli tullut jo ensimmäisestä leikkauksesta, lääkäri totesi tämän tehdessään toista sektiota, mutta ne eivät vaivanneet mitenkään enkä tiennyt niiden olemassa olosta. Nyt 2.sektion jälkeen alavatsassa on tuntunut viiltävää, pistävää, nipistävää kipua vasemmalla puolella, lähinnä jos mahaan painaa tai lapset vahingossa tönäisee siihen tms. Ja tämä kipuilu alkoi tosi nopeasti leikkauksen jälkeen. Nyt olen fiksuna jo pari vuotta ihmetellyt että mikä on ja tänään marssin mehiläiseen ja pyysin sisäultran ja vatsan päältä katsottavan ultran. Sisäultrassa näkyi selvästi kiinnikkeitä. Suoli ja toinen munasarja oli kiinnittynyt kohtuun. Että tästä minun kipuilu johtui sitten. Eli näkyvät kyllä ultrassa:) Mutta että sulla kipu tulee ja menee ja kestää tietyn aikaa, niin tuli ekana mieleen endometrioosi. Se kannattaa ehkä googlettaa.. Ja en todella ole mikään lääkäri, mutta tällänen väläys mulle tuli.
Toivottavasti selviää pian, mikä sinua vaivaa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662228Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381843Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711460Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211434Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.751117Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771114Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211074Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1031046En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9912- 75898