mitä tässä voi tehdä, kohta 3v muksu huutaa ja räyhää omassa pinnasängyssä joka ikinen ilta. pinnis on isossa sängyyssä kiinni ja minä pinnasängyn reunalla, lukemaan ei pysty vaika sitä vaaditaan, kädestä käskee kiinni pitäänja hieroon mutta kun huutoo ja pyörimistä on niin mitään tule. eli äitin viereen pitää ottaa että pääsee vähemmällä, nuorempana tämä oli iisimmin. 5v nukkuu omassa sängyssään ok. onko muilla lapsia jotka JOKA IKINEN ILTA TAPPELEE sängyssä ennenkuin rauhottuvat. ois lohduttaaavaa kuulla.
nukutushelvettiä joka ilta
2
150
Vastaukset
- Meinäitee ;-)
Et kertonut iltarutiineistanne. Minusta kuulostaa vähän siltä, että kolmivuotiaasi tarvitsisi ennen nukkumaanmenoa rauhoittumisen ja vanhempien huomiota. Ehkä voisit kokeilla iltasadun lukemista sohvalla tai nojatuolissa lapsi sylissä, hyvin rauhallisesti, telkkari kiinni. Toiset lapset vaativat rauhoittuakseen pidemmän ajan, toisilla riittää vaakatasoon pääsy. Monille unilelusta on tosi paljon hyötyä.
Oletko ehkä äskettäin palannut työelämään ja lapsen päivärutiineissa on hoitoon laittamisen myötä kaikki muuttunut ja äidin kanssa vietetty aika vähentynyt radikaalisti?
Kestääkö tuo sängyssä riehuminen pitkäänkin? Yhtä kaikki voin lohduttaa, että aikanaan hän kyllä oppii asettumaan sängyssä. Viisitoistavuotiasta ei enää välttämättä tarvitse hieroa, silittää eikä taputella nukkumaan mennessä - vaikka hyvää se hänellekin tekisi. ;-) - 3v pinnasängyssä?
Ihan oikeasti? Kuulostaa siltä kuin nukuttisit vauvaikäistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354443- 553055
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462938- 302743
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412685Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82635- 382319
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542075- 51911
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703