Kertokaas Maaningan ns "kylähulluista" onko paljon semmosii
Maaningan "kylähullut"
22
1064
Vastaukset
- kaiken maailman
onhan nuita jotai pyörimässä mut ei kauheesti vähentyny vuosien varrella
- Semmosta..
No siinä taisi jo yksi ellei jopa kaksi ilmoittautua, mielenkiinnolla jäämme seuraamaan ilmoittautuuko lisää, eikös niin?
- V.E.Ronmaksaja
Semmosta.. kirjoitti:
No siinä taisi jo yksi ellei jopa kaksi ilmoittautua, mielenkiinnolla jäämme seuraamaan ilmoittautuuko lisää, eikös niin?
Eruskunnaski on yks?
http://jaskanpauhantaa.blogspot.fi/2013/09/valihuomautus-49-isam-maan-poulustajat.html - Laskuri
V.E.Ronmaksaja kirjoitti:
Eruskunnaski on yks?
http://jaskanpauhantaa.blogspot.fi/2013/09/valihuomautus-49-isam-maan-poulustajat.htmlKolmas ilmoittautunut yllä.....
- V.E.R.Onmaksaja
Laskuri kirjoitti:
Kolmas ilmoittautunut yllä.....
Laskek sää silllee: Minä, yksi, kaksi, kolme.... tyylillä?
- Vieläköhän tulee
V.E.R.Onmaksaja kirjoitti:
Laskek sää silllee: Minä, yksi, kaksi, kolme.... tyylillä?
Neljäs kerta.....
- ppppppppppp1
Vieläköhän tulee kirjoitti:
Neljäs kerta.....
juu juu juu
- V.E.R.O.Nmaksaja
Vieläköhän tulee kirjoitti:
Neljäs kerta.....
Sää laskisis väärin?
- ikiliikkuja keksitty
V.E.R.O.Nmaksaja kirjoitti:
Sää laskisis väärin?
Taitaa olla loputon linkki....
- Ammuuuu
ikiliikkuja keksitty kirjoitti:
Taitaa olla loputon linkki....
Ilmottaudun... Ei luoja, melko kauan sitten lukemassa kävin näit juttuja... Mut... Ei ne muuksi muutu...Se onnii kovvoo hommoo kun kaks hommoo hommaa sammoo hommoo... Tai kolome tai neljä tai monta... Huoh, :( Maaninka...
- ???
Kaet meitä on tiällä vajjoot kolometuhatta.
- hullu q pullosttullu
JEESUSMUMMO ROCKS!
- kippari jarppa
kuopiosa hoijosa...?
%D- kuka ihmeen
Kukas se on? :D
- Uniiki
Tällä Maaninka palstalla kirjoittaa uniikki nimimerkki
- Ukiinni
Joo tämä uniikki on kirjoitellut ja vastaillut itselleen omaan aloittamaansa ketjuun lukemattomia kertoja, mutta mikäpäs se siinä jos sillä on terapeuttinen vaikutus
- Tärähtää pärähtää
Joo se on aloittanut tuon ketjun mitä minun naapurissa tapahtuu ja päivittää sitä jatkuvasti saadakseen lukukertoja, tämä uniikki. Voi voi
- Voi voi
Siellä oli taas uniikki käynyt uppaamassa omaa ketjuaan
- MUANINJA
VOI TEITÄ MUANINJOJA;)
- Maanikalainen
Onko uniikki teille piikki lihassa?Vaikka se ei ole ollu täällä aikoihin,niin teitä syö henkisesti sen kommentit.Eli ei se paskaa ole puhunu.Hyvä,että joku kertoo suoraan ja rehellisesti.Kiitos,uniikki.Sinä avasit silmäni tällä kylällä.Ja olen huomannut monen asian pitävän paikkansa.Taidan muuten tietää, kuka se ennustaja on.Onko se ammatiltaan siivooja?
- kyllästyttää
Kannattaisko keskittyä siihen mitä kenelläkin kotona tapahtuu ja jättää se toisten vahtiminen ja arvosteleminen vähemmälle.
- MUANINJA
NO VOE TOKKIINSA.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843032Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3102685Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1901493Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621192Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2391098Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 70948
- 117940
- 76920
- 72904