Eräs mies, johon olin hulluna, ja hän minuun, no hän on ilmeisesti edelleen hulluna minuun, no minäkin häneen, mutta yritän päästä yli.. Sillä hän seurustelee nyt..seurusteli silloin jo kun meillä vielä oli jotain meneillään, vaikkei me koskaan varsinaisesti pariskunta oltukaan..
Miks hän seurustelee, jos kerta tahtois kuitenkin olla mun kanssa? En ihan ymmärrä..ja tää tekee mun hänestä yli pääsemisestä vaikeeta..
Ja tää hänen muijansa on mustasukkaista sorttia.. En kauhesti edes tykkää enää liikkua omalla paikkakunnalla, ku en halua törmätä tähän mustasukkaiseen naikkoseen. En jaksa kuunnella sen piipitystä.. Mitä voisin tehdä, että se lopettaisi ja antaisi olla? Miten saan sen tajuamaan, etten jahtaa hänen miestään? Ku se on pikemminki niin päin että mies jahtaa mua..
Exän uusi mustasukkainen
2
215
Vastaukset
- voi soriiiii
Yhä vieläkin...sanoin sille kyllä, että jättäisi ... sut rauhaan...
- sylkykuppi
No jos se mies ei kerta eroo hänestä niin ei se susta niin paljon ees oikeesti välitä! Jos et kelvannut silloin, niin miksi nytkään kelpaisit? Onhan sitä hienoa kerätä tällasta rakkaus haaremii...Jos sil on mustis nainen, niin eikös sillon siinä miehessä oo jo jokin vika. Mustikseksi ei synnytä, sellainen tapahtuu toisen tai oman tekojen myötä... Ja se menee yleensä niin et jos lähtee tollasen "rentun" mukaan joka lirkuttelee toista vaikka oma kumppani on muualla, niin se tulis tekee sen saman sulle jos olisittekin suhtees, tollasis ihmisi luottamus on aika häilyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769242Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per623368- 422748
- 272271
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto502237Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj202208- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151783- 681715
- 181649