Exän uusi mustasukkainen

KarolaH

Eräs mies, johon olin hulluna, ja hän minuun, no hän on ilmeisesti edelleen hulluna minuun, no minäkin häneen, mutta yritän päästä yli.. Sillä hän seurustelee nyt..seurusteli silloin jo kun meillä vielä oli jotain meneillään, vaikkei me koskaan varsinaisesti pariskunta oltukaan..
Miks hän seurustelee, jos kerta tahtois kuitenkin olla mun kanssa? En ihan ymmärrä..ja tää tekee mun hänestä yli pääsemisestä vaikeeta..
Ja tää hänen muijansa on mustasukkaista sorttia.. En kauhesti edes tykkää enää liikkua omalla paikkakunnalla, ku en halua törmätä tähän mustasukkaiseen naikkoseen. En jaksa kuunnella sen piipitystä.. Mitä voisin tehdä, että se lopettaisi ja antaisi olla? Miten saan sen tajuamaan, etten jahtaa hänen miestään? Ku se on pikemminki niin päin että mies jahtaa mua..

2

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi soriiiii

Yhä vieläkin...sanoin sille kyllä, että jättäisi ... sut rauhaan...

• sylkykuppi

No jos se mies ei kerta eroo hänestä niin ei se susta niin paljon ees oikeesti välitä! Jos et kelvannut silloin, niin miksi nytkään kelpaisit? Onhan sitä hienoa kerätä tällasta rakkaus haaremii...Jos sil on mustis nainen, niin eikös sillon siinä miehessä oo jo jokin vika. Mustikseksi ei synnytä, sellainen tapahtuu toisen tai oman tekojen myötä... Ja se menee yleensä niin et jos lähtee tollasen "rentun" mukaan joka lirkuttelee toista vaikka oma kumppani on muualla, niin se tulis tekee sen saman sulle jos olisittekin suhtees, tollasis ihmisi luottamus on aika häilyväinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      9242
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      62
      3368
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      42
      2748
    4. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      27
      2271
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      50
      2237
    6. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      20
      2208
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1937
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1783
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      68
      1715
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18