Minkälaisia nuo DD Audion ( Digital Designs ) subit on? Tullut uutena ainakin fanaticille:
http://www.fanaticaudio.com/posts/dd-audio-eli-digital-designs/
DD Audio kokemuksia?
6
3338
Vastaukset
- pooossoo
DD painemiehen perustyökalu...kyllä tuo merkki pitäs tuntee jos ei oo spl dynamics lasit päässä.Subbarit ainakin on VahVoja!
- Rakoelue
Juu, itellä on tämmönen:
http://ep-autohifi.net/digital-designs-500-series-le-m12.html
aikasemmin oli rainbown ja groundzeron tuotteita ja kokeeksi otin yhden tollasen.
Rainbow soi ehkä aikalailla yhtä puhtaasti, mutta painetta tuosta irtoaa kyllä melkosen paljon enemmän kuin vastaavan hintasesta sateenkaaresta.
Oon kyllä suositellu kavereilleki tuota merkkiä, niitä vaan ei oo ennen kovin monesta liikkestä saanu tilattua suomessa. - minä vaan 8
Onhan noi D D subit ihan mahtavia paine elementtejä. Mutta jos haet äänenlaatua niin en kovasti suosittele niitä siihen hommaan. Tehoo niille saa antaa ja paljon eivätkä kyllä hajoa ihan äkkiä ja painetta saat kyllä. Jos taas haet äänenlaatu subia niin hanki vaikka jl audio niin et pety.
- infinity2
Niin no onhan niitä muitakin merkkejä hifi elementteinä kun noi jl audiot. Noi audiot vaan taitaa olla sieltä kalliinmasta päästä. Onhan ne toki laadukkaita mutta eikös hifi tasoisia löydy myös autostudion referenssi sarjasta ja jopa pioneerilta.
- kassakas
Pioneerilla on ainoastaa äänenlaatuun tarkoitettuja subeja kahta eri mallia eli PRS ja RS-sarjalaiset. Molempiakin on vain kaksi mallia eli uudempi ja vanhempi. Itselläni on vanhempaa mallia oleva PRS-sarjalainen eli TS-W12PRS. Onha GZ:lla myös paljon hyviä subbassoja ja yksi hintalaatu suhteeltaan oleva on uranium sarjan uusi SQ subbarit.
- koita noi
Aikalailla mainettaan heikompia on noi D D kamat. Jos haluat laatua osta Rockford,Jl audio tai Genesis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908617
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264768- 504238
- 623807
- 513216
- 502990
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.442304Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382213