Mitä minun tulisi tehdä, kun joku hallitsee konettani etänä vaikka se ei olisi kytkettynä nettiin? Koneeni on temppuillut jo pitkään esim. käyttäessäni tekstinkäsittely ohjelmaa tekstiä saattaa poistua tai kopioitua itsekseen. Eilen palautin koneen tehdasasetuksille ja kun määritin windowsin salasanan ja kirjoitin sen ensin ylös paperille, ei salasana kuitenkaan toiminut. Salasanaa määrittäessäni merkkejä poistui itsekseen välillä ja salasanakenttä lähti itsekseen pois aktiivisesta tilasta vaikka vain kirjoitin salasanaa ja en klikannut mitään. Samalla aktivoitui myös päällekirjoitus eli piti painaa ins -näppäintä. En ikinä näe toista seinänaapuriani vaikka välillä saattaa siellä olla parvekkeen ovi auki tai joskus iltaisin valot päällä. Mitä minun tulisi tehdä? Olen datanomiopiskelija ja olen kertonut ongelmista myös eri opettajille, mutta en ole saanut apua.
Mitä tehdä kun konetta hallitaan etänä offlinetilassa?
Noobero
2
141
Vastaukset
Konetta ei voi hallita etänä jos se ei ole netissä.
Ja vaikka koneeseen olisi asennettu salaa jokín etähallintaohjelma niin se poistuu kun Windows asennetaan uudestaan kuten tässätapauksessa.- toisen näytölle
Joskus aikoinaan oli tapaus jossa seinänaapureila oli molemmilla langattomat näppäimistöt käytössä ilman salausta. Molemmat yritti kirjoittaa ja pyyhkiä kirjoituksia ristiin. En tiedä onko tuollainen nykyajureilla mahdolllista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467465
- 324108
- 573635
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522386- 532327
- 432278
- 372268
- 162256