SININEN KARHU

paluu

Mikäs siihen on tullut,2 vuoden poissa olon jälkeen tuo tuntuu enemminkin hautaustoimistolta.

25

3357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veikkaajaja

      hinnat noussu? ei enää opiskelijoita? eläkeläisiä tullut lisään huittisiin ja nuoret lähteny muualle? jotakin muuta?

    • poikennut

      alkuperäiset asiakkat puistossa ja eihän tuonne järkevä montaa kertaa kyllä
      mene.Olet oikeassa

    • henkselimiespomo

      Jaa kuulin et siellä joku "pavarotti" nykyään pitäjänä,että ei ihme!

    • kyllästynyt123

      Omistaja vaihtui siitä parhaasta melkolailla toiseen ääripäähän, henkilökunta vaihtunut aikalailla, varsinkin vanhat hyvät on poissa. Asiakkaiden viihtyvyyteen ei panosteta enää, vaan ollaan törkeitä ja porttikortti heilahtaa heti kun sanot/teet jotain joka ei nykyistä omistajaa miellytä. Hinnat nousseet aivan järkyttäviksi, osa taitaa olla jopa seke tason yläpuolella ja ennenhän paikka oli tunnettu halvoista hinnoistaan.

      Katsotaan nyt kuinka kauan jaksaa sinnitellä vai vetääkö konkkaan, vai ymmärtääkö myydä sitä ennen. Omiaan tuskin pois saa myymällä, niin uskallan epäillä, että konkkaan vetää kuten muutkin firmansa....

      • Assanbaariinvaan

        Tämä. Huittisissa osataan. Ärsytetään asiakkaat niin ei tee mieli käydä ko. medioissa. Karhu ja keilahalli.


    • Vaihtamallaparanee

      Itse henkilökohtaisesti käyn ennemmin nykyään Brewessä ja viikonloppuisin pyrin lähtemään muualle. Ei houkuttele enää niin mukavan ravintolan kuihtunut meno ja todella huonoon suuntaan mennyt ilmapiiri.

      Ennen se oli ns. toinen olohuone, nykyään paikka jossa tuntee usein olevansa jopa ei toivottu.

    • entinen kantis

      Näinhän se on, että pubi on aina ravintoloitsijansa näköinen.
      Ja tunnelma ja asiakkaat sen mukaan.

    • niinpänii

      Karhuhan on pitkä ja kapia.

    • Paikallista

      On aikamoinen paikka nyt olen parikertaa käynyt ja en enää mene koko ajan jotain kähinää jossain ja riidan haluisia ihmisiä ei sovellu rauhalliselle ihmiselle saa pahanmielen.

      • ansionsamukaan

        Iästä huolimatta,viimeisiä vetelevät lähes kaikki asiakkaat,ei ihme että tunnelma sen mukaan.
        Jos päivien ainoat bisnekset on kessu ja kalja,ei sillä kauaa eläkkään


    • 32456

      Paikka on ihan p*****stä. Fiksumpi nuoriso on jo lakannut käymästä. Poliisin ja muiden viranomasiten pitäisi tarkastaa paikka. Esimerkiksi poistumistiet on lain vastaiset. En mene koskaan niin "vaaralliseen paikkaan".

      • Nuoriso

        Fiksumpi nuoriso on tainnut muuttaa kylästä ajat sitten


    • EntinenAsukkiLaulaja

      Teemun omistamassa baarissa tuli aikoinaan käytyä. Ei ollut alakertaa vielä silloin ja vain tiistaisin oli karaoke päivä varattu. Hyviä aikoja - nyt on kuulemma narkkeja, manneja ja turkin että irakin poikia täynnä koko luola. Vittu mitä paskaa. No onneks Brewe löytyy!

    • kalle3

      kuka muuten omistaa kyseisen kiinteistön?

    • BrewersB

      Juu breween vaan. Eilenkin yöllä kauhee kahakka taas joku ampu terassin lasiin reiän. Hommais jonkun järkkärin sinne, kunnei kerran saa asiakkaita kuriin.

      • Jaana76

        Pitäiskö sunkin ottaa vaikka pää pois sieltä jostain, ja ensin selvittää mitä on tapahtunut, ennekuin täällä huuhtelet? Brewe on todellakin aina ollu hyvin tiukka ns. kurinpidossa, ja myös siitä tunnettu. Siellä on kyllä sen sortin henkilökunta että, itse sivusta usein seuranneena uskoisin kerrasta.


      • Jaana76

        Ja vielä sekin ihan höpöhöpöä, että "kauhee kahakka taas" . Kyllä se on kylän muissa paikoissa, missä on puukot ja pyssyt heiluneet. Taidat itse olla joku, joka on ulos ohjattu? Brewessä ei portsaria ole käsittääkseni muulloin kun joskus bändi-iltoina, koska ei tarvitse. Selkeät tuntuu olevan säännöt ja tiukka linja. Harmittaa tuollaiset huutelijat, joiden tarkoitus on vain mustamaalata. Minä olen Brewessä käynyt lähes alkuajoista asti, eikä todellakaan voi sanoa etteikö siellä valvonta olisi kunnossa.


      • Mimmuzka
        Jaana76 kirjoitti:

        Ja vielä sekin ihan höpöhöpöä, että "kauhee kahakka taas" . Kyllä se on kylän muissa paikoissa, missä on puukot ja pyssyt heiluneet. Taidat itse olla joku, joka on ulos ohjattu? Brewessä ei portsaria ole käsittääkseni muulloin kun joskus bändi-iltoina, koska ei tarvitse. Selkeät tuntuu olevan säännöt ja tiukka linja. Harmittaa tuollaiset huutelijat, joiden tarkoitus on vain mustamaalata. Minä olen Brewessä käynyt lähes alkuajoista asti, eikä todellakaan voi sanoa etteikö siellä valvonta olisi kunnossa.

        Karhussa pesiytyy tasan huumehörhöt ja muuten syrjäytyneet ihmiset. Sitten on nämä neljänkympin molemmin puolin olevat keski-ikäiset puolialkoholisoituneet omasta mielestään ikuisesti nuoret ihmiset, sekä perheelliset että perheettömät. Samat naamat aina.

        Jos haluaa kerran kaks vuodessa käydä viihteellä ja olla silloin rauhassa iltaa viettämässä niin noista kahdesta se on brewe.


    • SeOliSilloin

      Seken ex-omistaja Kehtosen Jouko "huutaa hätäänsä" joka lehdessä.
      Pitäisi ymmärtää, että aika entinen ei enää palaa. Parasta pistää rakennus matalaksi ja tehdä siihen uusi koulu.
      Seke on mennyttä, ei sitä kukaan halua.

    • Anonyymi

      Kuulin huhun et sininen karhu avattaisiin taas kun seke ei vedä.

      • Anonyymi

        Ne ei avaa minkäänlaista karhua. Ei isoa eikä pientä kun käänsitte selkänne sekelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ei avaa minkäänlaista karhua. Ei isoa eikä pientä kun käänsitte selkänne sekelle.

        Kyllä joku muu voi avata karhun. Talohan on myynnissä.
        Järkevää se ei ole kun kaljaa saa niin monesta paikasta mutta jos tykkää haasteista niin siitä vaan hommaamaan harmia itselleen.


    • Anonyymi

      Ainakin sateenkaarivalot sammui . Sähkölasku varmasti iso.

      • Anonyymi

        Plus vuokra ja palkat. Pitäs oven käydä paljon taajemmin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe