Joutaisinko kuolla

Hylkiö

Tämä yhteiskunta on tulossa todella kylmäksi, ja tuottamattomat heitetään sivuun.
Minulla löytyi 2 vuotta sitten syöpä ja silloin sanottiin, että seuranta vähintäin 5 vuotta puolen vuoden välein.
Nyt sitten kahden vuoden jälkeen minulle sanottiin, että kohdallani on tehty päätös ettei seurantaa jatketa.
Joka kerta kontrollikäynneissä on löytynyt syöpää, ja nytkin löytyi, mutta päätös oli tehty jo aikaisemmin ennen kontrollia.

74

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lusiina

      Oletko saanut hoitoa syöpiisi aiemmin? Jossain vaiheessa kun kaikki hoidot on annettu, seurannat lopetetaan. Tarvittaessa menet terveyskeskukseen tai yksityiselle jos jotain oiretta on.Joku syyhän seurannan lopettamiselle on, se ei kuitenkaan estä hakeutumasta tarvittaessa lääkäriin.

      Yhteiskunnassa on menossa raju säästökuuri, mutta kyllä käsittääkseni asianmukaiset hoidot vielä annetaan, turhia koitetaan karsia pois.

      • Hylkiö

        Olen saanut hoitoa ja lopetuksen syy oli säästö. Kehoitettiin itseseurantaan ja TK:n seurantaan. Ei kuulema ole resursseja kontrolloida näin lääkäri sanoi. Joka kerta on löydetty vähemmän ja pienempiä pesäkkeitä ja ne on saatu aina pois. Vuosi sitten tarkastuksen teki professori ja oli sitä mieltä, etttä seuranta on oltava 5 vuotta.


      • Hylkiö kirjoitti:

        Olen saanut hoitoa ja lopetuksen syy oli säästö. Kehoitettiin itseseurantaan ja TK:n seurantaan. Ei kuulema ole resursseja kontrolloida näin lääkäri sanoi. Joka kerta on löydetty vähemmän ja pienempiä pesäkkeitä ja ne on saatu aina pois. Vuosi sitten tarkastuksen teki professori ja oli sitä mieltä, etttä seuranta on oltava 5 vuotta.

        Saako kysyä, mikä syöpä sinulla on? Ja oletkos Suomessa?


      • Hylkiö
        ludzia kirjoitti:

        Saako kysyä, mikä syöpä sinulla on? Ja oletkos Suomessa?

        Olen Suomessa ja Basaliooman yksi niistä pahemmista muodoista. Niitä on kuulema monia eri muotoja aika vaarattomiakin jokunen ja yksi on aika vaarallinen syöpälääkärin mukaan. Minulla on, ei pahin, mutta aika paha muoto.
        Vaarallisuus näissä muodoissa menee "portaittain" syöpälääkärin mukaan.
        Itse en ole edes terveydenhoitoalalla joten ei minulla ole mitää pätevyyttä tunnistaa milloin on syöpää ja milloin ei ihomuutoksisssa.
        Ei sitä ensimmäistäkään ilmentymää terveyskeskuslääkärikään tunnistanut, sanoi vain ihottumaksi.
        Otti kuitenkin näytteen kun en hellittänyt. Näyte paljasti, että kyseessä olikin syöpä.


      • Lusiina
        Hylkiö kirjoitti:

        Olen Suomessa ja Basaliooman yksi niistä pahemmista muodoista. Niitä on kuulema monia eri muotoja aika vaarattomiakin jokunen ja yksi on aika vaarallinen syöpälääkärin mukaan. Minulla on, ei pahin, mutta aika paha muoto.
        Vaarallisuus näissä muodoissa menee "portaittain" syöpälääkärin mukaan.
        Itse en ole edes terveydenhoitoalalla joten ei minulla ole mitää pätevyyttä tunnistaa milloin on syöpää ja milloin ei ihomuutoksisssa.
        Ei sitä ensimmäistäkään ilmentymää terveyskeskuslääkärikään tunnistanut, sanoi vain ihottumaksi.
        Otti kuitenkin näytteen kun en hellittänyt. Näyte paljasti, että kyseessä olikin syöpä.

        Ei kan sinulla varmaan nyt sitten muuta mahdollisuutta ole kuin käydä näyttämässä omalla lääkärilläsi jos havaitset jotain poikkeavaa, tai yksityislääkärillä jos on varaa?Mitä sinuklke niissä seurannoissa on tehty, katsottu iho kauttaaltaan?


      • Hylkiö
        Lusiina kirjoitti:

        Ei kan sinulla varmaan nyt sitten muuta mahdollisuutta ole kuin käydä näyttämässä omalla lääkärilläsi jos havaitset jotain poikkeavaa, tai yksityislääkärillä jos on varaa?Mitä sinuklke niissä seurannoissa on tehty, katsottu iho kauttaaltaan?

        Ei ole varaa yksityiseen. Omalääkäri ei tunnistanut alunperinkään kyseeessä olevan syövän, en tiedä joko on oppinut.
        Siellä on tarkistettu iho ympäriinsä ja poltettu pois löydökset., joita on ollut joka kerta, nytkin oli kaksi.
        Lisäksi oli kaksi epäilyttävää joista otti näytepalan, mutta silti pois kontrolleista kun ei ole rahaa eikä resursseja.


      • Hylkiö kirjoitti:

        Ei ole varaa yksityiseen. Omalääkäri ei tunnistanut alunperinkään kyseeessä olevan syövän, en tiedä joko on oppinut.
        Siellä on tarkistettu iho ympäriinsä ja poltettu pois löydökset., joita on ollut joka kerta, nytkin oli kaksi.
        Lisäksi oli kaksi epäilyttävää joista otti näytepalan, mutta silti pois kontrolleista kun ei ole rahaa eikä resursseja.

        No oisko näinkin että pelkkien mahdollisten ihomuutosten seuranta ei ole aihe olla seurannoissa? Tarkkaile itse ja tarvittaessa mene lääkäriin. Ei lääkärikään silmämääräisesti aina voi sanoa mikä on syöpäää ja mikä ei. tarvitaan koepala.


      • Hylkiö
        ludzia kirjoitti:

        No oisko näinkin että pelkkien mahdollisten ihomuutosten seuranta ei ole aihe olla seurannoissa? Tarkkaile itse ja tarvittaessa mene lääkäriin. Ei lääkärikään silmämääräisesti aina voi sanoa mikä on syöpäää ja mikä ei. tarvitaan koepala.

        Poispoistetuissa on syöpälääkärin mukaan ollut aivan selvästi syöpä. Ne joissa ei hänen mielestään ole ollut selvä niin niistä näyte. Näytteitä on otettu joka kerta ja vain kerran yhdessä ei ollut syöpää, kaikissa muissa näytteissä on ollut.
        Ylilääkäri, professori sanoi vuosi sitten kyseeessä olevan niin voimakkaasti uusivan, että oltava vähintäin viisi vuotta puolen vuoden välein kontrolleissa.
        Nyt on ääni kellossa muuttunut vaikka heidän mielestään selviä löydöksiä on ollut joka kerran.
        On tämä elämä muutenkin välillä aika raskasta, mutta siihenhän murheeni kontrolleista loppuisi.


      • Hylkiö kirjoitti:

        Poispoistetuissa on syöpälääkärin mukaan ollut aivan selvästi syöpä. Ne joissa ei hänen mielestään ole ollut selvä niin niistä näyte. Näytteitä on otettu joka kerta ja vain kerran yhdessä ei ollut syöpää, kaikissa muissa näytteissä on ollut.
        Ylilääkäri, professori sanoi vuosi sitten kyseeessä olevan niin voimakkaasti uusivan, että oltava vähintäin viisi vuotta puolen vuoden välein kontrolleissa.
        Nyt on ääni kellossa muuttunut vaikka heidän mielestään selviä löydöksiä on ollut joka kerran.
        On tämä elämä muutenkin välillä aika raskasta, mutta siihenhän murheeni kontrolleista loppuisi.

        No onko todellista et sanovat et säästöjen syytä et kontrollit loppuu? Meet vaan aina näyttämään ja jos urputtavat niin vaadi kirjallinen lausunto tutkimatta jättämisestä ja säästösyistä. Ei kai vieklä ainakaa noin voisi luulla lääkäreiden taholtakaan tehtävän?


    • Reaaliaikaista!

      Minulta ohi 5 vuotiskontrollit viime toukokuussa. Ensin 4 kk välein 3 v, sitten 1 v puolen vuoden ja viimeisin vuoden. Vielä ollaan terveen kirjoissa. Viimeisessä kontrollissa kysyin lääkäriltä, onko kontrolliaika vielä 5v? Siihen lääkäri sanoi, että tässä syöpälajin kontrollissa nyt 3 v.
      Ilmeisesti pyritään säästämään syövänhoidoissa.
      Kuulostaa siltä, että syöpäpotilaan pitää olla omatoiminen, jos huomaa jotain muutoksia kehossaan ja vaatia/tapella saaden tutkimuksia tai hoitoja.
      Jaksamisia aloittajalle! Tässä palstassa et ole hylkiö, vaan inhimilinen syopäpotilas, joka tahtoo jakaa tietoja reaaliaikaisesti.

      • Hylkiö

        Sstö oli tässäkin kyseessä. En ollut lääkärin mukaan parantunut, mutta en myöskään sellainen jolla ei ole hoidoista apua. Kehoitti tulemaan jos huomaan syöpäilmentymiä ihollani.
        Ise on kuulema tunnistettava, mutta kuinkahan saan pätevyyden tunnistukseen kun ei sitä Terveyskewskuslääkärilläkään ollut kun ensimmäisen kerran ilmeni.


      • vvbcvcb
        Hylkiö kirjoitti:

        Sstö oli tässäkin kyseessä. En ollut lääkärin mukaan parantunut, mutta en myöskään sellainen jolla ei ole hoidoista apua. Kehoitti tulemaan jos huomaan syöpäilmentymiä ihollani.
        Ise on kuulema tunnistettava, mutta kuinkahan saan pätevyyden tunnistukseen kun ei sitä Terveyskewskuslääkärilläkään ollut kun ensimmäisen kerran ilmeni.

        Mene syöpiksen oirepoliklinikalla mikäli asut Pääkaupunki seudulla,siellä on asiantuntija tutkija


      • Hylkiö
        vvbcvcb kirjoitti:

        Mene syöpiksen oirepoliklinikalla mikäli asut Pääkaupunki seudulla,siellä on asiantuntija tutkija

        En asu pääkaupunkiseudulla.
        Tuossa edellisessä kirjoituksessani piti lukea,"Säästö oli tässäkin kyseessä".
        Muutenkin täynnä kirjoitusvirheitä, olin niin väsynyt ja huonosti nukkunuta kun kirjoitin joten tuli virheitä paljon.


      • Jaksamisia ap-lle!
        Hylkiö kirjoitti:

        En asu pääkaupunkiseudulla.
        Tuossa edellisessä kirjoituksessani piti lukea,"Säästö oli tässäkin kyseessä".
        Muutenkin täynnä kirjoitusvirheitä, olin niin väsynyt ja huonosti nukkunuta kun kirjoitin joten tuli virheitä paljon.

        Mahtaakohan olla avuksi googlaamalla erilaisia luomeja, muistaakseni risto.suhonen tai sinne päin? Niin että jos haluaa tutkia omatoimisesti vertaamalla omaan?
        Todella harmillista, kun lama iski nyt Suomeen, ja monissa asioissa pitää säästää. Ei kai auta muu kuin vaan googlaamalla monia itsehoitamis- tai selviytymiskeinoja. Jokainen syöpäpotilas joutuu selviämään päivä kerrallaan.
        Sairaala antaa hoitoja resurssien mukaisesti.


      • Hylkiö
        Jaksamisia ap-lle! kirjoitti:

        Mahtaakohan olla avuksi googlaamalla erilaisia luomeja, muistaakseni risto.suhonen tai sinne päin? Niin että jos haluaa tutkia omatoimisesti vertaamalla omaan?
        Todella harmillista, kun lama iski nyt Suomeen, ja monissa asioissa pitää säästää. Ei kai auta muu kuin vaan googlaamalla monia itsehoitamis- tai selviytymiskeinoja. Jokainen syöpäpotilas joutuu selviämään päivä kerrallaan.
        Sairaala antaa hoitoja resurssien mukaisesti.

        Sitä ensimmäistä löydöstä joka oli päässyt kohtalaisen pitkälle lääkärit hoiti ihottumana. Se ei ollut luomi koko aikana vaan suuri alue joka alkoi vuotaa verta ja mätää lähes jatkuvasti. Se oli jo alkanut tehdä kuoppaa minuun niinkuin tämä kuulema syö pois solukkoa. Se oli jo aika hankala heidänkin poistaa ja poistoalueeella oli kova polte yötä päivää monta kuukautta.


    • bvbnvbnbv

      Jokaisella on aikansa kuolla,nautitaan päivistä jotka saamme elää

    • fghfhh

      Minä saan lähetteen torstaina syöpikselle pikkasen on perhosia vatsassa.Kainalosta löytyi n,5cm patti toinen rinta on leikattu ja kainalo tyhjennetty.Täytyy vaan olla lujana jotta saa hoitoa.Voimia sinulle

    • samaa sakkia ollaan

      Tuottmattomat yksilöt pois se on nykyhallituksen kova politiikka. Mitä meistä köyhistä ja sairaista on muuta kun rasitetta yhteiskunnalle, niin siellä ajatellaan. Hylkiöitä me kaikki sairaat ollaan niiden mielestä.

      • Lusiina

        Ja suomalaiset alituu mitä ylhäältä sanotaan ;)


      • -ra bnbn

        Niin ja kylmemmäksi menee koko ajan.Täytyy priorisoida kaikki köyhiltä ja sairailta pois


    • Miljoonia on

      Mihin köyhät tarvitsee rahaa, nehän on jo tottuneet puutteeseen.
      Me rikkaat ei olla totuttu puutteeseen joten meille rahat kuuluu.
      Minunkin pitäisi vaihtaa kevääll uuteen huvipurteen, vanhalla on mennyt kaksi kesää. Oikein saa hävetä ystävien silmissä vanhalla kaukalolla purjehtiminen.

      • On sulla rankkaa :).


      • -rabnbn

        Ainoastaan moukka kehuu rahoillaan.Tuo on ihan paska puhetta sinulla mitään huvipursia ole.Mieti sanojasi sitten kun seisot leipäjonossa tuhansien köyhien kanssa.Onneksi Taivaanisä näkee leveilysi ja pistää sinut kulkemaan hiljaa mieti miltä silloin tuntuu.Mitä rikas rahoilla tekee jos jo on rahaa niin ettei pas.alle taivu.Ihmisiä lapsiakin kuolee nälkään ja sinä täällä pröystäilet rahoillasi olet todella mätäpaise ja paha sellainen


      • Hylkiö

        Vai on miljoonia. Nauti niistä. Hautausmailla on paljon kuolleita miljonäärejä. Siellä on varmasti tilaa sinullekkin.


      • Ei katkera
        Hylkiö kirjoitti:

        Vai on miljoonia. Nauti niistä. Hautausmailla on paljon kuolleita miljonäärejä. Siellä on varmasti tilaa sinullekkin.

        Katkeruus puhuu. Varakas saa aina parasta mahdollista hoitoa. Jonota sinä turhaan.... Taitaisi myös sinulle miljoona kelvata!


      • Khartum
        Ei katkera kirjoitti:

        Katkeruus puhuu. Varakas saa aina parasta mahdollista hoitoa. Jonota sinä turhaan.... Taitaisi myös sinulle miljoona kelvata!

        Jahah sinä siis laitoit tuon raha kirjoituksen. Ilmeisesti olet todellisuudessa köyhä ja katkera. Olet aika säälittävä reppana kun tulet syöpäpotilaille ilkkumaan.
        Miksikähän rikkaitakin kuolee syöpää aivan niinkuin köyhiäkin. Tappaa se tauti rikkaan yhtä hyvin.
        Muistele näitä sanojasi kun olet itse hoitoa hakemassa. Varaudu siihen, että itsellesi joku ilkkuu ja ystävät jättää.


      • -ranmnm
        Khartum kirjoitti:

        Jahah sinä siis laitoit tuon raha kirjoituksen. Ilmeisesti olet todellisuudessa köyhä ja katkera. Olet aika säälittävä reppana kun tulet syöpäpotilaille ilkkumaan.
        Miksikähän rikkaitakin kuolee syöpää aivan niinkuin köyhiäkin. Tappaa se tauti rikkaan yhtä hyvin.
        Muistele näitä sanojasi kun olet itse hoitoa hakemassa. Varaudu siihen, että itsellesi joku ilkkuu ja ystävät jättää.

        Niin kukaan rikas ei tänne tulisi kirjoittamaan


    • mbbbmm

      Ruumispaisdassa ei ole taskuja joten mitään et mukaasi saa,harmittaako kun perinnön joudut jättämään jälkeesi

      • RAHA rauhoittaa

        -rahan se siinä. -ra raha rauhoittaa ja rahan avulla saat laadukasta terveydenhoitoa. Et anele että saanko hoitoa. Kyllä se tekee elämästä parempaa. Itse olen saanut hyvän avun yksityissektorilta. Avun saa heti ja tutkmukset saman tien.


      • bnbbnn
        RAHA rauhoittaa kirjoitti:

        -rahan se siinä. -ra raha rauhoittaa ja rahan avulla saat laadukasta terveydenhoitoa. Et anele että saanko hoitoa. Kyllä se tekee elämästä parempaa. Itse olen saanut hyvän avun yksityissektorilta. Avun saa heti ja tutkmukset saman tien.

        Niimpä.Olen jutellut papin ja lääkärin kanssa joka tekee koti käyntejä ja kysynyt ovatko rikkaat onnellisia.Vastaus oli ei heillä on murheita muillekkin jakaa ja lapsille ei ole aikaa kun ovat aina töissä tai muissa riennoissa.Mikäli sinulla on ylimääräistä mikset auta vaikka katulapsia,mutta niinhän se on että köyhä ontaa vähästäänkin mutta rikas ei paljostakaan.


    • vvbvcb

      Lueppa raamatusta kuinka vaikeaa rikkaan on päästä taivaaseen.

      • vnncn

        Ja kuinka paljon rikkaat tekevät mitä hyvänsä jotta saisivat lisää rahaa mikään rahasumma ei heille riitä ahneita itsekkäitä ovat.Myisivät vaikka mummonsakkin kunhan vaan rahaa virtaisi heidän tileilleen.


    • mbmbhm

      Terveyttä,rakkautta ja elinpäiviä et rahallakaan saa

      • Rikas elää pitempään

        Tiedätkö -ra, että hyvin toimeentulevalla niin miehellä kuin naisella on suuret terveyserot. Ne hyvin toimeentulevat elävät keskimäärin 10 vuotta pidemmän elämän kuin köyhä väestönosa.
        Mikä olisi sinunkin käydä vaikka yksityisellä hammaslääkärillä, saisit ne tekarit tuota pikaa.


    • -ranmnmn

      Mitä tekisin rikkauksilla kun joutuisin tekemään pitkiä työpäiviä lapsille ei olisi aikaa,suuressa omakotitalossa ei olisi aikaa olla kun yö.Minä haluan antaa kaiken vapaaaikani lapsilleni,en kaipaa muita ihmisiä enkä harrastuksia.Kotona on paras olla.En kaipaaulkomaanmatkoja,turkkejä ym,ja olla äijäni palvelija niin kotona kun sängyssäkään-

    • -ranmnm

      rahasta huolimatta moni rikas sairastuu kuolemaan johtavaan sairauteen siinä rahat eivät auta mitään,vai luuletko jotta auttaa?Miksi sitten nuoria rikkaita sortuu huumeisiin ja kuolevat yliannostukseen eivätkö he olekkaan onnellisia rahoistaan?Moni rikas on myös tosi perverssi kyttäilee teini tyttöjä kun oma eukko on rupsahtanut,ikävä kyllä ikä jättää jälkensä meihin jokaiseen vai menetkö kauneusleikkaukseen vuoden parin välein,koko ajan pelkona jottei äijä elättäjä jätä nuoremman ja kauniimman takia.

      • sitra t....kauppiask

        -ra vauhdissa,näitä saa kai taas edessäpäin täälä lukea, huumeita,prostituutiota,perverssejä, äijiä jne.-ra rauhoitu,ei tätä kukaan halu tänne,sun ihan omia kokemuksia,luettu monet kerrat vuosien varsilla. Ryhdistäydy, ette käy kuin kävi kauppa reisulla....


    • -ranmnm

      Jokainen ihminen on yhtä arvokas.Alastomana tänne tullaan ja alasti lähdetään.Toiset vaan saavat paremmat pelikortit jo lapsesta lähtien.Rikas tai köyhä molemmilla on vain yksi elämä jonka jokainen elää niinkuin parhaaksi katsoo

    • -ranmnm

      Rikas saa aina epäillä onko hänellä ystäviä,vaiko sen takia jotta voisi hyötyä sinusta,rahoilla leveileminen on moukkamaista.Kukaan oikeasti rikas ei rahoillaan leveile,paitsi jos raha on sinun Jumalasi

    • Khartum

      Noille rikkauksilla kehujille suosittelen tämän paivän Aamulehden liitteestä isoa juttua.
      Siinnä näkyy ettei rikkaus auta tippaakaan kun vakava syöpä iskee.
      On firmoja suomessa ja ulkomailla, toista sataa vuokra-asuntoa omistuksessa.
      suuria taloja suomessa
      Rahaa joka lähtöön.
      Kun vakva syöpä iski vaimoon, ei mitään apua rahasta.

    • Aivonverenvuotoa

      Valitettavasti en nettiversiosta löytänyt juttua, mutta löytyi hyvä juttu, kuinka tupakointi ja korkea verenpaine lisäävät aivoverenvuotoa, lukekaa röökimimmit.

    • Hirveetä myrkkyä

      Mitäs mieltä olette röökimimmit. Tupakointi yhdistettynä korkeaan verenpaineeseen nostaa aivoverenvuodon riskin 20 kertaiseksi verrattuna ei-tupakoijaan, ei verenpainetautia sairastavaan. Mitäs tuosta, kun se tupakka rauhoittaa...

      • Näin se vain on!

        Lopettaa tupakointi ja heti,eikä mitää turhia selityksiä,maksaa rahaa ja pilaa terveyden sen tietävät kaikki tänä päivänä!


    • TA YSKII

      Kysyisin Hylkiöltä oliko paikka TAYS. Siellä on kuulema tehty viimeaikoina kovaa karsintaa.

      • Hylkiö

        Olipa hyvinkin.


    • Olipa yllätys

      Olipa yllätys tuo paikka. Vuosia sitten opiskelutoverini sairastui rintasyöpään ja oli tyytyväinen hoitoon ja seurantaan. Ilmeisesti toinen tyyli nykyisin.

      • Kansa kärsii

        Nyt on säästöjen ja kustannuksista leikkausten aika koittanut. Keneltä muulta sitä ensin otetaan kuin sairailta, köyhiltä ja heikoilta.
        Ei tuo ainoa kohta ole jossa heillä (TAYS) on raju säästö menossa ja seuraukset kärsii sairaat.


    • Hylkiö

      Meinaa masennus iskeä tosissaan, ei kunnolla unta eikä jaksa kohta.

      • 26899776

        oliskohan syytä itsetutkiskeluun. ei tänne saa tuollaisia kirjoitella


      • enna 1
        26899776 kirjoitti:

        oliskohan syytä itsetutkiskeluun. ei tänne saa tuollaisia kirjoitella

        Tänne saa vapaasti kirjoittaa kunhan ei herjoja kirjoita


      • Aika lopettaa nyt
        enna 1 kirjoitti:

        Tänne saa vapaasti kirjoittaa kunhan ei herjoja kirjoita

        tÄÄ OLI SITTE KORRILLE JA IRKULLE!


      • enn 1
        Aika lopettaa nyt kirjoitti:

        tÄÄ OLI SITTE KORRILLE JA IRKULLE!

        Ei täällä kenellekkään kieltoja jaella


    • Ne säästöt

      Sinuna varaisin ajan tk:sta, sano että terveys romuttuu tätä menoa.

      • gmghg

        Niin pyydä akuutti aika,kun samana aamuna soittaa saa ajan samalle päivälle niin ainakin täällä pääkaupunki seudulla


    • Serkkkupoika1

      Tiedän kuka tuo kirjoittaja on. Hän on sukulaismies ja yhteiskunnale täysin hyödytön kuten koko hänen elämänsä on ollut.
      Ei hänkään silti kuolemaa ansaitse tai ei ansaitse mitään, ei kuolemaa ei elämää.

      • sinunkin vuoro tulee

        Tekstisi on aivan sairasta serkkupoika


      • enna 1

        z Kuinka kukaan tuollaista voi kirjoittaa


    • enna 1

      Sitkeästi vaan lääkärille

    • poistuollaiset

      Hei aloittaja turhaan tulit tänne itkemään. Mene pois

    • Plussaatietojakamaan

      Hylkiö, osaatko sivuta asiattomat kommentit? Olet arvokas tietotaitoja jakava syöpäpotilas! Sinnittele tämän syöpäpotilaiden palstassa! Kuten eräs mukava vanha palstailija jaksaa kertoa kuulumisiansa tälle palstalle. Plussaa kaikille asiallisille!

      • Hylkiö

        Ei minua ne häiritse. Joillain on henkinen paha olo niin syvä, että purkavat sitä toisiin saman kohtalon alaisiin. Jotkut ovat taas henkisesti sairaita jotka etsivät helpotusta ilkeydestä.


    • Mineliina

      Hei Hylkiö älä jätä kirjoittelua pois. Olet mielenkiintoinen uusi tulokas ja sinunlaisiasi tarvitaan lisää.

    • Moniax

      On nopea syöpätesti: Virtsasta tutkitaan onko CG- hormonia.

      • 039857554gö

        Mitä oikein höpiset.


      • LL34

        Se on hormoni on HCG ja sillä nyt ei voida kummosemmin syöpää seuloa (kyseessä on istukkahormoni jonka nousee naisilla raskaana ollessa, joissakin syöpätapauksissa se nousee _miehillä_, miksikään seulontamenetelmäksi siitä ei miehillekään ole.


      • -ra

        Varmaankin eturauhassyöpä


      • 12-12

      • -ra

    • Muuta lukenut

      LL34, selitä ja perustele tarkemmin. Lähdelinkkejä, kiitos.

    • Maahh
      • poistui pois

        joutaisinko kuolla ei enä ole


      • Kurja juttu
        poistui pois kirjoitti:

        joutaisinko kuolla ei enä ole

        Onko hän sitten kuollut, oletko omainen, mitä tapahtui.


      • Lähin omainen
        Kurja juttu kirjoitti:

        Onko hän sitten kuollut, oletko omainen, mitä tapahtui.

        Lähin omainen


    • -ra

      Ei kukaan joutaisi kuolla

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7751
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      77
      3774
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1323
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1087
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1022
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1007
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      833
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      718
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      715
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      38
      663
    Aihe