Tiedän että siviiliammatti auttaa huomattavasti pääsyyn rauhanturvaajaksi.
Olen ollut useamman vuoden töissä mm. (4 vuotta tehtaalla) ja kohta 3 vuotta varastolla. Onko tällasella taustalla mahdollisuus päästä rauhanturvaajaksi ammattii kysymyksen puolesta?
Kunto on hyvä, passi on hyvä/hyvä, ei ole allergioita kielitaito löytyy yms.
Esitän kysymyksen vaan sellasille jotka tietää, eikä oleta =) Eli jos olet ollu "alhaalla" niin oletko tavannu siellä ihmisiä joilla on vaan peruskoulu tausta?
YK-joukkoihin, kysymys
4
703
Vastaukset
- ....................
Ei muuta kuin lähetät hakemuksen säkylään ja skriivaat työkokemuksen siihen,ihan tyhjä mitään diipadaapaa kirjoitella maailman parannuksesta sitten niihin hakemuksiin.Kyllä siellä varasto ukkojakin oli. t: mekaanikkona vuoden ollut masarin kentän kupeessa
- --------
Ok, kiitos vastauksesta. Mites muuten niissä papereissa, jossa kysellään terveyden tilaa, niin jos niissä ei oo ihan täysin rehellinen, niin tarkasteleeko ne taustaa lääkärintiedoista, vai tekeekö ne ite arviot? Mulla on siinä yks kohta jonka pelkään haittaavan sinne pääsyä, mutta sillä ei oo nykyään mitään vaikutusta. Näyttää vaan huonolta papereilla :/
- Niinpäniin
-------- kirjoitti:
Ok, kiitos vastauksesta. Mites muuten niissä papereissa, jossa kysellään terveyden tilaa, niin jos niissä ei oo ihan täysin rehellinen, niin tarkasteleeko ne taustaa lääkärintiedoista, vai tekeekö ne ite arviot? Mulla on siinä yks kohta jonka pelkään haittaavan sinne pääsyä, mutta sillä ei oo nykyään mitään vaikutusta. Näyttää vaan huonolta papereilla :/
Siellä tehdään lääkärintarkastus.
- Exfasu
Moro, itse 3 keikkaa heittäneenä tiedän että oli alhaalla myös vain peruskoulun käyneitä,tosin palvelukseni sijoittuvat vuosien 95-01 väliin ja silloin niin haku kuin koulutuskin olivat varmasti erillaisia kuin tänäpäivänä, näillä vain peruskoulun käynneillä tosin oli vuosia työkokemusta takana, oli raksamiehiä,rekkakuskeja ym. Aina voi laittaa paperit vetämään,et häviä siinä mitään ja mahdollisesti sinulle selviää myös mitä koulutusta/kokemusta tarvit päästäksesi joukkoihin,ei muuta kuin tulta päin vaan:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665331- 634484
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204301- 513710
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363677Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest463664Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv432859- 262767
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo702454