Tiedän että siviiliammatti auttaa huomattavasti pääsyyn rauhanturvaajaksi.
Olen ollut useamman vuoden töissä mm. (4 vuotta tehtaalla) ja kohta 3 vuotta varastolla. Onko tällasella taustalla mahdollisuus päästä rauhanturvaajaksi ammattii kysymyksen puolesta?
Kunto on hyvä, passi on hyvä/hyvä, ei ole allergioita kielitaito löytyy yms.
Esitän kysymyksen vaan sellasille jotka tietää, eikä oleta =) Eli jos olet ollu "alhaalla" niin oletko tavannu siellä ihmisiä joilla on vaan peruskoulu tausta?
YK-joukkoihin, kysymys
4
521
Vastaukset
- ....................
Ei muuta kuin lähetät hakemuksen säkylään ja skriivaat työkokemuksen siihen,ihan tyhjä mitään diipadaapaa kirjoitella maailman parannuksesta sitten niihin hakemuksiin.Kyllä siellä varasto ukkojakin oli. t: mekaanikkona vuoden ollut masarin kentän kupeessa
- --------
Ok, kiitos vastauksesta. Mites muuten niissä papereissa, jossa kysellään terveyden tilaa, niin jos niissä ei oo ihan täysin rehellinen, niin tarkasteleeko ne taustaa lääkärintiedoista, vai tekeekö ne ite arviot? Mulla on siinä yks kohta jonka pelkään haittaavan sinne pääsyä, mutta sillä ei oo nykyään mitään vaikutusta. Näyttää vaan huonolta papereilla :/
- Niinpäniin
-------- kirjoitti:
Ok, kiitos vastauksesta. Mites muuten niissä papereissa, jossa kysellään terveyden tilaa, niin jos niissä ei oo ihan täysin rehellinen, niin tarkasteleeko ne taustaa lääkärintiedoista, vai tekeekö ne ite arviot? Mulla on siinä yks kohta jonka pelkään haittaavan sinne pääsyä, mutta sillä ei oo nykyään mitään vaikutusta. Näyttää vaan huonolta papereilla :/
Siellä tehdään lääkärintarkastus.
- Exfasu
Moro, itse 3 keikkaa heittäneenä tiedän että oli alhaalla myös vain peruskoulun käyneitä,tosin palvelukseni sijoittuvat vuosien 95-01 väliin ja silloin niin haku kuin koulutuskin olivat varmasti erillaisia kuin tänäpäivänä, näillä vain peruskoulun käynneillä tosin oli vuosia työkokemusta takana, oli raksamiehiä,rekkakuskeja ym. Aina voi laittaa paperit vetämään,et häviä siinä mitään ja mahdollisesti sinulle selviää myös mitä koulutusta/kokemusta tarvit päästäksesi joukkoihin,ei muuta kuin tulta päin vaan:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003164478- 162216
- 1882036
- 1071446
- 741316
- 74972
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57937IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2889Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119814Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59736