Olen 19v tyttö, tänään plussasin kaksi testiä (en uskonut ensimmäistä). Parin viikon ajan on ihmetelty ja epäilty keliakiaa/maito-ongelmia kun maha on ollut niin sekaisin ja kipeä. Testasin kuitenkin varalta kun mielestäni menkkojen olisi pitänyt alkaa jo ja rinnat oli kipeät. Ilmeisesti mun keliakia oli sittenkin vauva.
Nyt pitäis päättää miten toimitaan. Ollaan 21v miehen kanssa oltu naimisissa kesä-heinäkuun vaihteesta ja asutaan omassa asunnossa, kumpikin on vielä koulussa.
Oon tehnyt abortin 14v, vaikka tiedän etten olisi todellakaan silloin ollut valmis, olen katunut ja miettinyt päätöstäni sen jälkeen. Nykyisen miehen kanssa ei ole käytetty ehkäisyä sen jälkeen kun kummaltakin oli taudit testattu, koska ollaan eletty siinä uskossa etten voi saada enää lapsia. No, pari vuotta se piti paikkansa..
Itse haluaisin pitää lapsen, mies arvelee omaa suhtautumistaan asiaan. On kuitenkin luvannut pysyä vierellä vaikka mitä kävisi. Mietin myös omia opintojani joita en ehtisi käydä loppuun. En vaan tiedä haluanko taas vuosia katua päätöstäni.
Plussan testannut
1
150
Vastaukset
- LA 30.9.
"Nykyisen miehen kanssa ei ole käytetty ehkäisyä sen jälkeen kun kummaltakin oli taudit testattu, koska ollaan eletty siinä uskossa etten voi saada enää lapsia"
Mistä olet saanut päähäsi ettet voisi saada lapsia??? Gynekologiko sinulle sen on sanonut? Onko sinulla jokin sairaus joka mahdollisesti vaikeuttaa raskaaksi tuloa?
Olet tietoisesti miehesi kanssa ollut suojaamattomassa yhdynnässä, olette aikuisia, kantakaa sitten sen mukaisesti vastuunnekin.
Haluat pitää lapsen, sitten totta kai pidät lapsen. Voit käydä koulua vielä pitkään ja jatkaa sitten kun lapsi on sen ikäinen että hänet voi laittaas hoitoon. Kerrot että asutte omassa asunnossa. Ja käytte koulua, kumpikin. Millä te elätätte sitten itsenne, maksatte asuntolainaa jne.? Vai käyttekö te koulua ja olette siinä sivussa sitten työelämässäkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2142829
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262702En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781773Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371332Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631308- 471098
- 991011
- 108861
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833