Nousumerkkien kumppanit?

Nouseva uteliaisuus

Luin jostain, että usein käy niin, että ihmiset vetävät puoleensa nousumerkkinsä vastamerkkiä. Tarkoittaa siis, että jos nousumerkkisi on esim. kalat, niin vedät silloin puoleesi paljon neitsyitä. Nousuleijonat vetävät taas puoleensa vesimiehiä, nousukauriit rapuja jne.

Itse olen ollut huomaavinani, että usein seurustelevilla pariskunnilla tilanne on näin, että tämä "nousumerkkiteoria" pitää paikkansa. Nousevat oinaat seurustelevat vaakojen kanssa, nousevat skorpionit taas härkien kanssa jne.

Oletteko huomanneet samaa asiaa?

9

2399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dygyfuyy878979789

      Nousumerkkini on neitsyt, eli kalojen pitäisi tarttua koukkuun ?
      Enemmän vedän puoleeni oinaita ja kauriita

      Olen seurustellut 2x oinaan kanssa, joista toinen ihan hirveä kusipää ja toinen ihan jees

      Viimeisin suhde oli kauriin kanssa, ja sitä miestä ajattelen edelleen lämmöllä.

      Oma aurinkomerkki on oinas

      • eläimet rauhaan...

        Kauriin kanssa seurustelu on perverssiä. Se on kielletty eläisuojelulaissa. Samoin kuin koiran ja hevosen kanssa parittelu. Olen kerran seurustellut kaksosten kanssa. Aika perverssiä tämä kolmen kimppakin on, mutta laillista.


    • kooperaatio

      Astrologisesti on niin, että nousumerkkiä vastapäätä oleva merkki kertoo niistä piirteistä, joita meidän tulisi itsessämme kehittää. Mutta totta on myös se, että usein nousumerkkiä vastapäätä oleva merkki on vahva ajatellen esim. avioliittoa. Parisuhteeseen vaikuttavaa myös paljon oma kuumerkki. Oma kuumerkki pitäisi olla sopusoinnussa toisen aurinkomerkin kanssa, esim. kolmiossa, kuutiossa, yhtymässä tai jopa vastakkaisessa merkissä.
      Samoin marsin ja venuksen hyvät aspektit yhteiskartalla ovat eduksi.

      Mutta, kaikkein tärkein tekijä on kuitenkin ihmisen luonne, joka ei kyllä muodostu pelkistä astrologisista tekijöistä. Luonteeseen vaikuttavat perimä, ympäristö, kasvatus ja toiset ihmiset. Vaikka olisi kuinka hyvät astrologiset tähtikuviot kahden ihmisen välillä, ei se tarkoita, että suhde onnistuisi.

      Kaikkien, jotka etsivät itselleen kumppania, pitäisi vähäksi aikaa unohtaa kokonaan koko astrologia. Tärkeämpää on, miten tulee keskenään toimeen, tuleeko helposti riitoja, onko seksuaalista vetovoimaa, huumoria, suunnilleen samanlainen elämänkatsomus, arvot jne. Onko mukavaa yhdessä. Kyllä nämä seikat tulevat esille jo varsin varhaisessa vaiheessa - ei saa olla sokea.

    • Siis, nousevaa vastapäätä oleva merkkihän on tietenkin laskeva, eli käytännössä tarkoittaa läntistä horisonttia syntymähetkellä. Läntisen horisontin sijainti osoittaa seitsemännen huoneen kynnyksen sijainnin ja seitsemäshän on yhtä kuin parisuhde. 7. huone voi kertoa millaisia kumppaneita vedät puoleesi, mutta se voi myös kertoa millainen itse olet parisuhteessa. Huoneessa sijaitsevista planeetoista voi myös päätellä paljon, varsinkin jos ne ovat lähellä laskevaa. Jos sinulla esim. on laskeva kaloissa, saatat olla tyyppiä "vie sie, mie vikisen", tai sitten houkuttelet tunteellisia pehmomiehiä, tai pahimmassa tapauksessa juoppoja. Jos kuitenkin samassa huoneessa on Mars, haluat rakastajan, joka on samanaikaisesti sekä raju että hellä. Vaihtoehtoisesti voit olla valmis antamaan miehelle anteeksi mitä vaan, kunhan saat taivaallista seksiä aina kun haluat. Juu, voit myös saada miehen, joka on humalassa väkivaltainen. Voit myös tavata miehiä juottoloissa, eli päätyä pubiruusuksi. Jos seitsemännessä olisi Venus, voisit jopa houkutella tyttöjä, mutta todennäköisimmin olisit rakastuneena todella rakastunut, siis aivan tolkuttomasti. Itselläni on seitsemännessä perääntyvä Jupiter härässä, joten naisella saa olla muotoja vähän enemmänkin, olen rakastuneena antelias ja optimistinen ja teen suuria suunnitelmia, mutta valitettavasti rakkaudessa ei ole tuuria tai se tulee sellaisessa muodossa, ettei sitä voi hyödyntää. Jupiter tietenkin pitää myös eksoottisista naisista ja aiheuttaa sen, että minusta pidetään enemmän ulkomailla kuin Suomessa. Amerikassa ja Aasiassa kelpaisin koska vaan, täällä en, joten matkarakkaus olisi Jupiterin mielestä hyvä ratkaisu. Meneppä nyt takaisin katsomaan karttaasi ja mieti miten 7. huone sinun kohdallasi voisi toimia.

    • Punakuu

      Minulla on aurinko skorpionissa, kuu härässä ja nousevalta merkiltä oinas. Jostain kumman syystä olen aina ollut hunajaa leijonamiehille. Heistä ei ole ollut pulaa vaikka sinun teoriasi mukaan pitäisi vaakoja pyöriä ympärillä. Yksi sellainen kyllä siunaantui mukaan baarireissulta muutama kuukausi sitten, mutta tyyppi kyllästyi nopeasti eikä miehestä ole mitään enää kuulunut.

      Nimimerkillä häristä haaveileva...

    • Terttu111..

      Minun miehelläni ei ole seisonut vuosikausiin. Naapuriin muutti joku karvainen turkkilainen ravintolatyöntekijö.Tutustuin siihen taloyhtiön pyykkituvassa ja nykyään käydään 2 kertaa viikossa harrastamassa seksiä kuivaushuoneessa. Hän sanoin olevansa turkkilaisessa horoskoopissa astuva härkä. MInä taas olen kreikkalaisessa horoskoopissa antava kauris. Voisko tämä yhteinen kiinnostus kuivaushuonetta kohtaa johtua noista horoskooppimerkeistä?

    • Anonyymi

      Voipi olla, voipi olla olematta. Itse nouseva neitsyt (m) ja parisuhteessa kalan (n) kanssa jo 28 vuotta, todella miellyttävä rauhallinen ihmissuhde, kummankin hyvä olla. Ymmärretään toisiamme aina loppupeleissä tosi hyvin, kun jokunen kriisikin käyty läpi.

    • Joo kyllä vastakkaiset nousevat merkit vetää toisiaan puoleensa usein, ihan kaikissa ihmissuhteissa, ei vain romanttisissa.

    • Itse olen aurinkomerkiltäni rapu, kuumerkiltä skorpioni ja nousevalta vaaka. Jos summataan yhteen noiden kaikkien luonteenpiirteitä, niin minun pitäisi olla teoriassa esim. erittäin ystävällinen, hyvin herkkä ja tunteellinen, intuitiivinen eli herkkävaistoinen, avarakatseinen, asioita monelta näkökannalta pohtiva, hauska ja huumorintajuinen ja kyllä käytännössäkin olen tällainen eli minun kohdallani meni ihan oikein tässä suhteessa. Tosin tuo hauska on muiden päätettävissä, itse sitä ei aina niin voi määrittää, tosin huumoria kyllä ymmärrän, esim. Jopet show, Pulttibois, Monty Python, Mr Bean, Fingerpori. Ja mun pitäsi olla näiden merkkien perusteella myös hyvin viehättävä (tuloksissa sanottiin niin), mutta siitä nyt en osaa sanoa, se on katsojan silmässä se asia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      360
      4175
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1779
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1520
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1306
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe