Isoin asia mitä olet työntänyt pilluusi?
Kysymys naisille
7
471
Vastaukset
- Olenhan H-X
En ole nainen, mutta olen työntänyt pärseeseeni leivänpaahtimen ja sählymailan.
- Häxis
Pieni varoituksen sananen tuosta sählymailan ja leivänpaahtimen kanssa pelaamisesta.
Ottakaa töpseli ensin seinästä ja ruisleipäpalat pois paahtimesta, ettei käy kuin minulle. Kun leivät ponnahtivat ylös, niin ne katkaisivat sählymailan ja vaikka olinkin sen käytettynä ostanut, niin menetykseni oli kuitenkin satasen luokkaa.
Mitähän kertoo vastaajan älystä se, kun kysymykseen naisille, vastaa ensimmäisenä, että en ole nainen? Ha hah - Skiigge Skäböy
Häxis kirjoitti:
Pieni varoituksen sananen tuosta sählymailan ja leivänpaahtimen kanssa pelaamisesta.
Ottakaa töpseli ensin seinästä ja ruisleipäpalat pois paahtimesta, ettei käy kuin minulle. Kun leivät ponnahtivat ylös, niin ne katkaisivat sählymailan ja vaikka olinkin sen käytettynä ostanut, niin menetykseni oli kuitenkin satasen luokkaa.
Mitähän kertoo vastaajan älystä se, kun kysymykseen naisille, vastaa ensimmäisenä, että en ole nainen? Ha hahEthän saanu sähköiskua suolistoon ?
- Katja Vantaalta
Suomalaisen kurkun kokoisen mustan kullin siis elävää tavaraa ja mukavan muotoista avokadoa liukkarin kera kirnunnut puolittain sisällä kierreliikkeellä noista elottomista jutskista.
Vasta kysymys herroille: Mikä on isoin asia mitä olet työntänyt jonkun pilluun tai perseeseen? - Leikkasin lehdestä
Kataisen kuva ja latoisen lipomaann litorista.
- limupullo1
olen työntänyt 1,5 l pepsipullon. otti se vähän aikaa ja liukuvoidetta, mutta sit kun se meni sisään, niin sillä pysty panee sitä naista ihan hyvin ja pois ei olis saanut ottaa. Se nainen oli jo aika vanha varmaan yli 40v. ja kolmen lapsen äiti.
Mielenkiintoinen aihe, näistä moni nainen keskustelee mielellään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.2763971Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011881053645Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös1772636Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.422397- 622345
- 1541942
- 341737
- 411353
Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä
The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v311317- 461222