Moikka !
Tahtoisin tietää onko muilla täällä samanlaisia oireita kuin minulla.
Elikkä
-Kun olen suihkussa niin pakko aukaista silmät keskenkaiken vaikka olisi saippuaa niissä ja tarkastaa ettei kukaan seiso vieressä.
-Tämä on todella ärsyttävää, jos anna enemmän kuin 3 pusua miehelleni niin minun on pakko antaa saman tien niin monta pusua hänelle että lukemaksi tulee 10. Jos annan vaikkapa 5-8 ajattelen että hän jättää minut jos en anna tasan 10 pusua ;D
-Säpsähtely, eli jos olet yksin ja istut vaikka sohvalla niin sinun on pakko vain Säpsähtää tai tehdä jokin nopea liike ja jatkaa sitte taas normaalisti tv:n katselua.
-Ja jos on vaikka peilin edessä niin on pakko väännellä naamaa mitä omituisempiin ilmeisiin, sama vaikka käveletkin vain peilin ohitse niin on vain pakko irvistää sille peilille ;D
Onko muilla tälläisiä pakjo-oireita ja jos olette päässeet eroon niistä niin miten? Alkaa ärsyttämään itseään tämä jo tosi paljon.
Onko muilla näitä samoja?
Ärsyttää!
0
107
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k283733- 412539
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412471Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82255- 181755
- 381699
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461613Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3001449- 1411437
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461378