Miksi minulle suututaan?

Inhaa

Minulla on herännyt ihmetys, miksi minulle suututaan niin usein? Kuten kaikki meistä, teen virheitä, eli joskus asetan sanani huonosti tai teen muuta vastaavaa pientä, josta voi loukkaantua.

Ero on siinä, että jos muut ihmiset tekevät samoin, heille ei suututa läheskään samalla tavalla.

Siis olinpa töissä tai kotona, sama juttu: joku raivostuu, lakkaa puhumasta (joskus viikoiksi), tai saa hirveän raivokohtauksen.

Ihan oman itseni takia olisi kiva tietää millaiset ihmiset herättävät noin vahvoja tunteita? Olenko jokin johon suhtaudutaan kuin vanhempiin, eli odotetaan olevan aina täydellinen, vai olenko niin ärsyttävä, vai inhottava, vai mistä on kysymys?

Miettikää ja vastatkaa: kenelle suututte eniten. Vastausten perusteella voisin yrittää miettiä mikä on vikana, kun elämä on yhtä draamaa.

19

1685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinä vastausta

      Olet epärehellinen. Jos vastaat niin unohdat . Olet itsekäs ja et ota toisia huomioon. Siksi kaikki suuttuu sinulle. On paha katsella miten kohtelet muita, etenkin läheisiäsi. Kuka kunnioittaa sellaista joka oman nautinnon tavoittelussa, jättää vastuun muille.?

      • Inhaa

        Taisit kirjoittaa tuon mielessäsi joku tuntemasi ihminen. Nuo tuntomerkit ei nimittäin sovi yhtään minuun. En ole epärehellinen, en vastuuton, enkä tavoittele vain omaa nautintoa. Päin vastoin.

        Teot joista minulle suututaan ovat hyvin mitättömiä, siksi reaktio onkin aina yhtä suuri yllätys.

        Saisiko oikeita vastauksia: eli siis millainen ihminen suututtaa sinua eniten? Enkä tarkoita tekoja, vaan minkä tyyppinen ihminen suututtaa?


      • Ei tota kysytty

        Mitä tarkoittaa "jos vastaat niin unohdat"? Entä oman nautinnon tavoittelussa jättää vastuun muille"?

        Mistä tiedät jonkun ihmisen elämän noin hyvin. Loisitko niillä vuorokaudet ympäriinsä?

        Sun vastaus on hyvin vihamielinen ja jotakin selvästi leimaava ja halventava.

        Oletko kateellinen? Olisitko sinä se lämmin läheinen siihen perheeseen? Rupee tekemään itteesi vaan tykö sinne niin näet miten käy.

        Todellakin, joku ihminen sulla on mielessäs jota sä täällä mustamaalaat. Ei kaikki kumminkaan tollaseen läpinäkyvään vedätykseen lähde.


      • siksi suutun
        Ei tota kysytty kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa "jos vastaat niin unohdat"? Entä oman nautinnon tavoittelussa jättää vastuun muille"?

        Mistä tiedät jonkun ihmisen elämän noin hyvin. Loisitko niillä vuorokaudet ympäriinsä?

        Sun vastaus on hyvin vihamielinen ja jotakin selvästi leimaava ja halventava.

        Oletko kateellinen? Olisitko sinä se lämmin läheinen siihen perheeseen? Rupee tekemään itteesi vaan tykö sinne niin näet miten käy.

        Todellakin, joku ihminen sulla on mielessäs jota sä täällä mustamaalaat. Ei kaikki kumminkaan tollaseen läpinäkyvään vedätykseen lähde.

        Ämmä tajuu jo että sä vaan oot niin surkea


    • haudi11

      tärkeille ihmisille suututaan. Suutuko itsekin, oletko salaperäinen, et näytä ja tunnusta sitä. jos näin, toinen provosoituu lisää. Anna itsekin palaa

    • Vastaustaaaaa

      Olet idiootti pa.ka läjä. Hölmö ämmä. No siksi sulle suututaan. Aiempi vastaus on myös sulle. Mitä veit mun naisen? Saat turpaan

    • Inhaa

      Tuli ainakin todistettua, että "viha"-palstalta minun oli turha odottaa muuta kuin vihaa vastaukseksi. No siinä taas yksi tekemäni virhe listan jatkoksi :)

      • todella laaja kysymys

        Saitpa tosi kummallisia vastauksia, vaikka kysymyksesi on hyvä :/ Ehkä noilla vastaajilla on omat syynsä louskuttaa viha-palstoilla.

        Osaatko itse määritellä, millaisille ihmisille suutut enemmän kuin muille, samasta (?) asiasta. Vai onko aina jotain tekijöitä, että asia ei sittenkään ole täysin sama jonkun toisen tekemänä...


    • Samanlaista kokenut

      Saattaa olla että ne oikein odottaa sun sanovan jotain sellaista mistä voisi vääntää tahallaan jotain muuta. Kyseessä on yleensä puhdas kateus. Sinulla on jotain mitä niillä ei ole. Siksi sinua yritetään ärsyttää että hermostuisit ja suuttuisit. Näin ne haluaa muokata sinusta ikävän ihmisen.

      Tämä on vain minun näkemykseni asiasta. Jollakin voi olla muunlainen selitys kysymykseesi. Koita olla välittämättä. Ei kaikki konfliktit voi olla aina sun syytäs.

      • Anonyymi

        Komppaan tätä.


    • joskus koettua

      Jotkut ärsyttää ja suututtavat sen takia kun puuttuvat kaikkeen mitä toinen tekee tai antavat muka ohjeita miten joku asia pitäis tehdä tai kohtelevat toista kuin älytöntä älykääpiötä eli ylimielisesti. Sekin suututtaa jos toinen ei tee sitä mitä on luvannut tehdä ja toisen pitää tehdä se itse vaikka olisi paljon muutakin tekemistä. Jos jatkuvasti tapahtuu samalla tavalla, niin jo pelkkä toisen näkeminenkin rupeaa ärsyttämään. Itse joutunut tekemään toisenkin puolesta raskaimmat ja paskamaisimmat työt sillä aikaa kun toinen touhus jotain muuta kavereittensa kanssa ja sitä kun jatkui päivittäin, niin johan rupes vituttamaan sen ihmisen näkeminenkin

    • dsgs

      Suuttumalla voi myös kiristää, varsinkin kilttejä ihmisiä.
      Ohjailla käyttäytymistä haluttuun suntaan.

      Oletko liian kiltti?

      Nää trollaajat on selvästi lapsia jotka kaveriporukalla hölmöilee ja uhoaa.

    • Inhaa

      Nyt aletaan olla asian ytimessä. Olen ylikiltti - tyhmyyteen asti. Monetkin yrittävät manipuloida juuri suuttumalla. Yllättävän moni, kun asiaa oikein ajattelee. Onneksi alan pikkuhiljaa tajuta mistä on kyse.

      Olen lisäksi tosi ärsyttävä. Itsekin varmaan ärsyyntyisin, jos joutuisin itseni kanssa tekemisiin. Kiltteys ja ärsyttävyys on siis yhdistelmä, joka raivostuttaa. Ihan loogista.

      Nyt pitää sitten vain vain muuttua pahaksi ja hiljaiseksi, niin kukaan ei enää suutu. Niin varmaan...

      • Ärsyttävä, miten?

        Tosi ärsyttävä, mitenkähän se juuri sun tapauksessa ilmenee?!

        Kun sellaistakin on, että tosi ärsyttävyys on muiden silmissä lähempänä sitä pahuutta kuin mukamas liianhyvyyttä.


      • Inhaa
        Ärsyttävä, miten? kirjoitti:

        Tosi ärsyttävä, mitenkähän se juuri sun tapauksessa ilmenee?!

        Kun sellaistakin on, että tosi ärsyttävyys on muiden silmissä lähempänä sitä pahuutta kuin mukamas liianhyvyyttä.

        Liika miellyttämisenhalu on ärsyttävää. Pahuudella ei ole mitään tekemistä sen kanssa.


    • asdfh222222

      Koska olet kusipää. Yksinkertaista.

    • ehkänäin

      Ihmiset vihastuvat, mutta näyttävät tunteen vain "turvallisille" ihmislle. Sinun täytyy tehdä itsestäsi sellainen jolle ei uskalleta olla vihaisia näkyvästi. ??????????????

    • Anonyymi

      Kuulostaa perfektionistilta .

    • Anonyymi

      Jakeletko neuvoja muille vaikka ei pyydetty?
      Oletko ylikiltti etkä a) osaa itse suuttua tai b) ilmaista rehellistä mielipidettä mihinkään?
      Osaatko noudattaa sosiaalisia sääntöjä ja perushyviä käytöstapoja? Huomioitko muita?
      Kritisoitko muita ihmisiä usein?
      Puhutko usein vain itsestäsi etkä osoita kiinnostusta muiden asioihin aidosti?
      Oletko autistipiirteinen tai persoonallisuushäiriöinen, mitkä voi aiheuttaa epätavallista käytöstä?
      Oletko tavallista kauniimpi?
      Siinä joitakin syitä miksi ihmiset tuittuilee toisilleen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1947
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1669
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      15
      1618
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1517
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1475
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1357
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      650
      1271
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      17
      1203
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      10
      1158
    Aihe