Tehdään nykyään ladan sulatetuista osista ja kasataan venäjällä ladan expertti automobiili linjalla,että ei sen kummempaa bmw.tä
Bemarit
4
291
Vastaukset
- sienikausi
Näyttää kärpässienikausi jälleen alkaneen ladisteilla.
- Kirovets K-701
Kaliningradiin tuodaan suunnilleen Bemarit ilman renkaita ja ruuvataan renkaat paikolleen ja kiinnitetään made in Russia kyltti. Näin vältytään 40% tuontiverolta. Satuin samalle lennolle BMW:n saksalaisen tehtaan johtajan kanssa ja keskustelimme asiasta Šeremetjevon lentokentän business loungessa.
- tattimatti 1
Millä kuivoot kärpäs-sienet. Onko ihan ostettu kuivuri, vai ihanko uuninpellillä. Tehokkaan tuntusia on sinun sienet kirjotuksista piätellen . Varo yliannostusta.
Hyvee sienisyksyä.- LADA2
Meillä on jääkaapin päällä kaappi, jota jääkaapin hukkalämpö pitää lämpimänä. Näin saa kärpässienet ilmaiseksi kuivattua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?44595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296548Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t219513- 50504
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492