Bemarit

LADA2

Tehdään nykyään ladan sulatetuista osista ja kasataan venäjällä ladan expertti automobiili linjalla,että ei sen kummempaa bmw.tä

4

291

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sienikausi

Näyttää kärpässienikausi jälleen alkaneen ladisteilla.

• Kirovets K-701

Kaliningradiin tuodaan suunnilleen Bemarit ilman renkaita ja ruuvataan renkaat paikolleen ja kiinnitetään made in Russia kyltti. Näin vältytään 40% tuontiverolta. Satuin samalle lennolle BMW:n saksalaisen tehtaan johtajan kanssa ja keskustelimme asiasta Šeremetjevon lentokentän business loungessa.

• tattimatti 1

Millä kuivoot kärpäs-sienet. Onko ihan ostettu kuivuri, vai ihanko uuninpellillä. Tehokkaan tuntusia on sinun sienet kirjotuksista piätellen . Varo yliannostusta.
      Hyvee sienisyksyä.

• LADA2

Meillä on jääkaapin päällä kaappi, jota jääkaapin hukkalämpö pitää lämpimänä. Näin saa kärpässienet ilmaiseksi kuivattua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1682
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      460
      1236
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      86
      1140
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      71
      1057
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      186
      1033
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      897
    7. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      35
      837
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      675
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      172
      661
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      652
    Aihe