Jos kiinnostaa Nokialle muuttaa halpaan ja isoon kämppään 23v miehen kanssa, ni laita viestiä. Asunnon vuokra 550e vesisähkö... eli jotai 300e.. saunatkin löytyy. Se on tavallaan "tehdasalueella", joten ei oo naapureitakaan käytännössä yhtään. aika asiallinen mesta jos multa kysytään. vuokranmaksu alkaa lokakuun alussa ja voi muuttaa vaikka heti. olis helmi saada kaveria jakaan arjen hauskuudet... =))
Kämppis Nokialle
unholyJuha
1
165
Vastaukset
- muuttoeess
Mistä päin Nokiaa? Paljon matkaa Tampereelle?
Mitä tarkoittaa iso, onko siis omat huoneet? Olkkaria? Vai joku tehdashalli...
Ilmeisesti autolle on myös pihassa tilaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272233
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282166- 1582044
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue191541- 271317
- 511027
- 86985
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24912- 114894
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34853