En tiedä tuleeko tämä oikeaan osoitteeseen, mutta whatever.
Olen 19 vuotias armeijapoika. Koskaan aiemmin en ole kärsinyt päänsärystä pidempinä jaksoina. Nyt minulla on alkanut jo neljä viikkoa kestänyt päänsärky, joka alkaa yleensä parin tunnin valveilla olon jälkeen.
Viimeisen kahden viikon aikana olen saanut viisi kohtausta, joiden aikana pään oikea puoli on pistänyt erittäin kovin, voimakkuudella jota ei kykene kuvailemaan. Kivun rajat ovat niin selkeät että voisin piirtää kipualeen kynällä päähäni.
Kipu kattaa oikean silmän alueen, oikean aivopuoliskon ja takaraivon oikealta puolelta. Silmissä sumenee ja jos katron selkeitä rajoja kohden, näen ne välkkyvinä viivoina.
Kohtaus kestää yleensä noin viisitoista minuuttia ja tämän jälkeen iskee voimakas väsymys. Onko muilla samanmoisia oireita? Onko kenelläkään hajua mikä tauti on kyseessä? Migreeni?
Räjähtävää kipua
2
173
Vastaukset
- Hae neurolle
http://www.tohtori.fi/?page=1840327&id=5672404
Vertaa jännityspäänsärkyä ja migreeniä oireisiisi. Migreeniyhdistyksen sivuilta löydät migreenityypeistä julkaisuja. Suosittelen hakemaan neurologille. - sahomeint
Minä saan migreenin junassa, jos samassa vaunussa on yksikin kaveri "armeijan harmaissa". Yhtään poikkeusta ei ole vuosiin ollut. Varuskunnat ovat HOMEESSA, sisäilmaltaan kelvottomia ja terveydelle vaarallisia. Tätähän ei tietenkään saisi sanoa, mutta nuorten ihmisten terveys uhrataan armotta, koska homesairauksia ei haluta tuntea eikä rakennusten korjaamiseen ole varaa. Jos minulla olisi jälkeläinen, en häntä armeijaan päästäisi sairastumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1902661Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy332285Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä2072259Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82691741Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1431371Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861224Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.1021178Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171062Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään451030- 84957