Mainoksien mukaan muka bluray-soitin parantaa dvd:n kuvanlaatua...?!?! Haistakaa mainostajat pitkä p***a!! Minulla on teräväpiirto-tv jossa on hdmi:llä liitettynä uusi bluray-soitin, sekä vanha scartilla liitetty dvd-soitin. Monilla dvd-levyillä olen kokeillut, mutta kuvanlaatu ei ole yhtään parempi bluray-soittimella!!
Bluray muka parantaa dvd:n kuvanlaatua?!?!
4
209
Vastaukset
- Oho huppista
ÖÖ siis mitä? "Monilla dvd-levyillä olen kokeillut, mutta kuvanlaatu ei ole yhtään parempi bluray-soittimella!! "
Siis olet pyörittänyt DVD-levyjä bluray-soittimessa? Oletkos kuullut koskaan, että on olemassa erikseen ihan oikeita bluray-levyjäkin? Niissä on takuulla enemmän kuvasisältöä kuin DVD-levyissä.
Oikea järjen jättiläinen, ja näyttää sen vielä julkisesti. - BluuBluu höpönlöpö..
Ai jaa, vai on ihan oikeita bluray-levyjäkin?!?! No kyllä kai minä nyt sen tiedän ja tietysti ne ovat kuvanlaadultaan huomattavasti parempia kuin dvd:t!! Hyllyssäni kun on vaan noita dvd-kiekkoja useita satoja kappaleita, niin odotin että kuvanlaatu olisi ollut edes hieman parempi... Kaikki jotka myyvät bluray-soittimia, mainostavat juuri sitä että vanhat dvd:t näkyisivät mm. HDMI-tekniikan vuoksi paremmin jne, jne. Rautalangasta pitää vissiin vääntää tuolle Oho huppista-kirjoittajalle??
- juuman
Isoissa töllöissä eron huomaa. Ja tykikuvassa tietysti. Millainen tv sulla on. Myös tv paneelilla ja kuvankäsittelypiireillä merkitystä.
- 1-1
En tietenkään tunne kaikkien erilaisten blu-ray -soittimien toimintoja ja tekniikkaa. Itselläni on ollut viitisen vuotta Sonyn blu-ray -soitin BDP-S350. Se terävöittää etenkin uusimpien dvd-levyjen kuvan 42 tuuman teräväpiirto Philips-televisiossa niin hyväksi, että eroa blu-ray -levyihin ei oikeastaan silmällä huomaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"658873Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1545554Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1275006Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään133864Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m853470Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta533369Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä382719En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102671Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html392613- 241737