moikka ihan mielenkiinnosta kyselen että miten teiän pennun kanssa mennään rappuset ylös, ihan normaalit rapun rappuset siis ja minkä ikänen.
meillä pentu loikkii ne ylös kuin pupu ja on 4kk ja vähä huolestuttaa ku lonkkavika voi puhjeta jo 3kk iässä.
lonkkavika(ko)
janzahhh
1
112
Vastaukset
- Oma mielipide
Meillä annan mennä rappuset ylöpäin max ne yhet portaat. Loput sitten kannan. Pentu kyllä ite on pysähtynyt aina puolessä välissä. Alaspäin kannan aina vielä ettei pentu kellahda kumolleen kun paino menee etupäähän alastulossa.
Itse ajattelen niin että siihenhän täytyy kuitenkin jossain vaiheessa opettaa ja jos kieltää menemästä niitä rappusia niin pentuhan oppii ettei niitä saa mennä ja kouluttaminen isompana on sitten vaikeampaa. Anna mennä vaan jos haluaa mutta ei liikaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623