Hei minulle määrätiin n vuosi sitten todella koviin kuukautiskipuihin e-pillereita, sekä burana 600. Luin kuitenkin paljon noista e-pillereista ja lopetin niiden käytön. Miten turvallista on syödä Burana 600 noin 6 tablettia kuussa? Mikään muu ei tunnu auttavan näihin kipuihin. Kahtena ensimmäisenä päivänä joudon ottamaan siis aina 3 tablettia päivässä, että selviän...Luuletteko myös, että lääkäri ymmärtää, jos halusin lopettaa pillereiden käytön, ja määrää minulle lisää tätä buranaa, että kestän myös jatkossa menkkakivut? Vai kehottaako ne vain jatkamaan pillereiden käyttöä..? Kiitos jos vastailette :)
Kuukautiskivuista vaan....
Allee939
1<50
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Voit oikein hyvin käyttää buranaa tarvitsemasi määrän. Kipulääkkeitä pelätään turhaan, kun sinullakin käyttö rajoittuu muutamaan päivään kuussa.
Sitten kun tulee ehkäisyn tarvetta, niin mieti sitä e-pilleriasiaa uudlleen. Turhiakin pelkoja niiden suhteen on.