Muutto Summaan

Njainen78

Hei kaikki!
Olen muuttamassa Lappeenrannasta työn perässä Haminaan. Tuleva asuntoni löytyy akselilta Neuvoton-summa. Muutamia peruskysymyksiä:
Mikä on lähikauppani?
Kummassa kaupungissa kannattaa asioida Kotka vai Hamina? Molemmat saman verran melkein matkaa
Yleisesti ottaen onko muita palveluita seudulla? Vai pitääkö aina mennä kaupunkiin

16

970

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myöhyö

      On siel yksi pikkukauppa, koulu, lastenpäiväkoti, vanhusten hoitolaitos ja siinä ne sitten taitavat olla. Ennemmin itse menisin Kotkaan asioimaan, lähellä Karhula, mutta minulle jäänyt aika tuntemattomaksi. Haminassakin tietysti palveluja on.
      Itse olen myös aikoinani tullut Haminaan Lappeenrannasta ja kadun koko muuttoani tänne, sillä ihmiset aivan toisenlaisia täällä, kuin leppoisassa lappeenrannassa, jossa ihmiset ystävällistä porukkaa ja hyväksyvät toispaikkakuntalaisetkin.

      • vapaa muutto.-

        joo on ollut lappeessa joskus leppoissa nykyään ryssiin kaatopaikka .


      • Lappeenrantaonmyyty

        Kaksi kysymystä:

        1. No miksi jäit Haminaan?
        2. Puhutko lapsista, vai missä piireissä muka ei hyväksytä toispaikkakuntalaisia?

        Omat kokemukset lappeenrantalaisista on ihan samat kuin esim. haminalaisista. Osa on leppoisia ja mukavia, osa vittumaisia ja ilkeitä.


    • missä miäää ooon.

      eli muutatko mukamas säkki päässä sokeana vai mikä toi kysymys oikeen oli. vai oliko se neuvoton vai oliko se viipuri ja havumajaan muutitkov vai ääääääh

    • sdfghyjuikop

      sama tollo kyselee jatkuvasti mitä milloinkin ,ei kannata vastailla
      taitaa olla nytkin kolme textiä peräkkäin.

    • hullu ja tollo

      Hienoa, kävivät haminalaiset esittäytymässä, parhaimmasta päästä..

      • lollo hullu.

        ota ihan rauhassa ja muista lääkkeesi jooko.


      • dfghjklö99999

        jos et ole huomannut, vastaavia kyselyitä esiintyy kotka-hamina sivuilla jatkuvasti, "käsiala" on saman tollon!


    • lpr vs hmn

      No mistä helvatusta oot haminassa saanu töitä? En kyllä lappeenrannasta lähtis tänne haminaan kuin tietysti ihan huippu duunin perässä ja pysyvän työpaikan. Muuten kyllä lappeenrannassa paremmat mahkut työllistyä.
      Mitä hommia teet??

      • ´+0oiuytredsa

        ei se tulossa eikä menossa ,kyselee vaan mitä milloinkin, istuu kotonaan tollontylsänä kun ei ole muuta tekemistä kun kirjoitella 24 päivätpitkät, asuu todennäköisesti haminassa ja vierailee kotka24 silloin tällöin, mikä lie tollo ja tolvana. vaihtaisi välillä tyyliä ettei jauha aina samaa paskaa.


      • myös muuttaja
        ´+0oiuytredsa kirjoitti:

        ei se tulossa eikä menossa ,kyselee vaan mitä milloinkin, istuu kotonaan tollontylsänä kun ei ole muuta tekemistä kun kirjoitella 24 päivätpitkät, asuu todennäköisesti haminassa ja vierailee kotka24 silloin tällöin, mikä lie tollo ja tolvana. vaihtaisi välillä tyyliä ettei jauha aina samaa paskaa.

        Juu älä muuta tänne, johan noista kirjoituksista näkee alhaisen sivistystason ja kuin kummallisia tääl on osa ihmisistä.
        Kouluttautuisivat, ettei tarttes noita sekavia kommentteja laitella.


      • matalaMaavara
        myös muuttaja kirjoitti:

        Juu älä muuta tänne, johan noista kirjoituksista näkee alhaisen sivistystason ja kuin kummallisia tääl on osa ihmisistä.
        Kouluttautuisivat, ettei tarttes noita sekavia kommentteja laitella.



        Me asutaan Haminas mutta käydään LPR :s töissä.

        Haminasta saa pilkkahintaan uima-altaalla sun muilla "herkuilla" varustetun omakotitalon verrattuna LPR:aan. Erotuksena säästyneillä rahoilla ostaa vielä kunnon pirssin, jolla tuo väli taittuu iloisaan. Eihän se oo kuin tunti suuntaansa. Samalla voi miehen kanssa turista rauhassa päivän asiat ......


    • Anonyymi

      minun mielestä kannattaa muuttaa alavudelle koska täällä on suurin osa homoja ja lesboja suositettelen alavuden -tuurin välistä aluetta ps oon homo

    • Anonyymi

      Tämä on todella lapsikielostä asiaa

      • Anonyymi

        äitis oli ku sua teki ja isäs on vielki


    • Anonyymi

      Kuuntele Pellen kappale Gabriel. Mikäli et ymmärrä sen sanomaa, olet tervetullut samanhenkistesi kaupunkiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6123
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3705
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1768
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      76
      1619
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1445
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1438
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      27
      1355
    Aihe