.juu,olisi ajatus lähteä fillaroimaan mallorcalle pääsiäisen tienoilla,2viikkoa äkkilähtönä,tai jotain..onko kokemuksia?
olitko ajatellut samaa,mutta et oikeen lähtisi yksin?
seura kelpaa kyllä...
rohkeasti yhteyttä!
Pyöräily kohteena Mallorca
2
778
Vastaukset
- 22345
Noin 25 kertaa olen käynyt pyöräilylomalla, joten kokemusta löytynee. Pääsiäisen aikaan Mallorcalla on todennäköisesti satoja suomalaisia eri hotelleissa ja paikoissa. Tjäreborg tekee Alacudiaan Viva Tropic hotellin matkoja. Pienempiä ryhmiä majailee Palman lahdella Can Pastilla-El Arenalin välissä. Jos ei aikaisempaa kokemusta, kannattaa lähteä selllaisten kavereiden kanssa matkaan, jotka ovat ennenkin käyneet paikan päällä, Mallorcalla on mielettömästi hienoja pikkuteitä ajettavaksi, mutta vaatii paikalliskokemusta.
- Kohta taas Mallorcal
Kannattaa "huudella" fillarifoorumi.fi palstalla lenkkiseuraa Mallorcalle. Ja kannattaa myös rehellisesti myöntää oma kuntonsa eli jos treeniseura ajaa liian kovaa, kannattaa sanoa että vauhti on liian kova minulle ja jättäytyä ajelemaan omilleen. Muuten helposti vetää itsensä ylikuntoon jo heti alkupäivinä ja koko loppuleiritys menee palautuessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225071
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23463Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1011292
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 36757