Histamiini

allergiaa?

Hei,

Huomasin täällä vanhan ketjun, jossa oli kerrottu asiasta jotain..

Missähän kaikissa ruoka, ym. on tätä histamiinia? Onko esim. siiderissä?
Hyvin harvoin juon mitään, mutta jo hyvin pienistä määristä tulee migreeni.

Muutenkin migreenipäiviä on paljon ja yleensä useita päiviä peräkkäin.. Täsmälääkkeet vievät sentään kivun pois, mutta olo muuten epänormaali kolmiolääkkeiden jälkeen.
Estolääkkeistä ei ole tullut apua, eikä liioin esim. vitamiineista.

ONKO esim. Camucin oikeasti auttanut ja kuinka pian?

4

1207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+17

Narskutteletko hampaitasi tai puretko niitä stressatessa yhteen? Mikäli, niin suosittelen hammaslääkärille puhumaan, voi teettää hammaskiskot.
      Mulla migreenit loppui seinään, kun sain hammaskiskot.

• migarg

Hei,
      Itselläni Camucin ei ainakaan auttanut. Ärryin histamiinille asteittain ja lopuksi syötäksi kelpaavia ei migreeniä aiheuttavia ruokia oli kourallinen. Pahin kuitenkin histamiiniherkkydessä on se, että aivot nopeasti oppivat reagoimaan kaikkii ruoka-aineisiin samalla tapaa, eli omalla ajattelulla "tästä varmasti tulee migreeni" voi vahingossa helpottaa kohtauksien syntyä.
      Itselläni migreeniä aiheutti helpoiten, rasva (kaikki paistettu), tomaatit (kypsennettynä pahin), juustot, laku salmiakki, kanamuna, lohi, viini, suklaa.. Haastavaa oli kun kaikessa prosessoidussa ruuassa on usein rasvaa (makkarat, pizzat, kalapuikot yms. frittituotteet) samoin kaikki voitaikinapohjaiset leivonnaiset tai rahkapohjaiset piirakat oli ehdottomia kohtauksen aiheuttajia.
      Pahimmillaa söin keitettyjä kasviksia, perunaa ja riisiä sekä haudutettuja vähärasvaisia kaloja, sillä kaiken lihan paistamisesta vapautui luontaisesti rasvaa, eikä näin ollen ollut syöntikelpoista.
      Itselleni apu kuitenkin löytyi suggestioterapiasta. Noin viiden kerran jälkeen maistelin lihapasteijaa ja mozarellapizzaa sekä koskenlaskijamakaronilaatikkoa mielettömällä nautinnolla. Vapautti elämään ja nauttimaan myös ruokaan liittyvissä sosiaalisissa tilanteissa. Kannattaa kokeilla!

• jcbrt554

Epäilin, olinko itse kirjoittanut yo viestin. Listani on niin samanlainen. Kallis Camucin ei auttanut minullekaan. Voitko lähemmin vinkata suggestioterapiastasi, missä olit.
        Olin kerran eräällä hypnologilla ja mua rupesi vaan vietävästi naurattamaan ja juoksin ulos... Eli täytyis olla hyvä...

• migarg
        jcbrt554 kirjoitti:

Epäilin, olinko itse kirjoittanut yo viestin. Listani on niin samanlainen. Kallis Camucin ei auttanut minullekaan. Voitko lähemmin vinkata suggestioterapiastasi, missä olit.
        Olin kerran eräällä hypnologilla ja mua rupesi vaan vietävästi naurattamaan ja juoksin ulos... Eli täytyis olla hyvä...

Suggestioterapia toimii silloin kun asiakas on tarpeeksi hynoosiherkkä eli pääsee syvään hypnoosiin, jossa voidaan asettaa suggestioita. Itse satun olemaan hyvin herkkä ja pääsen vaivuttamaan itseni hypnoosiin ja näin sain harjoiteltua taitoa, jotta suggestio vahvistuu. Se, että sinua nauratti voi olla joko se, ettet ole herkästi hypnotisoitavissa ja tarvitset siihen paljon harjoitusta eli toistoa toistoa toistoa, tai sitten se, että tapa millä sinua koitettiin vaivuttaa hypnoosiin ei ollut sinulle sopiva. Ammattilainen varmasti löytää eri tapoja kokeilla, jotta sopivan tapa löytyy. Suggestioterapiaa sain henkilöltä, joka on tällä hetkellä muussa työssä, eli ei pidä omaa vastaanottoa enää. Päteviä, toiminnassa olevia suggestioterapiaan koulutettuja voi kysellä Suomen Hypnoosiyhdistyksestä. Itselläni on siis kanssa uuden paikan etsintä varmasti edellä, sillä suggestioita on hyvä vahvistaa. Ja tietysti syvään hypnoosiin pääseminen toisen avulla on uskomattoman rentouttavaa. Itselleni toimi ihan voimavarana arkeenkin.

Suosittelen kuitenkin kärsivällisyyttä ja koittamaan vielä uudemman kerran. Ihan vaan, että pääsisit eroon omasta listastasi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      22
      4074
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      32
      3468
    3. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      54
      3304
    4. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      12
      3278
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      122
      2889
    6. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      23
      2645
    7. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      116
      2350
    8. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      12
      2331
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2155
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      28
      1747
    Aihe