Thaimaa on paratiisi sinkkumiehelle!

Supersaver-77

Morjesta äijille peräkammariin tai naisille sinne hunksien tai Tauskin keikalle. Joo mutta asiaan. Seuraavalla tarinalla on opetus: Pari vuotta sitten tein päätöksen että keskityn oleelliseen eli itseeni ja hyvinvointiini. Olen kolmeseiska varsin ok näköinen ja vieläpä hyvin toimeentuleva. Olen viime vuosiin saakka ollut avoliitossa, kihloissa kerran ja seurustelusuhteita muutamia. Muutaman viime vuoden aikana kypsyin treffeillä ravaamiseen ja yleisestikin vallitsevaan tasoon. Kaiken lisäksi deittailuun kului älyttömästi rahaa eikä mitään järkevää tullut kuitenkaan. Seksiäkin piti saada ja sinkkuna saanti on aina epävarmaa ja sen etsimiseen kuluu aikaa ja rahaa yleensä turhaan, tosin joskus voi käydä flaksi helpollakin. Tajusin yhdistää lomailun ja naiset. Thaimaa tarjoaa tähän ehdottomasti parhaan vaihtoehdon varsinkin kun osaa kiertää tietyt mestat kaukaa eikä ole vedätettävissä. Nyt voi valita haluaako kaveruutta, kertaseuraa seksiin vai peräti vaimoketta. Kaikki on mahdollista ja naisten taso upea .Puhumattakaan luonteesta. Seksin tason voi sitten päätellä. Lomat vietän aina nykyään paratiisissa, kesälomista alkaen. Täällä turhaan vonkaamiseen kuluvat rahat voi käyttää todelliseen mind&body-hyvinvointiin muualla, joten miksi jäädä kärvistelemään tänne? Duunit sujuu koko ajan paremmin ja krooninen yleisvitutuskin on poissa. Tsemppiä löytyy joka asiaan kun tietää että kohta pääsee taas pakkaamaan matkalaukkua. Kirjailkaapa huviksenne naisen etsimiseen (omasta kaljanjuonnista alkaen aina kalliisiin ravintolalaskuihin ja naisen viihdyttämiseen) kuluvia rahoja sekä nöyristelyä. Kiitos ei. Bon voyage.

29

1903

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä myös

Hyvä olen huomannut saman.Kerran aviossa noin 20v ja sitten ero jonka jälkeen muutamia seurustelu suhteita kyllä siinä rahaa paloi.Nyt eläkkeellä eläke noin 1700eur kuussa.Ja Thaimaassa raha riittää hyvin myös naisiin. Nyt kesällä kokeilin taas Suomessa suomi naista. Oli noin 30v nainen ja rahaa paloi kuukaudessa niin paljon että sillä saa taikuissa tytön koko vuodeksi.Kyllä elämä taas maittaa.

• eestää löytää minkä

Teissäkö arvon miehet ei ole mitään vikaa ???Miksi vaimoistanne tulee kiukkusia?
        Onko syy teidän huonoon sexsiin joka on vain nopea ähellys ja siinnä kaikki.
        Opetelkaa hyvät miehet kuinka sexsistä nautitaan ja kesto pidennetään,
        luulenpa ettei vaimo kiukuttele.Luulenpa ettei nekään taikut teitä pidemmän päälle enää jaksa kiinnostaa, se mikä pitkittyy se lötkistyy usko pois.Kaikki uusihan on alussa mukavaa , mutta kun haitat tulee esiin......on se mukava lapsettomana
        vanhuksena yksin elellä kun ei enää taikkutytön tarpellakaan nouse.Aina pitäis asioita katsella pidemmälle kun huommista, kyllä ihmeenä pidän ettei suomesta
        herroille löydy naista , haluaisin kyllä nähdä nämä herrat kuinka pitävät itseään niin arvokkaina ja ennen kaikkea komeena.Kun katselee suomalaista miestä niin huhu, nekun vanhenee siinnä kun naisetkin.Järki käteen tässäkin asiassa.Jättäkää se kaljan kittaaminen niin keppikin seisoo..elämä on.En myöskään oikein usko, että suomalaisiin naisiin kaikki rahat hupenee,ei ainakaan meillä ole niin käynyt, ja meillä molemmat on töissä ja myös tienaavat .En kyllä miehenä tuohon loveen lankeais.

• 28x...

Supersaver-77:

Juuh, en ole ollu Hunksien keikoilla mutta olen kuullut että siellä saa väistellä harjateltan kokoisia "pikkareita".

Olen iloinen että olet löytänyt sen elämänlangan jota minä olen nyt seurannut useamman kymmentä vuotta enkä ole katunut. Arvostelua tosin olen saanut osakseni mutta mottoni on ollut että onko sillä sitten mitään väliä? Onko sanomista?

Uuden elämäntaidon opiskelijana sinuakin tullaan arvostelemaan ja selkäsi takana puhutaan tiedät kyllä mitä. Pidä pintasi, hoida hommasi ja tee lomillasi juuri näin.

Rahaa on minulta palanut satoihin thaioppaisiin kai saman verran kuin kahteen ex- vaimooni? Onko se paljon vai vähän?

Tervetuloa elämänilon älymystöön!

• Way to go!

Pitää 28x jo sanoa että kuulostat niin paljon meikäläisen elämäntarinalta jo muutamallakin S24 palstalla kokemuksesi että olisi mukava tutustua! Rehellisen oloinen samankaltaista elämää suht samoilla historian lukemilla nähnyt verbaliikkaa harrastava kaiffari olet. Heitä vaikka tuonne anonyymiin meiliini viesti niin jutskataan ja viisastutaan lisää! T V
        [email protected]

Viisaita kehityskelpoisia miehiä ei koskaan ole liikaa.

• Antaa kaikkien kukki

Ai mua säälittää ne nätit taitytöt kun vanhat miehet tuo suomeen niitä. Täällä niin kylmä ja lapset ei opi suomea koskaan puhumaan..
      Ihan jees pitää ne siellä kotimaassaan. Saako kysyä kuinka paljon "tuette" heitä sinne omiinolihinsa..

• älä haaroväleistä

Jos sua kovasti säälittää, osoita se TEOIN !

Kaiva pussias

• Ei blogeja

Joka topicista löytyy tämä blogin mainostaja ja vastailee jopa 2007 olleisiin vanhoihin asioihin!!!

Mainostaja häiriköt pois!!!!

• vaimon rukous

Monen suomalaisen vaimon aamurukous: Isä meidän joka olet thaimaassa tule jo kotiin.

• Jotkut jäävät

Tarinoita olen kuullut ja lentoasemalla nähnyt itkunsekaisia jäähyväisiä kun isot miehet tursaa eikä meinaa irroittaa neidosta.
        Kotona kun nalkuttava halveksiva vaimo mahdollisesti orottelemassa kaulin kourassa ja hellyyttä pari viikkoa osoittanut hyvää seksiä tarjonnut kaunis nuorempi nainen pitäisi jättää muiden turistien armoille ja poistua maasta... Se on joillekin miehille ollut liian kova pala ja niinpä ovat jääneet maahan ja tuhlanneet viimoisetkin rahansa ja vippailleet vielä jatkoksi kavereilta Suomesta.

Sitten koppiin kun ei ole viisumin ylitys sanktioita vara maksaa eikä lentolippua. Suomen lähetystö antaa raipaksi istua siellä kopissa sitten kuukausitolkulla jotta et tekisi sitä uudestaan ennenkuin maksavat sinut kotiin. Ja sittenhän se Justiina siellä odottaakin kotona varsin hekumallisessa mielentilassa...

• 28x...

Tapahtui kerran Bangkokin lentokentällä:
      Taksia siinä vonkailin ja tyrkkäilin huijareita sivummalle ja koetin katsella asiallista kyytiä.Tuli siihen hieman minua nuorempi suomalainen herrasmies joka kysyi että ootko Pattikselle menossa? Mä että joo. Kysyi että otetaanko kimppakyyti? Mä taas että joo. Niin teimme. Oli Pattisfani jotain 10x.
      Taksissa selvisi että oli ukkomies, akka suomessa. Minä että ???

Kertoili että hän käy pelaamassa golfia. Sanoin että sinähän oletkin ovela äijä. Uskooko vaimosi että se jää siihen? Rupatteli mukavia ja sanoi että uskottava sen on.
      Huomasin että pojan ranteessa oli aivan samanlainen Rolex kuin minullakin, kultaista kellotaulua myöten. Ovat ihan vähän harvinaisia suomessa. Kyselin eikö ryöstöä pelkää? Sanoi että thakut ovat liian tyhmiä uskoakseen kellon aitouteen.
      Jokunen vuosi taaksepäin kaksi thaipoikaa tuomittiin ruotsalaisturistin taposta saivat saaliikseen ranta- rolexin. Arvo 10 euroa. Aito meidän mallimme uusi 9100 euroa.

Puolimatkan krouvissa ostin pikku Mekghong- pullon jonka tuttuinen tuoksu toi odottavat ihanapäivät mieleeni. Kaverilla oli varattuna hotelli, tuttu minullekin, kalliinpuoleinen mutta golffarille sopiva. Minä pidän thaigolfista mutta siinä laitetaan maila reikään ja pidetään pallot ulkopuolella...

Minut taksi jätti Walking Streetin kulmassa pois kuultuaan stop- sanan. Menin siinä kapsäkin ja repun kanssa pursu- baareihin. Opasehdokkaita riitti pilvin pimein kun kerroin olevani asunnoton. Tiesivät kuitenkin että äijällä on täysi lomakassa. Kaksi opasta lähtikin kanssani asuntoa hakemaan, toinen veti matkalaukkua ja toisella oli reppuni. Kämppä löytyikin kävelykadun merenpuolelta lautamajasta, purettu jo. Hinta oli muistaakseni 400 b, en jaksnut tinkiä koska pitkä matka takana. Sänky, töllö, wc suihku ja kaikki oli. Ikkunasta kuului vielä Siamin lahden laiskat laineen liplatukset.
      Ajattelin levolle lasken luojani, armias ole suojani. Housut olivat polvissa kun oppaat jo pamahtivat polvilleen tarkastelemaan pippeliäni. Siinä on tyhmä meikäpoika sanaton.

Aamu kuitenkin valkeni kirkkaana ja oppaat taluttivat minua käsistä pitäen kohti uusia seikkailuita...

• Bensa närästää

Jos ranteessa on kymppitonnin Rolexi niin voisi opetella juomaan muuta kuin rommibensaa myös. Mekhong vie miehiä enemmän hautaan ihmisiä kuin Verdunin taistelu konsanaan. Monet thaitytöt kertoo samaa tarinaa kuinka heidän 30-35 vuotias mies kuoli huonoihin viinoihin tai on niin huonossa hapessa jossakin viidakon laitamilla että ei juuri tarvitse enää kommunikoida.
        Blendistä ei tule ihan niin haikia huomen omalla kokemuksella. Ehkä olen amatööri.

• hyvää shittiä
        Bensa närästää kirjoitti:

Jos ranteessa on kymppitonnin Rolexi niin voisi opetella juomaan muuta kuin rommibensaa myös. Mekhong vie miehiä enemmän hautaan ihmisiä kuin Verdunin taistelu konsanaan. Monet thaitytöt kertoo samaa tarinaa kuinka heidän 30-35 vuotias mies kuoli huonoihin viinoihin tai on niin huonossa hapessa jossakin viidakon laitamilla että ei juuri tarvitse enää kommunikoida.
        Blendistä ei tule ihan niin haikia huomen omalla kokemuksella. Ehkä olen amatööri.

"Mekong whiskey otherwise known as a bottle of beat the wife, wicked stuff."

Käyttäjän kommentti

• jopetius1
        hyvää shittiä kirjoitti:

"Mekong whiskey otherwise known as a bottle of beat the wife, wicked stuff."

Käyttäjän kommentti

''Sanoi että thakut ovat liian tyhmiä uskoakseen kellon aitouteen'' Aidon Rolexin erottaa helpolla 99,5 %:sta kopioista, etenkin ns. ranta-roleksin tunnistaa sekunissa piraatiksi. Ei kannata ali-arvioida Thaimaalaisten varkaiden ammattitaitoa.

• Aito turistimies
        jopetius1 kirjoitti:

''Sanoi että thakut ovat liian tyhmiä uskoakseen kellon aitouteen'' Aidon Rolexin erottaa helpolla 99,5 %:sta kopioista, etenkin ns. ranta-roleksin tunnistaa sekunissa piraatiksi. Ei kannata ali-arvioida Thaimaalaisten varkaiden ammattitaitoa.

Silloin kun ryöstö tapahtuu Thaimaassa niin se on hit and run. Erittäin suoraviivaista toimintaa ja ovat valmiita puukottamaan tai ampumaan pienimmästäkin vastarinnasta tai sitten se on suunniteltu jo etukäteen muutenkin. Kalasataman hitmaneille ei buddhalaisuus merkitse mitään vaan seuraava viskileili ja muutama sata bahtia äidille.

Mutta mutta... Thaimaan laki ja Pattayan laki on todella armoton turisteihin kohdistuvaan rikollisuuteen ihan ymmärrettävästä syystä. Touhun pitää pitää matalaa profiilia tai turismi kärsii. Thaikkujen "pelimiehillä" (mopotaksimiehet, jettivuokraajat, kellojen kauppaajat, aurinkolasimyyjät sun muut) on massiivinen sosiaalinen verkosto keskenään. Kaikki tuntee kaikki.

Siksi uhreiksi valikoituu vain kaikkein huolimattomimmat turistit jotka voivat suorastaan syyttää itseään tapahtuneesta. Maassa jossa 45 miljoonaa ihmistä asuu viidakkomajassa niin tämä on täysin ymmärrettävää. Pöljä täytyy olla että menettää suuria summia Thaimaassa.

Minä olen tehnyt niin että siirrän rahaa noin viikoksi pariksi tarvittavan summan kerrallaan Thaimaan tililleni netin kautta. Koskaan mukanani ei ole 10 - 12 tuhatta bahtia enempää rahaa tai omaisuutta. Ei siksi ettenkö omistaisi paksuja kultaketjuja vaan siksi että en halua pröystäillä maassa jossa inhotaan pröystäilyä. Minä tykkään aidoista naisista ja aidot naiset arvostaa rehellisyyttä ja vaatimattomuutta. Pröystäilijät rahastetaan muttei rakasteta.

• niinkävimyös

Eikä pelkästään sinkkumiehille. Niin moni suomalainen ukkomies on kokenut täydelisen herätyksen kun on päässyt yksin muutamaksi viikoksi Thaimaan neitojen hellään huomaan. Paluuta entiseen elämään ei sen jälkeen enää ole.

• 28x...

Kyllä "viisaskin" vipuun menee. Minut on ryöstetty 3 x Pattiksella. Ykalla kerralla lähti pannssariketju ranteesta 14 k, paino 100g. Toisella x:lla thaikultaa 23 k, paino n. 35 g, kolmannella x:lla känny, kamera ja kaulaketju joka oli edellistä vaatimattomampi.

Minut on myös huumattu palmutyttöjen toimesta mutta aliarvioivat sietokykyni.
      Eli 4 ryöstöä tai sen yritystä n. 30:llä käyntikerralla. Se on aika kova % kun huomioidaan kokemukseni. Kehoitan kaikkia äärimmäisen varovaisuuteen. Kaikki lähtee mikä kiiltää. Kaiiki arvotavara kannattaa jättää kotiin.

Tietysti sama koskee jokaista maata...

• vähän pummittu

Hyvin sanottu 28x!
        Tuolla pitää osaa varoa. Meitsi n 25x käyneenä muistan yhden kerran kun tod näk on viety jotakin. Kysyin mimmiltä aamulla että maksoinko jo sulle eilen niin vastaus viipyi liian pitkään. Lompakkoni oli olkkarin pöydällä ja 3 tonnia bahteja oli kadonnut.
        Et voi tietenkään syyttää mimmiä vaan itseäsi tuossa tilanteessa.

• maunitsio

minut on putsattu joka kerta. tosin kivaa on ollu.

• parhaat ideat.fi

Laita maunitsio vinkki missä päin liikut seuraavalla reissulla niin voin putsata sinut ja laittaa sitten tilillesi vaikka 40% rahoistasi. Näin pääset 40% halvemmalla kuin normaali reissuillasi. :)

• hyvvää hommoo
        parhaat ideat.fi kirjoitti:

Laita maunitsio vinkki missä päin liikut seuraavalla reissulla niin voin putsata sinut ja laittaa sitten tilillesi vaikka 40% rahoistasi. Näin pääset 40% halvemmalla kuin normaali reissuillasi. :)

parhaat ideat.fi ? Putsaatko pussit 40 pojon rapatsioonilla ?

siis 600 patiin ?

• lisävero menee
        hyvvää hommoo kirjoitti:

parhaat ideat.fi ? Putsaatko pussit 40 pojon rapatsioonilla ?

siis 600 patiin ?

Homoiluun laitan aina arvonlisäveron päälle ja muovikassin alle.

• Pöhlöjen Paratiisi
        lisävero menee kirjoitti:

Homoiluun laitan aina arvonlisäveron päälle ja muovikassin alle.

Otsikon voisi vaihtaa ; Pöhlöjen Paratiisi !
        Kehumista, vieläkö mokomista mokailuista on syytä olla ylpeä..

• tapansa kullakin
        Pöhlöjen Paratiisi kirjoitti:

Otsikon voisi vaihtaa ; Pöhlöjen Paratiisi !
        Kehumista, vieläkö mokomista mokailuista on syytä olla ylpeä..

Menepäs sinä siitä vaikka vertailemaan sähköyhtiöitä ja täyttele veroilmoitusta. Myös räsymattojen kutominen on reipasta puuhaa kultivoituneelle kansalaiselle.

Me mennään sillä aikaa viettämään laatuaikaa kaakkoisaasian lämpöön.

• Räsymattoon raitoja
        tapansa kullakin kirjoitti:

Menepäs sinä siitä vaikka vertailemaan sähköyhtiöitä ja täyttele veroilmoitusta. Myös räsymattojen kutominen on reipasta puuhaa kultivoituneelle kansalaiselle.

Me mennään sillä aikaa viettämään laatuaikaa kaakkoisaasian lämpöön.

Sinnepä , sinne .. Perheen kanssa olemme matkustamassa kolmen viikon kuluttua,
        syyssateita pakoon. Vietetään talvikuukaudet Thaimaan lämmössä . Mutta emme
        tuonne " pöhlöjen paratiisin ", ehkä ohikulkiessamme poikkeamme, mutta asua
        ja elellä haluamme Hua Hin in seudulla. Totta puhut , " tapansa kullakin " ,
        te, tyypit , annatte kunnon matkailumainosta, jotta " kultivoituneet" kansalaiset
        osaavat valita paikkansa , kiertää kaukaa tuon -sortin sakin - pilaamat paikat.
        Räsymattoon kirkkaat , kauniit raidat.

• ???????
        Räsymattoon raitoja kirjoitti:

te, tyypit , annatte kunnon matkailumainosta, jotta " kultivoituneet" kansalaiset

Onpa omituinen lauseiden ja kappaleiden jaotus räsymatolla. Eihän tuosta viestistä saanut mitään muuta selvää kuin Hua Hinin Soi Selekamille joku suuntaa tyttöjä kaitsemaan.

• Täydellinen perhe?
        Räsymattoon raitoja kirjoitti:

Se on hienoa kun on idyllisen täydellisiä perheitä jotka tietävät toistenkin asiat ja valinnat jopa paremmin kuin omansa mutta tässä on se paradoksi että tutustuakseen siihen mainittuun "tuon sortin sakkiin" niin siihen pitäisi ensin tutustua ennen kuin voi arvostella.
        Stereotypioita viljelemällä ja suppealla maailmankuvalla ei päästä objektiiviseen tutkimustulokseen ilman konkreettista kokemusta.

Näissä urputuksissa toisia tuomitseva henkilö kertoo vain omista ongelmistaan ja lohduttaa itseään sillä että eipä häntä kiinnostaisikaan vapaus, seksi, hauskanpito ja seikkailut hyvässä kaveriporukassa.

No kun ne lapset illalla saatte sitten siellä eläkeläisten turistihelvetissä lopulta nukkumaan niin puoli lasillista punaviiniä kolmen tähteen hotellin terassilla vastannee käsitystänne hauskanpidosta ja elämästä. Siellä voitte sitten miettiä kuinka kamalia ihmisiä on maailmassa mutta onneksi te ette kuulu niihin.

• IhmeenHerkkäKuulemma

Hei! Olen 38 vuotias korkeassa asemassa oleva virkamies ja haluaisin myös kokea thai-rakkautta, jopa elämänkumppani muodosssa. Peräkammarin poika en ole, koska olen ollut sekä avio että avoliitossa suomalaisen kanssa. Olen matkusteleva ihminen, mutta järjetön ötökkäpelkoni (pienhyönteiset, ei niinkään käärmeet) ovat toistaiseksi pitäneet minut valitettavasti poissa Thaimaata. Miten paljon niihin siellä törmää hyvälaatuisissa hotelleissa, mutta en nyt haluaisi lomaa hotellissakaan viettää, joten miten sitten sen ulkopuolella, tarantelloja, skorpioneja ja purevia tuhatjalkaisia kaikki paikat täynnä, vai???

• Pari sanaa...

Suosittelen pesäpallomailaa ja vahtivuoroja yöksi, valojen sammuttua alkaa sellainen eläinten kiima, ettei mistään väliä. Hotelleissa on normaalisti vuoteen ympärille laitettava suoja, joka suojaa pahimmilta puremilta, mutta silti kantsii jonkun mailalla huitoa pahimmat eläimet pois nukkuessasi.

Ei vaiskaan, mitään noista mainitsemistasi eläimistä et näe edes 3-tähden hotellissa. Hotelleissa saatat nähdä ulkokäytävillä (siis ei sisätiloissa) pieniä gekkoja, jotka ovat täysin vaarattomia. Liikkuvat seinää pitkin yleensä hämärässä. Ne eivät huoneisiin eksy. Toisaalta myös moskiitot saattavat päästä huoneeseen, jos liikaa tuuletat, mutta ilmastoinnin takia ei ikkunoiden auki pitäminen ole edes järkevää.

Ulkona, hmm, jos et nyt kaupungin ulkopuolelle lähde, vaan olet hotellilla ja kohtuu tiivisti asutulla alueella, niin et törmää muihin kuin noihin pieniin gekkoihin tai moskiitoihin pahimmillaan, päiväsaikaan et edes niihin. Tietysti jos lähdet viidakkoon yksin tai opastetulla retkellä, mahdollisuus on nähdä muutakin, mutta silloinkin kannattaa tehdä se opastetuilla retkillä, ei yksin hortoilemalla metsässä. Asutut alueet ovat täysin turvallisia, eivät skorpionit ym liiku asutulla alueella, sillä eivät paikallisetkaan niiden seurasta nauti ;)

• Eipä niitä juuri näe

Kolmessa vuodessa olen nähnyt yhden kuolleen (tallatun) skorpionin, yhden ison hämähäkin Kamputseassa ö-luokan vessan seinällä- En ole nähnyt yhtään tuhatjalkaista Thaimaassa, harmittomia sisiliskon isoveljiä muutamia ja puolen tusinaa käärmettä mutta nekin aivan umpiviidakossa ja yksi jäi moottoripyöräni alle.

Moskiitotkin löytyy vaan sademetsistä ja niiden liepeiltä yksittäisiä satunnaisia lukuunottamatta. Älä ota huonetta pohjakerroksista vaan mahd korkealta. Hyvissä hotelleissa varsinkin on komeat puutarhat joissa moskiitot auringon laskettua pörrää.

Urbaaneja legendoja on thaikkujen parissa sekunneissa tappavista kärmeksistä ja skorppareista. Ne on hölynpölyä.
        Toki ulkona säilytettävät kengät kannattaa kopistella ennen jalkoihin laittamista ettei sinne ole mennyt kukaan.
        Itseäni hieman arastaa nuo meduusat mutta nekin polttajat ovat harvinaisia noissa vesissä eikä ne pahimmat viihdy tuolla lainkaan. Viime reissulla polttivat toisen jalan tosin karrelle joten se pisti varomaan. Onneksi ei tullut naamaan.
        Sameissa rantavesissä kun ei aina nää.

Eli jos et mene kosteaan rämeikköön mönkimään tai Mekongin suistoon kanoottiretkelle niin enempää et löydä ötököitä kuin suomestakaan. Seven Elevenissäkin myydään hyviä suihkeita jotka pitää hyvin moskiitot loitolla.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      280
      2212
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      16
      1640
    3. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      214
      1342
    4. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      185
      1155
    5. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      74
      1110
    6. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      953
    7. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      934
    8. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      904
    9. Tunnisteita kaipaajille

Onko jokin juttu mistä sun kaivattu tietää et viesti ois hälle? ☎️📝
      Ikävä
      51
      876
    10. Mä tuun aina rakastamaan sua J

Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai
      Ikävä
      61
      843
    Aihe