Ilkeät ja sopimattomat kommentit!

kiukkupylly112

Olen 17.v äiti vauvani on 3kk. Olen nuori kyllä mutta myös onnellinen avopuolisoni kanssa. Meillä on oma asunto. Molemmilla on työt. Mieheni on 18 ja on rakennus alalla johtotehtävissä. Minä olen töissä lähihoitajana. Olemme olleet yhdessä 2,5 vuotta kihloissa olemme olleet 1,5 vuotta. Lapsemme on terve kuin pukki ja kehitystä kehuttu! En ole juonot tippaakaan raskausajallani alkoholia tai henkäystäkään polttanut tupakkaa. Lapsellamme on kaikki mitä 3kk vanha lapsi voi vain tarvita. Mielestäni on törkeää kun menen ulos, kauppaan jne meitä katsotaan halveksuvasti ja ikäviäkin kommentteja on tullut. Te ihmiset ketkä teette tätä toivon tähän keskusteluun syitä asiaan miksi pitää masentaa ja saada ihmisiä "erakoitumaan" omiin asuntoihin. Minulla ei ole tuosta kokoemusta koska osaan olla välittämättä. Mutta myös siskoni oli nuori saadessaan esikoisen 19 vuotiaana ja masentui ihmisten ilkeydestä joka ei ole hyväksyttävää!

5

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvostuspitääansaita

No, ET VOI olla valmistunut lähihoitajaksi, joten mitä jos kirjoittaisit uuden avauksen ja tällä kertaa puhuisit totta.

• Näin nyt

"Mieheni on 18 ja on rakennus alalla johtotehtävissä."

Aivan varmasti on.

• huvitustapiisaa

Juu johtotehtävissä on,viemäriputkia veteli viimeksi kun raksalla sen näin.Tällä tytöllä on hyvä mielikuvitus,mutta sehän on köyhän ainut huvitus.

• da capo

Epäilen kans tarinaa, miten 18-vuotias voi olla johtotehtävissä,kun monet ei nykypäivänä saa edes siivoustöitä?:D jos ei sitten oo perheyritys,mmut en usko et 18-vuotiaalle annetaan johtotehtävä hommia. Lisäksi 17-vuotias ei voi olla valmistunut lähihoitajaksi,se on mahdotonta, jos hakee lähihoitajaksi,se haetaan 16-vuotiaana ja opiskeluun menee se 3 vuotta, jos ei oteta huomioon aikuisopiskelijoita. Mut opiskeluun menee se 3-4 vuotta.

Ja lisäksi yleensä ihmiset luulee,et noin nuori on sen lapsen sisko/hoita tai joku sukulainen,mut ei äiti.Miten ne voi sanoa itään ilkeätä sulle,jos ne yleensä luulee,et oot sen lapsen sisko?

• onko totta

Vähän pisti epäilyttää aloittajan kirjoitus, juuri noiden ammattien vuoksi.
      Muutoin totean vain, että ilkeistä kommenteista ei tarvitse välittää, jos itse tietää olevansa niiden yläpuolella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      106
      3761
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3193
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      230
      2809
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      39
      2366
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      35
      1676
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1486
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1476
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      14
      1361
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      18