Ilkeät ja sopimattomat kommentit!

kiukkupylly112

Olen 17.v äiti vauvani on 3kk. Olen nuori kyllä mutta myös onnellinen avopuolisoni kanssa. Meillä on oma asunto. Molemmilla on työt. Mieheni on 18 ja on rakennus alalla johtotehtävissä. Minä olen töissä lähihoitajana. Olemme olleet yhdessä 2,5 vuotta kihloissa olemme olleet 1,5 vuotta. Lapsemme on terve kuin pukki ja kehitystä kehuttu! En ole juonot tippaakaan raskausajallani alkoholia tai henkäystäkään polttanut tupakkaa. Lapsellamme on kaikki mitä 3kk vanha lapsi voi vain tarvita. Mielestäni on törkeää kun menen ulos, kauppaan jne meitä katsotaan halveksuvasti ja ikäviäkin kommentteja on tullut. Te ihmiset ketkä teette tätä toivon tähän keskusteluun syitä asiaan miksi pitää masentaa ja saada ihmisiä "erakoitumaan" omiin asuntoihin. Minulla ei ole tuosta kokoemusta koska osaan olla välittämättä. Mutta myös siskoni oli nuori saadessaan esikoisen 19 vuotiaana ja masentui ihmisten ilkeydestä joka ei ole hyväksyttävää!

5

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvostuspitääansaita

      No, ET VOI olla valmistunut lähihoitajaksi, joten mitä jos kirjoittaisit uuden avauksen ja tällä kertaa puhuisit totta.

    • Näin nyt

      "Mieheni on 18 ja on rakennus alalla johtotehtävissä."

      Aivan varmasti on.

      • huvitustapiisaa

        Juu johtotehtävissä on,viemäriputkia veteli viimeksi kun raksalla sen näin.Tällä tytöllä on hyvä mielikuvitus,mutta sehän on köyhän ainut huvitus.


    • da capo

      Epäilen kans tarinaa, miten 18-vuotias voi olla johtotehtävissä,kun monet ei nykypäivänä saa edes siivoustöitä?:D jos ei sitten oo perheyritys,mmut en usko et 18-vuotiaalle annetaan johtotehtävä hommia. Lisäksi 17-vuotias ei voi olla valmistunut lähihoitajaksi,se on mahdotonta, jos hakee lähihoitajaksi,se haetaan 16-vuotiaana ja opiskeluun menee se 3 vuotta, jos ei oteta huomioon aikuisopiskelijoita. Mut opiskeluun menee se 3-4 vuotta.

      Ja lisäksi yleensä ihmiset luulee,et noin nuori on sen lapsen sisko/hoita tai joku sukulainen,mut ei äiti.Miten ne voi sanoa itään ilkeätä sulle,jos ne yleensä luulee,et oot sen lapsen sisko?

    • onko totta

      Vähän pisti epäilyttää aloittajan kirjoitus, juuri noiden ammattien vuoksi.
      Muutoin totean vain, että ilkeistä kommenteista ei tarvitse välittää, jos itse tietää olevansa niiden yläpuolella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1945
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1423
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe