Sutinaa anopin kanssa

Pitkätukka75

Katsottiin maaottelua anopin kanssa. Vaimo tiskasi keittiössä. Urheilijanaiset näytti syötäviltä ja niin näytti anoppikin. Vilkuilin sen rintoja. Oikeastaan tuijotin, ja jäin kiinni. Anoppi vain hymyili ja katsoi pitkään mua jalkojen väliin. Tajusin, että se katsoo suoraan mun kullia. Ei mulla nyt seisonut, mut vähän oli jäykkänä. Ai, että teki mieli suudella sitä eukkoa heti! Sitten vaimo tuli vierelle ja piti vaan tuijottaa telkkaria. Kotona naitiin ihanat päiväpanot. Arvaa kuka oli mielessä?

20

8942

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

Tollaset ällötykset koppiin ja piikkiä persiiseen

• Pitkätukka75

Mitähän ällöttävää siinä on, jos kaksi aikuista ihmistä tykkää toisistaan? :)

• fgtyi

..........., alaikäiset pois palstalta!

• Selitys

Eiköhän tässä ole käynyt niin, että aloittajan anopin ajatukset on nuoria hyvävartaloisia urheilijoita katsellessa harhailleet samalla tavalla kuin aloittajalla itsellään. Siitä sitten ne heränneet ajatukset ja ehkä halutkin on kanavoituneet siihen lähimpänä olevaan, tuttuun, mukavaan ja turvalliseen urokseen. Ei mitään kummallista. Taitaa yleisestikin olla ihan muut syyt yleisurheilun seuraamiseen kuin ne urheilulliset, niin miehillä kuin naisilla. :)

Ja sitten tuohon ällöttävyyteen. Voihan tuo olla moraalisesti vähän arveluttavaa, mutta aika harmitonta kuitenkin. Ja sitä paitsi, olisiko tuo nyt suurikaan ihme, jos vävy pitäisi anoppiaan viehättävänä? Oman rakkaan vaimon äiti kuitenkin kyseessä. Yhtäläisyyttä on varmasti ulkonäössä ja ruumiinrakenteessakin. :)

• Himot hyrrää

Kyllä täällä ainakin anoppi samanlainen herkkuperse kun tyttärensä (monikossa). Ja rintaa ja reittä riittää. Joskus miettinyt, puristeleeko se pillullaan samalla tavalla kun vaimo. :D

• seppo A

Anoppi yrittää tunkeutua minun anuksee joka päivä

• jjsdf

HIMOT HYRRÄÄ nussi anoppiasi niin kaikki päättyy hyvin

• Milfhunter200

Kävi itellä niin, että jäin kiinni tyttöystävän luona runkkaamisesta tyttöystävän äidille. Noloa oli, mutta se käski vaan jatkamaan ja kun en jatkanut hän alkoi itse vatkaamaan ja nuolemaan kulliani. Sitten pantiin. himokas pimppi vaikka melkeen 40v. Tästä ei jälkeenpäin puhuttu.

• Se vaan v-ttuili

Anoppi tsekkas, et voi jeesus, toi pelle tuijottaa mun dösiä ja alko tuijottaa muniasi ihan vain v-ttuillakseen

• Ukm 77

Sama tuli mieleen. :D

• Pitkätukka75
        Ukm 77 kirjoitti:

Sama tuli mieleen. :D

Tähän pitää kyllä nyt todeta, että se hymy oli kaukana v.ttuilusta. :)

• On sitä tullut

köyrittyä anopinkin kanssa jo useampana vuotena

• Tiedonjanoinen

Appiukko jo mullan alla vai ihan selän takana vaan köyritte?

• Miten olis

jos köyrisi anopin anoppia sehän vasta tekisi kutaata.

• ai apen muoria

sii niinkun et miten

• Ota kun voit

Naisia ne on anopitkin ja naisilla on naisten tarpeet. Jos ei ukkoa rinnalla, niin...

• kannattaa kokeilla

Nussi ihmeessä anoppiasi. Voit vertailla sit miltä äiti vs. tytär tuntuu tai maistuu jos innostut nuolemaan.

• Maistettu on

Vanhoilla kotkilla on väkevät vitut.

• Anoppi=ääliö kotka

Vittu kun oliskin hyvän näköinen anoppi niin panisin. Olis oma tunnelma panna anoppia, mutta kun on niin ruma kotka niin ei kiinnosta. Pitäs alkaa nussimaan tyttökaverin kavereita että sais jännitystä elämään.

• Hyvä vävy

Kyllähän se anopin hehkeys montaa kaveria kiihottaa, nuoret on vaan viel niin urpoja, ettei ne ymmärrä hyvän päälle ja jos oot hyvä vävyehdokas niin sithän se anoppi vasta hyyssääkin. Siinä sitä sit on miettimistä kuin pitkälle uskaltaa mennä, ettei hyvästä vävystä tuu lentävä leppäkeihäs, joten varovaista etenemistä suosittelen, koska anoppinne saattaa myös testata ootteko sittenkään sopiva vävyksi, vaikka pääsisitte pistelemäänkin.
      Jos pääsette pukille asti on syytä sit tehdä hyvä työ, jotta anopillekin selviäis, että tytär saa hyvän miehen ja ehkä anoppikin joskus viel uusinnan.
      Ihailen anoppiani vieläkin vaikka hän on 62V ja ite oon 45, ihan hän on vieläkin ajokuntonen. Ehkä 20 vuotiaana vaan tuo ikäero tuntu niin hirmu suurelta, että aristellaan ja tyrmätään jo ajatuskin, mut nyt on tilanne suorastaan houkuttava.
      Oottehan te muuten huomanneet nuo keski-iän ylittäneet naiset, jotka meikein ja muin konstein fiksaa itseään, ne tekee fiksauksen ehkä teitä varten, koska kyllä niilläkin sokeri suussa sulaa ja kaipuuta on

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      234
      4565
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      75
      2974
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2453
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1757
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1429
    6. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      21
      1391
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      83
      1232
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      949
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      928
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      884
    Aihe