Outo uni

outouni

Tämä oli jo unihäiriöt palstalla, kun en tiennyt tästä paikasta. Laitan tännekkin:

Näin todella inhottavaa unta mikä on inhottanut mua vielä monta päivää jälkeenpäinkin. Unessa makasin sohvalla ja huomasin oudon kyhmyn paidan läpi oikealla puolella rintakehässäni. Nostin paitaa ja ihostani törrötti etusormi, ei kuitenkaan omani. Vedin sormen irti ja se oli siis mennyt sisään kuin ''miekka'', kynsi edellä. Kun sain sormen pois (ei sattunut) jäi jäljelle tyhjä aukko. Mua ihan pelotti aamulla että uskallanko kattoa onko mulla reikä rintakehässä.

Uni oli varmaankin niin creepy että se on sen takia ällöttänyt mua monta päivää, ja yritinkin etsiä näistä unisymboleista jotain osuvaa, muttei missään ollut mitään tuommoista. Ainoat sormijutut ovat olleet infoa siitä jos unessa omat kädet on veriset, sormet repaleina jne. Uneni sormi oli ihan terveen ja ehjän normaalin sormen näköinen.

Onko kellään mitään ideaa siitä mitä mun päässä on saattanut liikkua kun tuommosta unta nään?

4

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unitulkintaa

      Olettaisin, että syy unesi sisältöön on varsin tavanomainen ja looginen elikkä unen aikana jokin (käsi,sormin) on painanut ikävästi nukkuessasi rintakehääsi oikealle puolelle ja uni on tämän tuntemuksesi kuvittanut kyhmyksi (sormeksi) joka törröttää paidan läpi, että havahtuisit ja muuttaisit nukkumisasentoasi.

    • Edelliseen viestittäjään viitaten ja siihen lisäten.

      Koemme inhotuksen tunteita niin monista asioista. Monesti krapulassa kun ahdistaa näen unia vaikka mistä kehoani vaivaavista olioista. Yleensä toukat möyrivät päässäni ja muuallakin kehossani.

      Tämä uni ei kuitenkaan vaikuta kuvailemaltani ahdistukselta. Käytit tarkituksellisesti sanoja "mennyt sisään" ja "miekka". Usein naisia ahdistaa jo ajatuskin rintasyövästä. Käytit sanaa kyhmy kuvaillessasi rintakehääsi ilmestynyttä uloketta. Kyhmy viittaa kasvaimeen yleisessä kielenkäytössä.

      Sormi, varsinkin etusormi muistuttaa miehen sukuelintä. Siis nyrkki, jossa ojennettu etusormi. Tämä sormi oli mennyt sisään kuin miekka ja jätti aukon, johon ei sattunut.

      Voisiko olla, että ajattelit jonkun miespuolisen "särkeneen sydämesi".

      Tarkemmin käymättä läpi yksityiskohtia tämä on aika laimea arvio ajatuksista unen taustalla.

      Kauniita unia kuitenkin jatkossa.

    • Anna-Maria 5

      Itsesyytöksiä?

      • nou thank juu

        Ei kiitos.
        Niitä on jo omastakin takaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      191
      3397
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      181
      2516
    3. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      84
      1630
    4. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      50
      1519
    5. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      112
      1478
    6. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1183
    7. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      373
      1160
    8. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      26
      1049
    9. Mies minkälaisista naisista yleensä

      Tykkäät? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
      Ikävä
      67
      1013
    10. Pakettiauton kuljettaja tappoi

      Kuljettajan nimi joka tappoi 2 ihmistä.
      Leppävirta
      12
      940
    Aihe