lg-pesutorni

Elina

Onko kenelläkään kokemusta lg-merkkisestä pyykinpesukoneesta ja kuivausrummusta? Niihinhän mahtuu 7kg pyykkiä ja rummun kiinnitystekniikkaa ainakin valmistaja kehuu "pomminvarmaksi".

Ne ovat kuitenkin varsin edullisia moniin "tavallisiin" pesukoneisiin verrattuna.

Eli saako hyvää halvalla?

11

21189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Häh?

      Edullisia muihin verrattunako????

    • Käyttäjä

      Vai Lg-edullinen Samalla hinnalla saa tarjouksesta Mielen ja se on saksalainen laatukone, Miele on ollut kaikissa testeissä kärkisijoilla, aina saanut joka laitteestaan vähintään 4. tähteä, viidestä mahdollisesta, esim: Pesutornien vertailu oli tänä vuonna kuluttaja lehdessä ja ykkönen tietenkin Miele.
      Miele myöskin kestää.

      • Hande

        ...


      • Elina

        Meillä jo on Miele pesukone-kuivausrumpu yhdistelmä ja yhdyn täysin näkemyksiisi. Kone pestä hurskuttaa joka päivä vähintään yhden koneellisen ja on tehnyt niin jo toistakymmentä vuotta. Samoin kuivausrumpu. Eikä mitään korjattavaa ole vielä koskaan ollut.

        Nyt tarvitsemme talomme toiseen kodinhoitohuoneeseen kuitenkin toisen yhdistelmän, jossa pitäisi olla isompi rumpu. Tarkoitus on pestä sillä koneella myös keposet matot.

        Lg-yhdistelmaän saa tarjouksesta vajaalla tuhannella eurolla kun taas Miele yhdistelmä maksaa tuplasti. Kun lisäksi on se iso rumpu ja ulkonäkökin miellyttää, niin täytyy sanoa että aika lailla kiinnostaa.


      • pena
        Elina kirjoitti:

        Meillä jo on Miele pesukone-kuivausrumpu yhdistelmä ja yhdyn täysin näkemyksiisi. Kone pestä hurskuttaa joka päivä vähintään yhden koneellisen ja on tehnyt niin jo toistakymmentä vuotta. Samoin kuivausrumpu. Eikä mitään korjattavaa ole vielä koskaan ollut.

        Nyt tarvitsemme talomme toiseen kodinhoitohuoneeseen kuitenkin toisen yhdistelmän, jossa pitäisi olla isompi rumpu. Tarkoitus on pestä sillä koneella myös keposet matot.

        Lg-yhdistelmaän saa tarjouksesta vajaalla tuhannella eurolla kun taas Miele yhdistelmä maksaa tuplasti. Kun lisäksi on se iso rumpu ja ulkonäkökin miellyttää, niin täytyy sanoa että aika lailla kiinnostaa.

        http://www.tekniset.fi/tarjous.asp

        lg pesutorni 1490e...

        jostain muualta voi saada 1400e


        Sekä pesukone (linko 1400) ja kuivuri maksaa yleensä hieman yli 700e



        lg pesukone reilu pari vuotta kuivuri vähänaikaa mutta voin suositella.

        Tarkenus suositelen vain lg:n suoravetomaleja....


      • Hande
        pena kirjoitti:

        http://www.tekniset.fi/tarjous.asp

        lg pesutorni 1490e...

        jostain muualta voi saada 1400e


        Sekä pesukone (linko 1400) ja kuivuri maksaa yleensä hieman yli 700e



        lg pesukone reilu pari vuotta kuivuri vähänaikaa mutta voin suositella.

        Tarkenus suositelen vain lg:n suoravetomaleja....

        jos kelpaa hitaammin linkoava. Tarjouksessa hinta about 1000€...


      • Pena
        Hande kirjoitti:

        jos kelpaa hitaammin linkoava. Tarjouksessa hinta about 1000€...

        Ei saa ainakaan suoravetomallia...


        Tai kerro mistä???


      • Elina
        Pena kirjoitti:

        Ei saa ainakaan suoravetomallia...


        Tai kerro mistä???

        Harmi kun en ottanut mainosta talteen.

        Muutama viikko sitten Hesarissa oli muistaakseni Teknisten (?) ilmoitus jossa tarjottiin lg-pesutornia hintaan 999,-. Oli kuvakin, ja juuri sen näköiset tyylikkäät koneet mitä olen aiemminkin ihaillut. Enpä sitten tarkemmin tutkaillut millaisesta mallista oli kyse.

        Olen luullut, että kaikki lg-koneet ovat niitä suoravetomalleja. En oikein tunne merkkiä, en edes tiedä ketään jolla sellainen olisi.

        Joten kiitos teille kaikille vastanneille!


      • pena
        Elina kirjoitti:

        Harmi kun en ottanut mainosta talteen.

        Muutama viikko sitten Hesarissa oli muistaakseni Teknisten (?) ilmoitus jossa tarjottiin lg-pesutornia hintaan 999,-. Oli kuvakin, ja juuri sen näköiset tyylikkäät koneet mitä olen aiemminkin ihaillut. Enpä sitten tarkemmin tutkaillut millaisesta mallista oli kyse.

        Olen luullut, että kaikki lg-koneet ovat niitä suoravetomalleja. En oikein tunne merkkiä, en edes tiedä ketään jolla sellainen olisi.

        Joten kiitos teille kaikille vastanneille!

        oli yksi lg pesukone teknisellä joka ei ollut suoravetomalli ja linko vain 1000 kierosta.

        Suositelen edelleen vain suoravetomalleja...


    • lg:stä

      Ensimmäinen meni takuuna vaihtoon, joten siitä luonnollisestikaan ei jäänyt kovin positiivista kuvaa. Tehtaalla oli jäänyt iskunvaimennin kiinnittämättä, joten aina linkouksen alkaessa kone piti melkoista metakkaa ja ohjelma saattoi jumittua 15 minuutiksi kunnes jälleen suostui jatkamaan. Ihme kyllä saman koneen rumpu oli myös jotenkin epätasapainossa, joten iskarin korjaus ei kuitenkaan poistanut ongelmaa kokonaan. Siis todellinen maanantaikappale. Onneksi myyjäliike kuitenkin suostui vaihtamaan koneen. Maahantuoja olisi vielä halunut korjata sitä!!! Kone oli hihnavetomalli, millä tosin ei ollut vaikutusta koneen ongelmiin.

      Toinen kone (suoravetomalli) on toiminut moitteettomasti. Kone ei kuitenkaan ole lingotessa sen hiljaisempi kuin 15v vanha AEG (tai sitten tässäkin on jotain vikaa), joten markkinapuheet kannattaa unohtaa. Toisaalta hiljaista konetta ei ole olemassakaan. Toiset ovat vaan vähän vähemmän meluisia.

      Eli mun kokemuksen mukaan halvalla on suurempi riski saada p.....

      • Make

        meillä ollut nyt noin kuukauden päivät LG:n pesutorni. Kuivausrumpu huomattavasti esim. Rosenlewin rumpua hiljaisempi ja pyykkikone käy kuin kuiskaus. Ei mitään valittamista. Myyjän mukaan tärinäongelmat tulee, jos lattia on joustava (rossilattia). Meillä kone betonilattialla ja toimii kuin unelma. Tuosta hinnasta vielä sen verran että investoi 300 euroa enemmän niin saat tämän ns. suoravetokoneen, jonka rummulla (sisältää laakerit, moottorin, tiivisteet) 7 vuoden takuu. Meillä kolme viimeistä konetta loppuneet juuri rummun laakereihin / laakeritiivisteisiin. Ei valittamista, mainettaan parempi kone...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe