Nainen kosii

Pugglie

Moi kaikki!

Kaipaan järkeviä ja rehellisiä, asiallisia vastauksia. Olen 22-vuotias nainen, olen seurustellut lähes 1,5vuotta avomieheni kanssa. Olemme asuneet vuoden päivät saman katon alla. Hän on 20-vuotias. Hän on tällähetkellä armeijassa, ja meillä menee hyvin.
Olen seurustellut teinistä asti vakavasti kolmen eri ihmisen kanssa pidempiä aikoja (pidemmän ajan luokittelen 1vuosi seurustelua ->) Enkä ole koskaan tuntenut mitään tällaista. Rakastan tätä miestä koko sydämestäni, ja tiedän että tulen rakastamaan häntä koko loppuelämäni. Olen miettinyt useasti, että tahtoisin kosia häntä.. Ajattelin, että häitä voisi suunnitella kahden vuoden päähän kesäksi. Olen varannut pöydän hienosta ravintolasta Helsingistä (poikaystäväni RAKASTAA hyvää, hienostunutta ruokaa), sekä keksinyt sekä romanttista että hauskaa tekemistä. KYSYMYS kuuluu: Miten teen sen? Rakkaani ei ole herkkää, tunteita näyttävää sorttia... Eihän tätä pitäisi täällä kysellä vaan ottaa selvää omasta kullasta mitä hän arvostaisi, mutta kaipaan erityisesti miesten näkökulmaa, vinkkejä! Kiitos kovasti jo etukäteen! :)

5

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvasu tuli

Hän arvostaisi sitä, että saisi joskus neljän vuoden kuluttua itse kosia sinua.

• Tiedän että näin on

Olette olleet 1,5 vuotta yhdessä jopa... Tämä on sitä reilua teinimeininkiä että muutetaan yhteen samantien ja rynnätään naimisiin. Olkaa nyt hyvät ihmiset järkeviä ja odottakaa ainakin viisi vuotta ja harkitkaa sitten uudelleen. Viiden vuoden jälkeen varmaan olette järkeviä ja toteatte ettei naimisiinmeno kannata, olla voi muutenkin yhdessä.

• Hopeahääpäivä

Jos mitenkään maltat, niin anna miehen kosia. :)

Itse tapasin puolisoni 17-vuotiaana ja menimme naimisiin vasta 10 vuotta myöhemmin. Seurusteluaika oli ihanaa aikaa, joten olen onnellinen, ettemme kiirehtineet. Minä olin kyllä sitä tyyppiä, että olisin voinut jättää häähommelit kokonaan väliin, mutta kun mies kosi, niin sitten se oli menoa.

• so teinimeininki

"(pidemmän ajan luokittelen 1 vuosi seurustelua ->)"

Joo ei. Aikuisessa suhteessa pitempi aika on 10 v ->.
      Viiden vuoden kohdalla sanoin että "ollaan me nyt täs jo muutama vuosi..."

• voi voi

"Olen 22-vuotias nainen, olen seurustellut lähes 1,5vuotta avomieheni kanssa. Olemme asuneet vuoden päivät saman katon alla. Hän on 20-vuotias. Hän on tällähetkellä armeijassa, ja meillä menee hyvin. "

20-vuotias mies on käytännössä lapsi. Hän on aivan liian nuori kihlautumaan. Ei ehkä tiedä, mitä se edes merkitsee ja mitä se mieheltä edellyttää. Särjet OMAN sydämesi, jos lähdet kosimaan tässä vaiheessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2651
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      148
      1198
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1105
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      125
      979
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      205
      921
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      296
      833
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      825
    9. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      825
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      812
    Aihe