työvoimatoimistossa,kun 300päivää tuli täyteen.Työvoimatoimisto lähettelee koko ajan lappuja,että minun pitäisi mennä milloin mihinkin työnhaku infoihin ym.ja näitä tulee viikoittain.Meneekö se todella näin kun olen edelleen b-lausunnolla sairas ja kuntoutushakemus kestää.Eihän siinä ole mitään järkeä,että fyysisesti sairasta ihmistä juoksutetaan turhanpäiväsyyksissä,kun tilanne ei ole ajankohtainen...ei vaan käy järkeen.Tämä on sitten sitä todellista väliinputoamista.......
Työttömänä työnhakijana...
5
312
Vastaukset
- sdfsdfhdfs
kyllä juu näin se menee. Muuten katkeaa liiton rahat. Mulla kävi ihan samanlailla täti sano työkkärissä että sairaslomalla ei ole mitään merkitystä.
- nice2
tuntuu vaan aikas epäreilulta,kun sairasta ihmistä juoksuteen ihan urakalla ja naapurin terve mies on loisinut jo vuosia ihan vaan kun ei kuulemma kiinnosta tehdä töitä,eikä työvoimatoimisto juoksuta häntä ollenkaan....
- yks vaan
Ei minua ole juoksutettu. Kun kävin ekan kerran työvoimatoimistossa, niin seuraava käynti vuoden päästä ja merkintä niitten kirjoihin, että ei aktiivi toimenpiteitä. Vuoden kirjoitti lääkäri yhdellä kertaa sairauslomaa, samoin työkkäri lausuntoaan, joka pohjautuu tuohon sairauslomalappuun.
Tosin työttömyys katkesi nyt, kun sain 10 kuukaudelle kuntoutustuen, osa siitä tuli takautuvasti eli säästyy noita ansiosidonnaisia päiviä, jos käy seuraavassa vaiheessa "huonosti". - Vaihtelee...
Käytännöt eri työvoimatoimistoissa tuntuvat vaihtelevan. Hienoa, että sinä sait asianmukaista palvelua.
- dsfv
Kävelet se B-todistuslappu kädessäsi ja esität sen joka paikkaan joissa edellytetetään vastikkeellista toimintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944791Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353076Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k522983Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281551Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471199
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.71016Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78991Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52989Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981